Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kyllästynyt isien kanssa seurusteluun

Vierailija
16.05.2020 |

Alan vakavasti harkita vain lapsettoman miehen etsintää. Harmi kyllä, he sitten itse usein vielä haluavat lapsia ja olen jo 40+
En vain tosiaankaan enää jaksa olla se vähemmän tärkeä parisuhteessa, jonka oletetaan aikuisena aina ymmärtävän että lapset ( jopa melkein aikuiset) ovat tärkeintä maailmassa. Jostain syystä en koskaan ole seurustellut miesten kanssa, joka tapaisi lapsiaan vain joskus viikonloppuisin vaan aina yhteishuoltajuus. Aina kaikki tekemiset miehen exän kalenterin ja toiveiden mukaan ja aina se ikuinen jatkuva yhteydenpito exään/ lapsiin jopa aikuisten ajalla. En jaksa.
Ja kyllä, itsellänikin on lapsia. Omalla ajallani keskityn kuitenkin aikuisen elämääni ja osaan laittaa parisuhteen silloin tällöin etusijalle. Joskus täytyy osata lähteä vaikka vain kylpylään tuntematta huonoa omatuntoa siitä, että lapset ei ole mukana.
Onko tämä eronneiden isien syndrooma muille tuttu? Miten muut naiset selviätte? Eikö jokaisella ole joskus toive tuntea itsensä tärkeäksi ja olla silloin tällöin etusijalla miehen elämässä. Tuntuu, että miehet nykyään palvovat jälkikasvuaan ja sitten ihmetellään kun nainen jossain vaiheessa saa tarpeekseen, kun häntä on pidetty vain itsestäänselvänä iskän paineiden helpottajana siinä sivussa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi todella outoa seurustella sellaisen miehen kanssa, jolla olisi lapsia kun ei itsellenikään ole. Ehdoton ei isimiehille.

Vierailija
2/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen kokemus vastaavasti, että lapseton mies on jotenkin kummallinen naisten silmissä tyyliin "tuossa on varmaan jotain vialla".

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ollut se lähtijä siitä aikaisemmasta suhteesta niin usein sitten ylikompensoivat sitä lähtöään vielä vuosikymmeniä. On luultavasti syynä tällaiseen ap:n kokemaan.

Vierailija
4/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tapailla vanhempaa naista ja en halua omia lapsia. M30

Vierailija
5/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä joka pomppi täysin exänsä pillin mukaan. Eli lapsi oli jatkuvasti miehellä kun exän menojalkaa vipatti. Mies ei ikinä sanonut exälle, että nyt hän tarvitsisi omaa aikaa. Eipä siitä sitten mitään tullut kun meidän aikuisten näkemiset jäi niin vähiin, kun ei haluttu heti sotkea lapsia kuvioihin.

Vierailija
6/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä lapsellisia miehiä!

Vierailija
7/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yhteishuoltajuus lapsissa roikkumista tarkoita. On meilläkin yhteishuoltajuus ja olen lapsesta yhteydessä exään kahden viikon välein perjantaina kun varmistetaan viikonloppu. Aikuisten lasteni tekemisistä minulla ei ole hajuakaan. Ehkä kerran 3-6kk kyselen kuulumisia tai sitten en. Kyllä ne viestii jos jotain tarvitsee. Eli ainakin se minun ex saa painaa elämässään n. 26 päivää kuukaudessa ilman lapsivastuita.

Vierailija
8/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kunnon minäminä-ihminen. Mitä annettavaa aloittajalla on yhdellekään miehelle? 

Vierailija
9/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vain yhdeltä lapselta lisää miehen elämään. Yritä olla aikuinen.

Vierailija
10/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläsikin on lapsia. Joten miksi kukaan ottaisi sinut.

Vierailija
11/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten täälläkin huomataan: on täysin OK naiselle vaatia lapsetonta miestä, ja kieltäytyä seurustelusta miehen kanssa, jolla on lapsia. Mies ei kuitenkaan saa sanoa, ettei halua naista, jolla on jo lapsia. Koska syyt.

Vierailija
12/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei myöskään lapsellisia miehiä mulle.. itsellä on 2 lasta ja ihan tarpeeksi sumplimista.

Vierailija
13/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten täälläkin huomataan: on täysin OK naiselle vaatia lapsetonta miestä, ja kieltäytyä seurustelusta miehen kanssa, jolla on lapsia. Mies ei kuitenkaan saa sanoa, ettei halua naista, jolla on jo lapsia. Koska syyt.

Kuka on kieltänyt miestä etsimästä lapsetonta naista ja miksi ihmeessä hän tottelee??

Vierailija
14/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kummalta vaikuttaa jos ihminen jolla itselläänkin lapsia ei tiedä mitä tarkoittaa yhteishuoltajuus.

Vierailija
15/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei myöskään lapsellisia miehiä mulle.. itsellä on 2 lasta ja ihan tarpeeksi sumplimista.

Kerroppa mistä sitten johtuu, että esim nettideitti/tinder naiset joilla on lapsia ilmoittavat monet jo profiilissa, että etsivät miestä jolla on itselläkin lapsia? Minulla tullut ainakin käsitys, että nimenomaan lapseton mies ei kelpaa, koska ei se kuitenkaan tajua lasten kanssa elämisestä mitään (totta toki tämäkin varmasti) . Itsellä ainakin tämä ongelma, kun suurinosa oman ikäisistä naisista on lapsellisia.

M37

Vierailija
16/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa mistä sitten johtuu, että esim nettideitti/tinder naiset joilla on lapsia ilmoittavat monet jo profiilissa, että etsivät miestä jolla on itselläkin lapsia? Minulla tullut ainakin käsitys, että nimenomaan lapseton mies ei kelpaa, koska ei se kuitenkaan tajua lasten kanssa elämisestä mitään (totta toki tämäkin varmasti) . Itsellä ainakin tämä ongelma, kun suurinosa oman ikäisistä naisista on lapsellisia.

M37

Mistä minä voisin tietää miksi joku muu haluaa tai ei halua jotain.........? Minä en ole tinderissä.

Vierailija
17/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin parisuhde menee ykkösenä ja KAIKKI muu vasta sen jälkeen. Lapsiviikonloppuja  odotamme aina innolla, ja surku tulee kun he taas su-iltana lähtevät. Lapsivapaa aika käytetään yhdessäolemiseen ja reissaamiseen (keikoilla käyntiä kauempana/hotelliyön kera yleensä) kahdestaan. Lasten kanssa ei reissata koskaan kuin mökille, koska muuhun ei vain ole varaa.

On ihanaa kun lapset tulevat, ja on ihanaa kun saadaan olla kahdestaan. Väliaikoina mies soittelee ja viestittelee lapsille, lasten äiti on ohjettu hoitamaan kaikki viestintä sähköpostin kautta, ja se toimii ihan ok. Joskus harvoin tulee tilanne missä pitää soittaa.

Vierailija
18/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomana naisena koen tulleeni huijatuksi lapsellisten miesten kanssa. Nämä ovat niitä pahimpia naisten pyörittelijöitä, jotka eivät sitoudu enää koskaan, vaan haluavat vain seksiä ja ovat siinäkin huonoja. Eronneissa miehissä on aina joku vika.

Vierailija
19/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Mistä minä voisin tietää miksi joku muu haluaa tai ei halua jotain.........? Minä en ole tinderissä.

Mäkin menin sellaiseen paikkaan missä voi erikseen ilmoittaa olevansa lapseton ja hakea vain lapsettomia ehdokkaita. On olemassa muutkin paikat kuin Tinder.

Vierailija
20/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tapailla vanhempaa naista ja en halua omia lapsia. M30

Minäkään en halua omia lapsia, mutta en ymmärrä sitä logiikkaa, että jonkun toisen lapset olisivat silloin ihan ok. 

M31