Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviäisittekö muka rehellisesti temptation islandilla kolme viikkoa puhtain paperein?

Vierailija
15.05.2020 |

Siihen ei moni pysty!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Erottais jo siinä vaiheessa jos mies sanoisi haluavansa sinne.

Vierailija
22/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon vakaasti, että sieltä selviäisivät kunnialla sekä minä että mies.

N55&M62

HEI, ohjelmaidea:

Iäkkäiden Tempparit.

Ikuisuuden avioliitossaan olleiden kiusausten saari. Harmaat mummot ja papat toistensa kimpussa irstailemassa, kuka kestää ja kuka ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies selviäisi helposti. On äärimmäisen rehellinen ja kunnollinen luonteeltaan eikä perusta alkoholista lainkaan. Hävettää myöntää, mutta itse en selviäisi varmaan yhtä hyvin... Minusta kuoriutuu täysi piru, kun juon liikaa. Ja ilmaisen viinan kanssa varmaan lähtisi lapasesta huolella. Selvinpäin hävettää ja hirvittää, mitä on tullut tehtyä. En juo nykyisin juuri ollenkaan juuri tuosta syystä, en yllättyisi jos se kuuluisa suomalainen juoppohulluusgeeni olisi minun perheessä vahvana, on muillakin samaa ongelmaa...

Vierailija
24/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N55&M62

HEI, ohjelmaidea:

Iäkkäiden Tempparit.

Ikuisuuden avioliitossaan olleiden kiusausten saari. Harmaat mummot ja papat toistensa kimpussa irstailemassa, kuka kestää ja kuka ei.

Kuka tätä haluaisi katsoa :'D

Vierailija
25/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että sen ikäisenä kun ihmiset siellä yleensä ovat, todellakin olisin. Nykyisin (47v) en ole niin varma....

Vierailija
26/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä olen ohjelmaa katsonut, osanottajat ovat hyvin nuoria. Itse olen lähemmäs viisikymppinen matami enkä kyllä innostu yhtään omien lasteni ikäisistä pojanklopeista, varsinkaan kun eivät nuo jäŕin fiksuiltakaan vaikuta. Eipä silti että olettaisin niiden nuorten kollien minustakaan kiinnostuvan, joten enköhän ihan puhtain paperein selviäisi ilman suuria kiusauksia. 😁

Vierailija
27/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti, olen hiljainen introvertti enkä käytä alkoholia, hengailisin tuolla vaan yksinään rannalla koirien kanssa eli nauttisin, katsojat varmaan ei.

Ja tästä syystä tavallisia kunnollisia ihmisiä ei sinne valitakkaan. En juo, örvellä kännissä, en pidä miehistä ja harrastan lukemista ja käsitöitä. Erityisesti inhoan sitä pitkälettistä juontajaa. Ei voi sanoa muuta kuin, että alas ihmisen pitää vajota, jotta vuosikausia viitsii tuollaisessa pskassa kuin tempparit tai teiniäidit olla mukana.

Vierailija
28/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N55&M62

HEI, ohjelmaidea:

Iäkkäiden Tempparit.

Kuka tätä haluaisi katsoa :'D

Iäkkäät, heillä on valta edelleen ylivoimalla.

Vierailija
29/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielenterveys olisi mennyttä jos joutuisin tuollaisessa seurassa olemaan kolme viikkoa. Ei sen takia että epäilisin miehen pettävän vaan puhtaasti siitä syystä etten jaksaisi tuollaista meininkiä yhtään. En mitään helkkarin bileitä, alkoholilla ylenmäärin läträämistä jne. Sen lisäksi ettei nuo miehet ole tyyppiäni, pidän muutenkin tuollaiseen ohjelmaan osallistumista niin luotaantyöntävänä asiana että ei kiitos.

Vierailija
30/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet k-mies, joten enpä usko, että kukaan nainen kiinnostuisi minusta tuollakaan.

Vierailija
31/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan selviäisi puhtain paperein, koska varmaan tappaisin jonkun söpön tyhjäpään kun ne ei antaisi mun olla rauhassa ja lukea. Eli kyllähän sieltä rikosrekisteri tulisi.

Oikeesti todella ärsyttäviä, pinnallisia ja tyhmiä ihmisiä. Olisi oikea painajainen joutua tonne.

(disclaimer, olen katsonut sarjaa vain puolikkaan jakson)

Vierailija
32/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puhtain paperein minkä suhteen? Kyllä se varmaan väkivaltaisia ajatuksia herättäisi, jos semmoisen porukan, semmoisen televisiossa teeskentelyn ja semmoisen ryyppäämisen keskellä joutuisi viikkokausia olemaan. Ajatusten toteuttamisen todennäköisyys riippuisi siitä miten paljon touhuun olisi osallistuttava. En noin muutenkaan jaksa olla muiden seurassa jatkuvasti seurallisena kokonaista vuorokauttakaan (yli yön työmatkat työkaverin kanssa samassa huoneessa ovat piinaa, etenkin jos sattuu sellainen puhelias kollega, joka haluaa keskustella), ja jos seura olisi vielä itselle epämieluisaa, niin eihän se hauskaa olisi.

No, viisastelut sikseen. Jos ajatellaan, että olisin kaksi viikkoa ilman puolisoani sellaisten henkilöiden seurassa, jotka periaatteessa saattaisivat olla seksuaalisessa mielessä kiinnostavia, niin sortuisinko, jos houkutus tulisi? En tietenkään. Aina silloin tällöin elämässä törmää periaatteessa kiinnostaviin ihmisiin, mutta eihän sellaisia ajatuksia tule edes vietyä eteenpäin, koska oma parisuhde on täysin tyydyttävä. Jos niin ei olisi, niin kai sitä sitten kävisi mielessä, mutta en kyllä ymmärrä sellaisia henkilöitä, joiden itsehillintä menee ylipäänsä niin pahasti, että päätyy pettämään. Saattaa kyllä olla, että jos en olisi näin introvertti, ajattelisin toisin. En nyt vain kertakaikkiaan jaksa kotonakaan koko ajan "seurustella"  mieheni kanssa, ja työelämässä saa ihan riittävästi ihmiskontakteja, joten itselläni sivusuhde olisi mahdoton jo ihan siitä syystä, että energia ei enää siihen riittäisi. Mikäs sivusuhde se olisi, jos minä haluaisin olla jonkun muun kuin oman puolisoni seurassa omissa oloissani?

Vierailija
33/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uoskon vakaasti, että sieltä selviäisivät kunnialla sekä minä että mies.

N55&M62

HEI, ohjelmaidea:

Iäkkäiden Tempparit.

Tuota voisi jopa katsoa. Voisi olla aika mielenkiintoista. Temppareita nykyisellään en ole pystynyt katsomaan. Inhottaa niin paljon.

Vierailija
34/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa olisin jo tunnin jälkeen

Vierailija
35/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin hidas ihmissuhteissa etten ehdi kolmessa viikossa edes tutustua ihmisiin saati että ehtisin iholle kiehnäämään, lusikoimaan, ihastumaan tai nusimaan.

En käytä alkoholia, joten olisin myös tylsä enkä edes kännisekoilisi kenenkään kanssa.

Vierailija
36/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole selvää että oma kaljamaha Pertti unohtuu nopeaa kun ympärillä pyörii 10/10 miehen köriläitä liehittelemässä ja bonuksena alkoholi laskemassa itsekuria.

Vierailija
37/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet k-mies, joten enpä usko, että kukaan nainen kiinnostuisi minusta tuollakaan.

No eihän ne oikeesti kiinnostu noista ”j-miehistä” kuten wallusta, vaan esittävät vaan.

Vierailija
38/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, riippuisi miltä toimintani leikattaisiin näyttämään... olen aika flirtti luonne ja heitän aika roisia läppää välillä miesten kanssa. Lisäksi en pidä muiden miesten vieressä nukkumista mitenkään pettämisenä tms jos oikeasti vaan nukutaan. Eli ehkä näyttäisi siltä että tekisin väärin vaikka omasta mielestäni en ylittäisi mitään rajoja.

Vierailija
39/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Jos olisi japanilaisia miehiä ja en olisi näin ujo, niin sitten en välttämättä.

Vierailija
40/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sinne oteta ihan tarkoituksella sellaista porukkaa ketkä ei selviä.

Tämä. Veikkaan että aika moni normaalissa onnellisessa suhteessa oleva selviäisi ”koitoksesta”. Mutta eihän se olisi hyvää tv:tä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi