Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka valittaa huonosta suhteesta, huonosta miehestä, huonoista lahjoista

Vierailija
16.05.2020 |

Ja yrmyää nurkassa naama nutturalla... Minä olin tällainen. Kunnes tajusin, että en MINÄKÄÄN ole tehnyt niitä asioita, joita odotan mieheltä. Olen saattanut marttyyrinä tehdä juttuja ja odottaa hyväksyntää mutta mieliala aina valmiina valittamaan.

Sitten aloin vaan joka päivä olemaan onnellinen, huomioimaan miestä ja kehumaan häntä, ostin meille matkan ja tein kaikkeni ollakseni hyvällä tuulella, ja en odottanut kiitoksia tms. Ostin miehelle pieniä lahjoja jne.

Mitä tapahtui? hyvä seurasi hyvää, olin ollut osa ongelmaa mutta en silti ajatellut että olisin ollut osa ratkaisua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tein aina mitä mies halusi. Mies kohteli silti kuin pas...., käytti henkistä väkivaltaa, lyttäsi yhä vain enemmän ja aina haukkui. Joillekin ei kuule riitä yhtään mikään.

Vierailija
2/3 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä tein aina mitä mies halusi. Mies kohteli silti kuin pas...., käytti henkistä väkivaltaa, lyttäsi yhä vain enemmän ja aina haukkui. Joillekin ei kuule riitä yhtään mikään.

Sitten kannattaa hankkia parempi mies tai olla ilman. Toivottavasti olet jo päässyt tuosta miehestä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en oikein tajua tällä palstalla niin yleistä parisuhteesta ja miehistä valittamista. Jos suhteessa joku nyppii, niin kannattaisi yrittää korjata se asia keskustelemalla, ja jos sekään ei auta niin etsiä sopivampi kumppani tai olla ilman. Kenenkään ei ole pakko olla huonossa suhteessa, ne ovat ihan omia valintoja.

Olen joskus miettinyt, onko sen miehistä valittamisen taustalla sellainen ajatus, että jos kaikki miehet ovat sikoja, niin ei tarvitse syyttää itseään huonosta valinnasta. Lietsovatko suhteisiinsa tyytymättömät mammat täällä toisiaan sellaiseen ajatusmaailmaan, jossa hyviä suhteita ei ole olemassakaan, jotta voisivat siten välttää vastuuta omasta valinnastaan elää huonossa suhteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän