Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaatteko pizzan saksilla?

Vierailija
16.05.2020 |

Tuntuu, että monet tekee niin somen perusteella.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herran tähden, teillä ei siis ole leipäveistä? Ja jos onkin, ette pidä sitä terävänä.

Nolouden huippu.

On, mutta edelleenkin sen kanssa leikkaaminen on hankalaa. Veitsi vetää täytteen mukanaan ja reuna on sitkeämpi/kovempi ja pellin reunaa vasten vaikea saada kunnolla leikattua. 

Voisiko joku nyt vihdoin sanoa, miksi ei saisi käyttää sellaista tapaa, jonka itse kokee kätevimmäksi? Kerrassaan omituinen ongelma. 

Vierailija
42/51 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta kuka järkevä ihminen tekee pizzaa pellillä?

Ai mielestäsi kaikilla järkevillä ihmisillä on kotonaan kivipohjauuni pizzojen paistoa varten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se pitsa paistetaan jos ei pellillä? Mikrossa? 😁

Vierailija
44/51 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa, miksi pizzaa ei saisi leikata saksilla. Itse en leikkaa, koska en koskaan siinä vaiheessa sitä muista, mutta olisi varmaankin paljon helpompaa kuin veitsen kanssa hinkuttaminen. Kuka on siis keksinyt, että joku tapa on väärä, jos se on erilainen kuin aiemmin käytetty? 

Eihän sitä ole kiellettykään. Tässä on kartoitettu kuinka yleinen tapa saksilla pizzan leikkaaminen on. Ihan mielenkiintoista. En ole itse kokeillut, mutta seuraavalla kerran aion testata!

Vierailija
45/51 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzakivi

Vierailija
46/51 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pizzakivi

No siinä taas yksi turhake.

Vierailija
47/51 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa, miksi pizzaa ei saisi leikata saksilla. Itse en leikkaa, koska en koskaan siinä vaiheessa sitä muista, mutta olisi varmaankin paljon helpompaa kuin veitsen kanssa hinkuttaminen. Kuka on siis keksinyt, että joku tapa on väärä, jos se on erilainen kuin aiemmin käytetty? 

Eihän sitä ole kiellettykään. Tässä on kartoitettu kuinka yleinen tapa saksilla pizzan leikkaaminen on. Ihan mielenkiintoista. En ole itse kokeillut, mutta seuraavalla kerran aion testata!

No kyllä tässä aika monta kommenttia on, että niin ei saisi tehdä tai että se on jotenkin noloa. En ymmärrä, miksi näppärä tapa olisi noloa. 

Vierailija
48/51 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Paljon helpompaa, ei hässäkkää.

Vierailija
49/51 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä leikkaan. Sakset ja pizza kuuluvat jo lähtökohtaisesti yhteen.

Vierailija
50/51 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne sakset nimenomaan ole vaikeampi putsata? Pizzan täytettä on mennyt sinne terän tyveen asti, sakset pitää avata ja putsailla monilta puolilta. Ja muutenkin kahdessa terässä on enemmän putsattavaa kuin yhdessä :)

Vierailija
51/51 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee saksista epähygieeninen fiilis. Vaikka olisi kuinka puhtaat keittiö- tai pizzasakset, silti siitä epähygieenisyyden mielikuvasta en pääse eroon. Se on päänsisäinen juttu, anteeksi saksifanit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi