Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2006 OFFICIAL

Vierailija
15.05.2020 |

Eikö kukaan muu katso? Ihanat Jaana, Heikki ja Asko selostajina silloin, kun selostusäänen saattoi pitää vielä päällä.

Kommentit (212)

Vierailija
101/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä katsoitte vuonna 2006? Muistelin juuri että olin Helsingin keskustan jossain baarissa ja joka paikassa on isot skreenit ja hurmos oli samanlaista kuin 1995 MM-juhlissa!

Vierailija
102/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava hockey frilla Russian pojalla 😀

Mä näin tämän miehen Helsingin Stokkalla. Oli esiintymässä ja jakamassa nimmareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä viisut tuli katsottua silloisessa opiskelija-asunnossa, olin melkein 21-vuotias silloin. Tunsin itseni tosi vanhaksi silloin, voi voi, olisipa vielä parikymppinen.

Juontaja-Sakis oli aivan ihana, se hänen väliaikalulunsa on ihana, tulee tuossa esitysten jälkeen jossain vaiheessa.

Sakis edusti Kreikkaa 2004 kappaleella Shake it, jota inhosin, sen sijaan tykkäsin hänen vuoden 2009 edustuskappaleestaan This is our night.

Vierailija
104/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, miten en 9-vuotiaana saanut valvoa tuloksiin asti, vaan jouduin aamulla herättämään äidin ja kysymään, että kuka voitti euroviisut. Nyt taitaa käydä samoin, tosin tällä kertaa menen nukkumaan omasta tahdostani...

Jotenkin virkistävää katsoa viisuja, jotka olivat vielä noin ns. pelkistettyjä, eikä sellaista valo- ja digitaaliefektishowta hehtaarin kokoisella lavalla. Biisit oli kyllä pääosin tuohon aikaan ihan kamalia.

Näyttääkö yle Helsingin viisut seuraavaksi? Verka on pakko nähdä.

Ne tulee huomenna, odotan innolla. Verka on kaikkien aikojen suosikkini, Hanna Pakarisellakin oli Suomi-biisiksi ihan ok esitys (=ei tarvitse hävetä). Voittajasta en piitannut.

Vierailija
105/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nämä viisut on aika nostalgiapläjäys 😄06 ja 07 viisut on jääneet ehkä parhaiten mieleen. Esikoinen eli tuolloin parasta viisufaniaikaansa (2006 oli 10-vuotias) ja hoksautin hälle nytkin että nämä tulee telkusta. Lordin menestystä piti jännittää yötä myöten kun pisteitä alkoi ropisemaan, seuraavana aamuna sit silmät ristissä aamuvuoroon töihin 😵

Vierailija
106/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä katsoitte vuonna 2006? Muistelin juuri että olin Helsingin keskustan jossain baarissa ja joka paikassa on isot skreenit ja hurmos oli samanlaista kuin 1995 MM-juhlissa!

Mummolassa. Euroviisut=äitienpäiväviikonloppu.

Vierailija
107/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävellyksiin ei ole kyllä paljoakaan panostettu. Määkin tekisn parempia biisejä. Huhhuijakkaa!

Vierailija
108/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä herkkua ei saadakaan niin kauan, kun Yle yrittää tunkea uuden musiikin kilpailua kurkusta alas.

Vierailija
109/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käymässä porukoilla ja teini-ikäinen pikkuveljeni ihmetteli intoiluani kun hänen pikkutelkkaristaan voittoa katseltiin :D

Vierailija
110/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, miten en 9-vuotiaana saanut valvoa tuloksiin asti, vaan jouduin aamulla herättämään äidin ja kysymään, että kuka voitti euroviisut. Nyt taitaa käydä samoin, tosin tällä kertaa menen nukkumaan omasta tahdostani...

Jotenkin virkistävää katsoa viisuja, jotka olivat vielä noin ns. pelkistettyjä, eikä sellaista valo- ja digitaaliefektishowta hehtaarin kokoisella lavalla. Biisit oli kyllä pääosin tuohon aikaan ihan kamalia.

Näyttääkö yle Helsingin viisut seuraavaksi? Verka on pakko nähdä.

Ne tulee huomenna, odotan innolla. Verka on kaikkien aikojen suosikkini, Hanna Pakarisellakin oli Suomi-biisiksi ihan ok esitys (=ei tarvitse hävetä). Voittajasta en piitannut.

Mä en tykännyt Hannan Leave me alonesta, se oli ihan tylsä ja mitäänsanomaton, vaikka Hannasta kyllä artistina tykkäänkin. Suomen viisut voittanut Serbian Molitva-voittajakappaleesta tykkäsin, vaikka laulaja laukoi niitä ylimielisiä kommenttejaan.

Vierailija
111/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

We are the winners of eurovision we are we are! :D

Vierailija
112/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kotona, meillä oli kuopus syntynyt jouluna 2005 ja pistelaskua jännättiin ja aina teki mieli huutaa ja hurrata kun Suomi sai kovat pisteet, mutta oli pakko tyyliin huutaa tyynyyn kun lapset nukkuivat. Tulikohan tääkin tyyliin sunnuntaina? Miksi aina kaikki finaalit ja muuta tulee sunnuntaina, kun seuraavana päivänä on töitä ja pitää herätä? Lätkäfinaalitkin on aina sunnuntaina.

Vierailija
113/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlanti paljon parempi kuin Lordi

Vierailija
114/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin Carola seuraavaksi!

Käynnistäkää tuulikoneet!

Vierailija
115/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomihevi oli kyl kovassa huudossa tuolloin. Lordi voitti viisut ylivoimaisesti, Netta Skog voitti kultaisen harmonikan soittamalla heviä, pääministeri Matti Vanhanen näytti sarvia jne.

Vierailija
116/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kotona, meillä oli kuopus syntynyt jouluna 2005 ja pistelaskua jännättiin ja aina teki mieli huutaa ja hurrata kun Suomi sai kovat pisteet, mutta oli pakko tyyliin huutaa tyynyyn kun lapset nukkuivat. Tulikohan tääkin tyyliin sunnuntaina? Miksi aina kaikki finaalit ja muuta tulee sunnuntaina, kun seuraavana päivänä on töitä ja pitää herätä? Lätkäfinaalitkin on aina sunnuntaina.

Finaali oli lauantaina

Vierailija
117/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se lauantaina tuli, olen 43 v. ja katsonut viisuja niin kauan kuin muistan.

Vierailija
118/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämän tuulikoneen muistan ja jopa asun.

Vierailija
119/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Ruotsin Carola oli kaikin puolin parempi kuin Lordi. Mutta eihän Euroviisuissa laulu ole tärkein vaan show, joten Lordi tietysti voitti.

Vierailija
120/212 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi - nyt muistan! On kova, tuulikoneet yes!