Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit naiset saa hyviä lahjoja

Vierailija
16.05.2020 |

Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa. Maisa saa lahjoja, Martina saa kalliita lahjoja, Nanna saa lahjoja, Sofia saa lahjoja yms ja meidän rumien pitäisi tyytyä siihen jos ukko tuo jonkun muutaman euron arvoisen lahjan. Miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen, joka ottaa varakkaamman ja ruman miehen, varmaan saa lahjoja, kun mies kompensoi ulkonäön puutetta ja yrittää pitää naisystävänsä.

Kaunis nainen, joka ottaa todella komean miehen, ei saa minkäänlaisia lahjoja, olivat miehen tulot millaisis tahansa. Sellaisessa suhteessa kaunis nainrn saa v1ttu1lua painosta ja ulkonäösyä.

Miksi joku on alapeukuttanut?

Monet komeat miehet ovat kehittyneet itserakkaiksi sillä asenteella, että ovat Jumalan lahjoja naisille. Eivät sellaiset anna vaimoilleen lahjoja, vaan odottavat, että ne naiset palvovat heitä. Ne miehet odottavat naiselta suorastaan kiitollisuutta, että saavat olla niin mahtavan miehen kanssa.

Ja vain kauniit naiset pystyvät saamaan noita poikkeuksellisen komeita miehiä, he eivät kelpuuta rumia naisia.

Eli kauniiden naisten joukossa on hyvinkin monia, jotka eivät saa lahjoja ja joiden ulkonäköä arvostellaan parisuhteessa ja joita myös petetään.

Vierailija
22/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä ostan lahjani itse, I have selfrespect, damn it!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen, joka ottaa varakkaamman ja ruman miehen, varmaan saa lahjoja, kun mies kompensoi ulkonäön puutetta ja yrittää pitää naisystävänsä.

Kaunis nainen, joka ottaa todella komean miehen, ei saa minkäänlaisia lahjoja, olivat miehen tulot millaisis tahansa. Sellaisessa suhteessa kaunis nainrn saa v1ttu1lua painosta ja ulkonäösyä.

Monet komeat miehet ovat kehittyneet itserakkaiksi sillä asenteella, että ovat Jumalan lahjoja naisille. Eivät sellaiset anna vaimoilleen lahjoja, vaan odottavat, että ne naiset palvovat heitä. Ne miehet odottavat naiselta suorastaan kiitollisuutta, että saavat olla niin mahtavan miehen kanssa.

Ja vain kauniit naiset pystyvät saamaan noita poikkeuksellisen komeita miehiä, he eivät kelpuuta rumia naisia.

Eli kauniiden naisten joukossa on hyvinkin monia, jotka eivät saa lahjoja ja joiden ulkonäköä arvostellaan parisuhteessa ja joita myös petetään.

Tuskin täällä kukaan on oikeasti kokenut pitkiä, komeakasvoisia ja hyväkroppaisia miehiä. Eli puhutaan aiheesta mistä ei omakohtaista tietoa. Vähän kuten miehet puhuvat että "kauniit naiset sitä ja tätä" mutta kokemusta ei ole muusta kuin niistä tavis-tarjoista.

Vierailija
24/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin täällä kukaan on oikeasti kokenut pitkiä, komeakasvoisia ja hyväkroppaisia miehiä. Eli puhutaan aiheesta mistä ei omakohtaista tietoa. Vähän kuten miehet puhuvat että "kauniit naiset sitä ja tätä" mutta kokemusta ei ole muusta kuin niistä tavis-tarjoista.

Harvempi mies tulee koskaan tietämään, mitä on yhtyä todella kauniin naisen kanssa. Sitä ei voi verrata seksiin normaalin naisen kanssa, ja tietysti on selvää, että myös lahjat ovat sen mukaisia - arvoa vastaavia. Näin maailma on seissyt aina, ja tulee seisomaan.

Vierailija
25/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Maisa oo kovin kaunis ja klassinen? Nojaa

Vierailija
26/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan saanut yhdeltäkään mieheltä mitään lahjaa. En nuorena poikaystävältä, enkä kahdessa pitkässä suhteessani (16 vuotta ja 12 vuotta). Jossain vaiheessa lakkasin sitten ostamasta myös heille, kun en koskaan mitään saanut.

Ehkä parempi olla saamatta lahjaa kuin saada edellä mainittu patakinnas? En tiedä. Pullero en ole ja nuorena olin oikeinkin söpö.

Ei mulla aiemmin ollut mitään pakkomiellettä saada lahjaa mieheltä enkä ole FAcessa tai muissakaan vastaavissa joissa voisin esitellä saamiani lahjoja jos sellaisia saisin. Mutta kieltämättä, kun tässä alkaa olla jo 50 vuotta, niin onhan tuo asia ruvennut vaivaamaan. Että miksi mua ei voinut koskaan mitenkään muistaa. Mutta nyt ei ole enää miestä niin ei tule enää uutta mietittävää joka vuosi.

Vierailija
27/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko lapsia vai miksi teitä pitää lahjoa? Minulla on sen verran rahaa että voin ostaa meille molemmille kaupunkiloman Pariisiin jos sitä kaipaan. Ei tarvitse itkeä kuin vähälahjainen vaan voi myös tehdä asioita itse.

Kysy Maisalta ja Sofialta? Ovatko hekin lapsia?

No on heillä muutama yhteinen piirre, joita itseeni en halua yhdistettävän ja niihin sopii aika hyvin tuo lahjojen saamisen ja esittelyn kulttuuri, varmaankin luullen että nainen on elämänsä huipulla kun saa jotain mieheltä.

Vierailija
28/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös rumat naiset saa lahjoja mutta sitten pitää antaa pesää.

Vierailija
29/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ketjun naislapset ostaa miehille lahjoiksi? Ihan mielenkiinnosta. 

Vierailija
30/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut kaksi miesmallina työskennellyttä miesystävää. Korjoirin nuo kommentit Jumalanlahjanaisille-miehistä niiden perusteella. Olen varmaan myös ollut ainakin joskus kaunis, kun on pysäytetyy kadulla ja pyydetty malliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän