Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä me miehet toivoisimme naisilta parisuhteessa

Vierailija
15.05.2020 |

Ystävällinen lämminhenkinen asenne, huumoria unohtamatta. Että toinen vähän ihailisikin, samalla tavalla kuin mies itse ihailee vaimoaan, koska rakastaa häntä. Kun tulee ulkoa reissusta, niin toinen ilahtuisi ja olisi vaikkapa tehnyt yllätykseksi jotain hyvää välipalaa. Koskettaminen ja hellyys olisivat tärkeitä. Kuunteleminen ja kuulumisten kysyminen. Se että lasten ja muidenkin paikalla ollessa osoittaisi arvostavansa miestään. Nämä kaikki ovat tietyllä tapaa itsestäänselviä luonnollisia asioita, mutta monissa suhteissa silti jäävät puuttumaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johutisiko tuo vastavuoroisuuden puutteesta. - On usein helppoa asettaa toiveita kumppanille, vaan mitä itse voisi olla mahd. hänelle(?)

Sinkkumies

Vierailija
2/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just, kun mies on pettämässä niin naisen pitäisi olla odottamassa hopeatarjottimen kanssa ja tarjoilla välipalaa väsyneelle pan ijalle. Ole vähemmän narsistinen, kenenkään ei tarvitse sinua palvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalle kuulostaa jos molemmat toimivat suhteessa noin. Yllätyksiä on kiva järjestää jos on vastavuoroista.

Vierailija
4/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa aina saa.

Vierailija
5/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johutisiko tuo vastavuoroisuuden puutteesta. - On usein helppoa asettaa toiveita kumppanille, vaan mitä itse voisi olla mahd. hänelle(?)

Sinkkumies

Sama tuli mieleeni. Itse osoitan noita miehelleni mutten ilmeisesti hänen mielestään tarpeeksi. Häneltä en vastavuoroisesti saa samoja asioita ja toivoisin niitä kyllä kovasti mutten halua ottaa puheeksi ettei mies käsitä väärin.. haluaisin sanojen ja tekojen myös tulevan häneltä itseltään.

Vierailija
6/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minäkin haluan tuollaista kohtelua. En ihan ymmärtänyt, mitä tarkoittaa "ulkoa reissusta". Minulla on oma elämä kokopäivätöineen ja muine velvollisuuksineen, joten en voi päivystää kotona odottamassa miestä ja tekemällä hänelle välipaloja valmiiksi. En ainakaan odota valvoen toista baarireissusta tai saunaillasta, yöuniani en uhraa.

Vierailija
7/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Eipä ole mies ikinä ihastellut ja ilahtunut jälleennäkemisestä pikku purtavan kera. Kaipa sitä saa mitä tilaa - ei sen kummemmin tarvitse kertoa, kunhan vaan käyttäytyy itse niin.

Vierailija
8/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota samaahan nainenkin mieheltään haluaa!

Minä tein tuota kaikkea tietenkin miehelleni ihan koska rakastan häntä mutta hän ei tehnyt minulle.

Sanoin hänelle asiasta ja mies suuttui että mikä minua vaivaa!!! Jatkoin kuitenkin ja selitin että minusta tuntuu pahalta kun hän ei osoita mitenkään rakastavansa minua että minä huomioin hänet kaikin tavoin ja hän pitää minua tseståänselvyytenä ei huomioi ettå minustakin tuntuu kivalta jos minut huomioidaan jatkuvasti ja kosketellaan hellästi ihan normiarjessa, näytetään että arvostaa jne.

Mies meni ns itseensä ja hän tekee nykyään sitä minulle mitä minä hänelle ja oi kuinka onnellinen olen.

Vierailija
9/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just just, kun mies on pettämässä niin naisen pitäisi olla odottamassa hopeatarjottimen kanssa ja tarjoilla välipalaa väsyneelle pan ijalle. Ole vähemmän narsistinen, kenenkään ei tarvitse sinua palvoa.

Mistä ihmeestä vedit tuohon pettämisen?! Miten kieroutunut voi olla jonkun mieli...en tajua. Ap kirjoitti asiaa.

Vierailija
10/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten toisessa ketjussa kerroin, alkuun kehuin miestäni vilpittömästi. Kerroin, että hän näyttää hyvältä ja seksikkäältä. Sanoin, että hän on ilo silmälle ja on kiva liikkua hänen kanssaan. Hän sanoi, ettei pidä ulkonäköön liittyvistä kehuista, koska ne ovat pinnallisia. Minä olen pyytänyt, että hän sanoisi edes joskus jotain positiivista itsestäni. En odota kauniiksi kehumista, koska en ole kaunis, mutta kai minulla edes joskus on jotain onnistunutta; tukka kivasti, kivat vaatteet, jotain hyvää. Mutta ilmeisesti ei. Parisuhdekurssilla, kun piti kertoa, mihin toisessa ihastui, hän kertoi ihastuneensa minussa siihen, että olen kielellisesti lahjakas (ei kaksimielisesti), sivistynyt ja luen paljon.

Aamiaista tai pikemmin brunssia tein ensimmäiset viisi vuotta lähes joka viikonloppu molempina aamuina. Iltapäivällä yllätin viemällä ulos iltapäiväkahvit, välillä leivoin niille jotain hyvää, vaikka en itse sellaista syö. Kyllä mieskin yllättää ja hemmottelee, en kai muuten hänen kanssaan olisikaan. Ihailua ja kehuja en enää kuitenkaan anna. Vaikka tekisi mieli katsella, kun hän riisuutuu sänkyyn tullessaan tai aamulla sieltä noustessaan, teeskentelen etten huomaa.

Ex-puolisoni kanssa minulla oli tapa, että kun hän lähti aamulla aina ennen minua töihin, halusin aamusuukon. Hän antoi sen väkinäisesti ja sen oloisena, että mieluummin olisi jo ollut ovesta ulkona. Lopulta lakkasin pyytämästä sitä. Kun sitten ennen eroamme kävimme perheterapiassa, hän kertoi loukkaantuneensa siitä, että en enää halunnut aamusuukkoa.

En aina oikein ymmärrä miehiä.

Vierailija
11/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaksi tässä muodostuu se, etteivät miehet vastavuoroisesti tee samaa. Minun mieheni haluaa että hieron hänen selkäänsä ja hartioitaan. Tämän tekisin mielelläni jos edes joskus saisin vastaavan palveluksen itselleni kun sitä tarvitsisin. Mies rusentaa pari kertaa ja se on siinä. Ei kiinnosta enää auttaa vaan suosittelen maksamaan ammattihierojalle. Sama kaikissa muissa palveluksissa.

Vierailija
12/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet usein osoittaa kumppanille noita vain kun ovat seksiä vailla.

Vierailija
13/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silleenhän AP kirjoitti. "Kun tulen muiden naisten luota panemasta, niin..."

Vierailija
14/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät monestikaan ymmärrä tekojensa/tekemättömyyksiensä vaikutuksia muihin ihmisiin, tai eivät välitä. Naiset sitten miettivät joskus liikaakin unohtaen itsensä.

Vierailija
15/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, noin tein ensimmäiset 15 vuotta suhteesta, opiskelijana ja kotiäitinä. Valmiina kotona ruuan kanssa odottamassa, ikävöiden, halausten kanssa vastassa. Alkuaikoina sain hymyä ja huomiota, myöhemmin siitä tuli itsestäänselvyys: "mitä tänään on ruuaksi?"

Sitten palasin päivätyöhöni. Useimpina päivinä mies oli kotona ennen minua, hieman närkästyneenä kun ei ollut kaikki valmista.

Ei yllättävää, että työkaveri alkoi olla lounasseurana ja illalliselle ei ollut enää kiirettä." Sinä tulit jo!" huudahdukset työkaverilta aamulla, eikä minulta iltapäivällä. Mies ärtyisä minuun, mutta onneksi on työpaikalla alempi toimihenkilö, palstakielellä "työvaimo".

Hups vaan jos olisi sijaistanut rooliani vain työajalla, mutta alkoi tulla ylitöitä ja alkoi tulla viestintää iltaisinkin. Siinä kohtaa aukesi koko juttu: suhde.

Olkoon tämä vain pieni anekdootti siitä, mitä tapahtuu kun toinen "opetetaan huomiolle". Vaje täytetään työreissulla maksullisten kanssa ja pitkinä työpäivinä alaisten kanssa. Tarvekiintiö on täytettävä silloinkin, kun oikealla vaimolla on elämässään muutakin kuin miehensä hemmottelu.

Kysymys miehille: olisiko tämä vältettävissä?

Vierailija
16/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sama tuli mieleeni. Itse osoitan noita miehelleni mutten ilmeisesti hänen mielestään tarpeeksi. Häneltä en vastavuoroisesti saa samoja asioita ja toivoisin niitä kyllä kovasti mutten halua ottaa puheeksi ettei mies käsitä väärin.. haluaisin sanojen ja tekojen myös tulevan häneltä itseltään.

Älä lannistu, sillä hienovarainen yrittämisesi on sen väärtti!

AP on niin oikeassa, sillä arjesta tulee paljon miellyttävämpää kaikin tavoin.

Terv. Tajunnut

Vierailija
17/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoo omista toiveistaan ja täällä on joukko katkeria ihmisiä kertomassa omista kokemuksistaan. Ikävää, että teillä on ollut huono puoliso. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki miehet käyttäytyvät ja ajattelevat täysin samalla tavalla.

Vierailija
18/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että meidän miestenkin asiaa nostetaan esille! Lisäksi arvostan, että nainen panostaa ulkonäköön ja on aloitteellinen seksuaalisten toimintojen suhteen!

Vierailija
19/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään katkeraa, että ap:tä muistutetaan, että myös vaimo on otettava samalla tavalla huomioon kuin haluaisi itsensä tulevan huomioiduksi. "Tee lähimmäiselle niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän". Vastavuoroisuuden puute on se, mihin monet liitot karahtavat. Aloita ap hyvän kierre huomioimalla vaimoasi ja osoittamalla hänelle arvostusta myös muiden seurassa!

Vierailija
20/34 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nuo AP:n toiveet juurikaan sukupuoleen liity, aika monet haluavat tuollaisia asioita omasta ja puolison sukupuolesta riippumatta.

Huvittavaa muuten, että tällaisestakin asiasta saatiin AV:lla joku ihme tappelu aikaan. On täällä kyllä kiukkuista porukkaa. :D