Tiedätkö mitä tarkoittaa pilistely?
Kommentit (18)
Pojilla oikea asenne tuossa. Ei pidä alistua mielivaltaan. Se on vain pieni lisämaksu harrastukselle.
Kyllä tulee mieleen pilin heiluttelu tms.
Vierailija kirjoitti:
Pilluralli
Ton olen kyllä kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Puuttuu vaihtoehto: EVVVK.
Voi voi, keskusteleeko ihmiset aiheista jotka sua ei kiinnosta. Olisivat hiljaa, kun sinä niin tahdot.
Ap ei ole varmaankaan katsonut Putousta. Simpsahan harrasti pilistelyä.
En ole ikinä kuullut, mutta veikkasin pilin heiluttelua. :D
Oho, sama olikin jo vastattu. Joku muukin ajatteli samaa. :)
8
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole varmaankaan katsonut Putousta. Simpsahan harrasti pilistelyä.
Joo, en tosiaankaan. Tämä selittääkin kaiken.
ap.
ps:luulin et on ihan toimittajan oma keksintö
Olen kyllä "aina" tiennyt p*llurallin, mutta tuon pilistelyn opin vasta muutama vuosi sitten, en tosin Putouksesta.
Jahas, taidan tänä iltana lähteä pilistelemään. :D
Anti-lagilla on mukava pelotella kukkahattutätejä.
Kuopiossa ainakin kaikki pilisteli kun olin teini joskus 2000-luvun alussa, joten tiedän. :D
Yhen kommentti "Legendoja on vaikka minkälaisia, mutta eivät tytöt auton takia kyytiin lähde".
Kyllä lähti ainakin aikoinaan. Ei tietenkään tollasilla tavisautoilla ajavat sitä usko. ;)
Ei ollut tungosta "äidin autolla", tai sen näkösellä ajavien kyytiin 90-luvullakaan.
Hienompien autojen kyytiin mentiin.
Ei tämä mistään hiton putouksesta tule. Ainakin Savossa tuo sana oli käytössä jo 90-luvulla kun olin teini.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä mistään hiton putouksesta tule. Ainakin Savossa tuo sana oli käytössä jo 90-luvulla kun olin teini.
Eli sovimmeki, että on savolaisten lahja maailmalle tuo "pilistely".
Pilistely on pikkupilisten poikien ja miesten rinkkurunkku kerhotoimintaa. Bensalenkkari amikset ja muut puusta laskeutumattomat pilistelevät.
Pill*ralli eli pilis, ajaa pilistä. Näistä kai se on muodostunut. En ole ihan tuommoista versiota kuullut ja käyttänyt, mutta helposti arvattavissa edellisten pohjalta.
Pilluralli