Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi
Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.
Kommentit (2666)
Mirkka hei, jos tuntuu typerältä valittaa omia ongelmia tässä maailman tilanteessa niin älä sitten valita. Pärjätään ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Mirkka hei, jos tuntuu typerältä valittaa omia ongelmia tässä maailman tilanteessa niin älä sitten valita. Pärjätään ilmankin.
Jep, mutta sen sijaan: taas mennään!
Todellakin taas mennään, näemmä uhriutuminen on ihan ok kunhan joka päivä jossain välissä muistaa viitata Ukrainaan.
Taas siellä on blogi tulilla ja storyissa mehustellaan ah niin pöyristyttävistä rikosilmoituksen syistä ja lupaillaan paljastuksia sitten kun voi. "Johtopäätöksiä" on tehty ja monta asiaa selittynyt kuulemma tuolla esitutkintamatskulla.
Jännä et Mirkka saa vetää "johtopäätöksiä" ihan rauhassa, mutta kun ostaja kirjoitti tekevänsä omat johtopäätökset asiasta, niin tämä oli Mirkan mielestä pahimman luokan uhkailua ja ties mitä.
Ei tainnut rytkyt mennä kaupan, kun monena päivänä piti heilutella niitä mekkorekkejä storyissa.
Loppulausunnon liitteet näyttävät koostuvan 100% seuraajalampaiden viesteistä? Eli asianomistajan rikosilmoitus perustuu herjaaviin viesteihin ja Mirkka haali sitten ne loput suht siedettävät viestit omaksi "todistusaineistokseen"?
Jos siis Pirkko-Liisa Ypäjältä kirjoitti, että Mirkka on hieno ihminen eikä ole ollenkaan vainoaja, niin tällä on joku todistusarvo?
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mistä tämä on tuttu. Näyttäis olevan Sami Kurosen ex. Biossa maininta, että on myös leski. Mihin hänen miehensä kuoli? Kuvissa hienoinen muutos Kurosen deittailuaikojen iloisesta menosta nykyisiin vähäpukeisiin kellimiskuviin.
Hän kirjoittaa ihan avoimesti blogia jossa selviää myös ex-miehen kuolinsyy:
Kun tajusin, että aviomieheni tulisi tappamaan itsensä, päätin, etten häpeä hätääni. Arkemme jatkuvan kuolemanpelon kanssa toimi kauhun tasapainolla. Kuskasin miestäni avoimesti suljetulle osastolle siinä missä lapsia päiväkotiin, ja olin kiitollinen jokaisesta päivästä, jona vielä sain pidettyä lapsilla isän hengissä.
Eikö M oikeasti ymmärrä, mistä on kyse?
Häntä syytetään vainoamisesta ja hän puolustautuu esittämällä seuraajiensa kommentteja siitä, kuinka tärkeätä on, että M kirjoittaa hometalojupakasta.
Eikä M ymmärrä, että hän olisi voinut kirjoittaa hometalokaupoistaan ilman ostajan maalittamista, halventamista ja pilkkaamista?
Mirkkaa ei syytetä blogin kirjoittamisesta. Hänen todella kannattaisi palkata asianajaja itselleen.
Seuraajamäärät lähti alamäkeen kirppismekkojen myötä niin nyt on tehtävä korjausliike ja alkaa taas jankkaamaan samaa vanhaa.
Harvinaisen yksinkertainen nainen. Väitän että esittää vaan noin tyhmää. Ei kai kukaan oikeasti voi olla noin pienellä lusikalla saanut.
Voi tuota Mirkka-raukan itsesäälin ja uhriutumisen määrää taas, ihmeen kauan malttoikin pitää matalaa profiilia. Alkoi varmaan ketuttamaan, kun seuraajamäärät vaan laski ja vauvapalstakin pysyi hiljaa. Puhumattakaan siitä, että ihmisillä on nyt maailmantilanteen seurauksena pikkasen muutakin mietittävää kuin Mirkkulille rahan ja tsemppausviestien syytäminen. Ja ihan oikeasti, tän järjen jättiläisen loppulausunto koostuu seuraajien sydänviesteistä, itkuisista selfieistä ja ihottumakuvista?!?
Loppulausunto beetasalpaajien ja alkoholin voimalla? No toki se sitten on selfieitä ja fanittajien viestejä instassa.
Kyllä kärpäsillä on ollut komediabileet katossa, kun rouvat äly & väläys on rustannut loppulausuntoa!! Voi hyvää päivää tytöt!! Ootteko ihan tosissanne taas tuon uhriutumisen suhteen? Miten M, ootko ihan rehellisesti sitä mieltä, että rikosilmoitukset on tehty suotta ja että et ole itse niitä aiheuttanut??
Siis mitä tuo nainen nyt tekee, on saanut valmiiksi jonkun loppulauselman oikeuteen ja miltä se näyttää, no tiivistelmä omasta instasta ja blogista, mihin on itse valinnut aineiston ja kehittänyt sitä kautta oman tarinan siitä miten asiat on.
Mitä hän hakee tällä, mitä hän luulee tekevänsä?
Siis minkä keissin loppulausunto on nyt kyseessä? Mä oon totaalisesti tippunut jo kai kärryiltä. Eikös talokeissi tullut jo valmiiksi oikeudessa? Askarteleeko se nyt kuvista jotain siihen kunnialoukkausjuttuun?
Apua, mitä uhriutumista! Ja niin noloa käyttää noita seuraajiensa symppausviestejä. Mistä sitä tietää, onko ne edes kaikki eri ihmisten lähettämiä. Ihmettelen, jos niille annetaan jutun käsittelyssä mitään painoarvoa. Mielenkiintoista seurattavaa tässä kauheassa maailman tilanteessa😔
Ihminen siellä on lopussa ja ahdistunut kun käy läpi omia instajakojaan? Niinpä, mietipä että miksi ihmeessä olet silti vaan jatkanut ja jatkanut niin pitkään etkä oikein vieläkään lopeta, vaikka olisi ajat sitten pitänyt kaikkien kannalta ajatellen tehdä niin. Ilmeisesti siis jopa itsesi kannalta.
Käsittämätöntä tuo valittaminen miten itse olisi koko ajan halunnut jättää tämän aiheen jo taakse ja asianomistaja pakottaa nyt penkomaan kipeitä asioita. Täysin itse aiheutettua.
Kävihän se läpi omaa valokuva arkistoaan myös ja kommentoi sinnekin miten tästä ja tästä kuvasta saa hyvää aineistoa loppulauselmaan. Vanhoja perhekuvia.
Eli nyt ollaan tekemässä läpileikkausta ja muisteloa omasta elämästä ja painotus sanalla rankka elämä.
En tiennyt olisinko itkenyt vai nauranut tuolle loppulausunnolle, ei VOI olla totta. Se on siis kollaasi instasta, kuvia hänestä itsestään ja fanien (fanin) ihailuviestejä. Siis voiko olla tottakaan.
Pitäiskö tän Mirkun liittyä Natoon?