Euroviisut 2006 OFFICIAL
Eikö kukaan muu katso? Ihanat Jaana, Heikki ja Asko selostajina silloin, kun selostusäänen saattoi pitää vielä päällä.
Kommentit (212)
Kuka jäi viimeiseksi? Jäikö joku ihan nollille? Tarjokkaita olisi montakin.
Minä sanoin jo Suomen viisujen esikarsintavaiheessa, että Lordi voittaa koko kisan. Kukaan ei uskonut minua. Tuli vain sellainen käsittämätön varmuus.
Niin niin, tekään ette usko :).
Miten tästä voi olla 14 vuotta, miten aika kuluu näin äkkiä?! Vastahan mä katsoin näitä viisuja ja muutaman viikon päästä loppui peruskoulu. Elämä oli edessä, mutta siitä ei tullutkaan niin auvoista ja ihanaa kuten tuolloin maalailin.
Suomi oli kyllä ylivoimaisesti paras! Paras Euroviisuvoittaja ikinä!
Yllättävän monen näistä on kuitenkin muistanut kertosäkeen perusteella, aika turhanpäiväisia renkutuksia suurin osa :D Ei mikään ihme että Lordi voitti.
Tää Ukrainan esitys on eka jonka muistan Lordin lisäks. En ihan kaikkia esityksiä tosin ole nähnyt
Muistan elävästi kuinka oli porukkaa paljon, jotka eivät uskoneet Lordiin. Itse olin silloin, kuten olen edelleen, sitä mieltä, että Suomen pitää aina lähteä kisoihin kaikki tai ei mitään -ehdokkaalla. Kaikki välimuodot jää auttamattomasti ynnä muut sijoille.
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin jo Suomen viisujen esikarsintavaiheessa, että Lordi voittaa koko kisan. Kukaan ei uskonut minua. Tuli vain sellainen käsittämätön varmuus.
Niin niin, tekään ette usko :).
En mäkään uskonut, oli se vaan niin käsittämätöntä!
Ja sitten palattiinkin taas tähän purkkahumppaan ja valkoisiin asuihin. Ai jestas mikä kehno Shakira-kopio tää Ukrainan esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä on parhaat vielä tulossa. Olihan noissa skaboissa muistaakseni myös Dima Bilan ja Carola Häggqvist.
Ihan totta? Carola Häggkvist mukana 2006? Främling edelleen yksi parhaista euroviisuista, oliko vuosi 1983;)
Juu ja eikös Carola ollut aivan hirvittävän pöyristynyt ja loukkaantunut kun Lordi päästettiin viisuihin mukaan.
Suomessa taas keskustelupalstat ja yleisönosastot täyttyivät vihaisista kirjoituksista, miten Lordi menee Ateenaan häpäisemään koko Suomen.
Eikö se p-kele ole vieläkin suomalaisten asenne, että mitään tai ketään ei kannusteta, vaan kirjoitellaan vihaisia kirjoituksia, kuinka meidät taas nolataan..... Sitten kun menestys tulee, kirjoitetaan, että kyllä mää tiesin toisin kuin muut että menestystä tulee....
Ei tarvi kauas katsoa kuin Mörkön voittoon johtama lätkäjoukkue. Kuinka haukuttiin sitäkin.... Ei koskaan, siis ei koskaan ja ikinä voida kannustaa omaa …..
Olen muistanut näistä vain Liettuan ja Espanjan, kumpaakaan en todellakaan hyvällä tavalla. Ruotsin varmaan muistan sitten kun näen vai tuliko se jo, kun olin pois tv:n äärestä? Venäjänkin esiintyjän muistin, mutta biisi ei sanonut mitään.
Lordin porukka kyllä erottui edukseen noitten kauniitten poikien ja isoryntäisten naisten joukossa.
Miksi tämmöiset kisat edes järjestetetään, kun moni maa lähettää vaan jotain vitsejä tai turhia rallatuksia.
Voittoon tarvitaan hyvä melodia, show ja kertosäe.
Muistan, miten en 9-vuotiaana saanut valvoa tuloksiin asti, vaan jouduin aamulla herättämään äidin ja kysymään, että kuka voitti euroviisut. Nyt taitaa käydä samoin, tosin tällä kertaa menen nukkumaan omasta tahdostani...
Jotenkin virkistävää katsoa viisuja, jotka olivat vielä noin ns. pelkistettyjä, eikä sellaista valo- ja digitaaliefektishowta hehtaarin kokoisella lavalla. Biisit oli kyllä pääosin tuohon aikaan ihan kamalia.
Näyttääkö yle Helsingin viisut seuraavaksi? Verka on pakko nähdä.
Seuraavaksi Lordi!