Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ammatin edustajien uskot olevan kaikista onnellisempia työssään?

Vierailija
16.05.2020 |

Minä veikkaan puutarhureita.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintenhoitajien.

Vierailija
2/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaa oli tutkittu. Rehtorit olivat tyytyväisimpiä. Kun katsoo vanhoja Kummelli-sketsejä, niin ymmärtää täysin, että miksi näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että varsinainen ammatti aiheuttaa kenessäkään sen kummemmin onnellisuutta.

Onnellisuuden voi kokea missä ammatissa tahansa, kun ja jos itse pitää työstään, viihtyy siinä ja kokee työnsä itselleen merkityksellisenä.  Näin on onnellinen missä ammatissa tahansa.

Kaikki lähtee omasta itsestä, omasta suhtautumisesta työhönsä.

Vääriä alan valintoja on ollut aina, mutta senhän ei tarvitse olla lopullista, voi kouluttautua uusille aloille, ja etsiä sillä tavoin suurempia haasteita elämäänsä työssä.

Useat ihmiset viihtyvät hyvin työssään, vaikka se toisten mielestä saattaisi olla kurjaa, vähäpätöistä ja tylsää.   Ihmiset ovat erilaisia, ja onneksi ovat.  Vain siten meiltä löytyy tekijöitä kaikkiin töihin ja ammatteihin.

Vierailija
4/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat. Minä, lähimmät opiskelukaverini ja kollegani olemme tyytyväisiä työhömme, vaikka iltapäiväkehtien ja tämän palstan sivuilta voisi muuta olettaa.

Vastuullinen ja palkitseva työ, joustavat mahdollisuudet tehdä työtä omalla tavallaan, mukavat lapset ja hyvä työyhteisö.

5/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräoppaiden ja muiden luonnossa työskentelevien sekä kirjailijoiden. Kirjailijoista ne, jotka saavat teoksistaan elannon ilman, että joutuvat omilla kasvoillaan markkinoimaan niitä.

Vierailija
6/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä asiaa oli tutkittu. Rehtorit olivat tyytyväisimpiä. Kun katsoo vanhoja Kummelli-sketsejä, niin ymmärtää täysin, että miksi näin.

En usko. https://www.lapinkansa.fi/rehtoreista-liki-puolet-uupuneita-tai-uupumis…

Vierailija
7/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko, että varsinainen ammatti aiheuttaa kenessäkään sen kummemmin onnellisuutta.

Onnellisuuden voi kokea missä ammatissa tahansa, kun ja jos itse pitää työstään, viihtyy siinä ja kokee työnsä itselleen merkityksellisenä.  Näin on onnellinen missä ammatissa tahansa.

Kaikki lähtee omasta itsestä, omasta suhtautumisesta työhönsä.

Vääriä alan valintoja on ollut aina, mutta senhän ei tarvitse olla lopullista, voi kouluttautua uusille aloille, ja etsiä sillä tavoin suurempia haasteita elämäänsä työssä.

Useat ihmiset viihtyvät hyvin työssään, vaikka se toisten mielestä saattaisi olla kurjaa, vähäpätöistä ja tylsää.   Ihmiset ovat erilaisia, ja onneksi ovat.  Vain siten meiltä löytyy tekijöitä kaikkiin töihin ja ammatteihin.

ei voi kouluttautua uusiksi, koska ensikertalaiskiintiöt estävät valituksi tulemista.

Vierailija
8/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväisyys ja onnellisuus eivät ole sama asia.

Ap kysyi nimenomaan onnellisuudesta.

Ehkä rehtorit ovat tyytyväisiä siksi, että koulu on hyvin byrokraattinen laitos, ja heidän johdettavanaan ovat vain ja ainoastaan korkeakoulutetut ihmiset, opettajat.

Varsinaisista oppilaistahan rehtorit eivät tiedä yhtään mitään, ne ovat käytännössä kaikki vain opettajan harteilla.  En yhtään ihmettele, että opettajat vaihtavat ammattia nykyisin yhtä paljon kuin sairaanhoitajat.

Helvetisti hommia, vastuuta ja lisäksi pitää niellä vielä kaikki se sonta ja arvostelu mikä vanhemmilta tulee jatkuvana putkena, jopa päivittäin.

Aivan varmasti akateemisella koultuksella saa sellaisiakin töitä, ettei tarvitse olla oppilaiden ja vanhempien sylkykuppina.

Vierailija
9/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjät. Siis sellaiset, jotka oikeasti elättävät itsensä työllään.

Vierailija
10/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläintenhoitajien.

Epäilen t. ex-sellainen

Vierailija
11/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit

Vierailija
12/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne.

Vierailija
13/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärit 

Vierailija
14/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ehdotus: psykologit. Oma haaveammatti. Joku voi oikaista 😁

Vierailija
15/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnellinen ja tyytyväinen työhöni.

Olen maalari, taivaanrannan maalari.

Vierailija
16/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätilö.. :D

mä olisin varmaan perhepäivähoitajana... :D

Lastenhoitaja, jos ryhmäkoot on pieniä..

On paljon eri ammatteja. Myös puutarhan hoitajat voi olla onnellisia, itse varmaa olisin aika tyytyväinen mutten sit kuitenkaa :)

Psykologin en todellakaan usko olevan onnellinen työssä. :D

Vierailija
17/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikot.

Vierailija
18/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhanhoitaja tiätenki

Vierailija
19/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudankaivaja, patologi. Asiakas ei urputa.

Vierailija
20/67 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläintenhoitajien.

Olen todella eläinrakas ihminen ja joskus unelmani oli eläintenhoitaja tai eläinlääkäri, mutta järjellä mietittynä olen liian empaattinen siihen. En pystyisi käsittelemään tilanteita, joissa esimerkiksi ihminen on aiheuttanut eläimelle jotain. Tai rakkaan lemmikin lopetus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi