Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kestovaippailijat! Mitä voi taaperolle laittaa kuoren alle?
05.07.2006 |
Harso ei niin innosta, mutta voiko laittaa siis ihan niitä pötköimuja vai pitöökö olla muotoon ommeltu sisävaippa jonka sisään sittenimu laitetaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta kuoren sisään laitan taaperolle sisätäyttövaipan, siis sellaisen muotoon ommellun.
Voithan kokeilla pelkällä pötkölläkin? Kyllä se varmaan pissat kerää, isompien tuotosten kanssa saattaa olla ongelmia??