Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2006 OFFICIAL

Vierailija
15.05.2020 |

Eikö kukaan muu katso? Ihanat Jaana, Heikki ja Asko selostajina silloin, kun selostusäänen saattoi pitää vielä päällä.

Kommentit (212)

Vierailija
201/212 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoitteko eilen tv:stä kun suomi voitti viisut?

Juu, jaksoin valvoa pisteidenlaskunkin. 

Vierailija
202/212 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle pliis näytä uusintana myös tämä juhlakonsertti! Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/212 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina aktiivinen Euroviisujen tv-katsoja. Vuonna 2006 viisut jäivät kuitenkin näkemättä, koska olin samaan aikaan esiintymässä salsabileissä. Alkuviikosta olin yllättynyt, että Suomi pääsi jatkoon, olihan ollut niin monta välivuotta. Ystävättären kanssa kuitenkin mietittiin, että ei Suomi kuitenkaan voita, emme jää paljosta vaille vaikkemme näe esitystä.

Kun matkustin bileistä kotiin bussissa, bussikuljettajalla oli radio päällä ja menossa oli juuri äänestys. Ihmeissäni kuuntelin Suomen saamia pisteitä. Ajattelin, että Suomi pääsee niillä pisteillä ehkä kolmen parhaan joukkoon.

Bussista piti nousta pois, ennen kuin tulos selvisi ja kävelin kotiin. Ulko-ovella oli mieheni vastassa ja kertomassa, että Suomi on voittanut ensimmäistä kertaa Euroviisut! En aluksi uskonut häntä, ennen kuin hän näytti jostain teksti-tv:sta.

Oli siis kiva nähdä nyt esitys tv:sta ensimmäistä kertaa!

Vierailija
204/212 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carola Häggkvist oli mielestäni nolo vanhempi rouva, joka yritti tuulikoneineen käydä jotenkin seksikkäästä. Olikin esityksen aikaan nuorempi kuin minä nyt, eli 40 v., hups. Muistutus siitä, että reilusti nuorempien silmissä sitä tuskin on niin nuorekas kuin haluaisi kuvitella.

Jaa, minä taas katsoin että onpa siinä kuuma muija! Hyvä ettei silmät tippuneet päästä, kun jotenkin muistin että hän olisi paljon tätimäisempi. :D

T. Heteronainen 35 v.

Vierailija
205/212 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsookos porukka nyt Suomen Euroviisuja 2007? 

Eilinen tuntui isolta nostalgiapläjäykseltä ihan tyyliltään ja tekniseltä toteutukseltaan, mutta tämä onkin yhtäkkiä kovin nykyaikaisen näköinen. Oliko Helsingissä ensimmäistä kertaa noita valohässäköitä lavalla? 2006 vuoden kisoissa oli vain ne eri väriset taustat ja efektit, mutta nyt on noita kuvioita sun muita. Vai kuvittelenko vain? 

Vierailija
206/212 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tätä vasta tänään ja tosiaan onkin valkoista kaikilla. Lisäksi Norja ja Tanska ihan samanlainen kokoonpano.

Vierailija
207/212 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mikä nostalgiapläjäys tämä viisulähetys oli.

Vierailija
208/212 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyllä niin isänmaallinen olo silloin ja vieläkin kun lähetyksen perään soitettiin vielä Porilaisten marssi.

Vierailija
209/212 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottii

Vierailija
210/212 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up