Hyväksikäytön yritys
Googlella en löydä keskusteluja niin kysyn täällä. Jos joku olisi ollut samassa tilanteessa tai muuten osaisi vastata.
Olen joutunut 11 vuotiaana lähelle hyväksikäyttöä. Minut on lukittu ystäväni isän taholta heidän kotiin mistä en päässyt lähtemään pois. Kauhunhetkien jälkeen tämä mies otti minut väkisin syliin ja säikähti kai reaktiotani, koska päästi sitten menemään. Tällaisia asioita ei siihen aikaan (-80 luku) hirmuisesti käsitelty, mutta ehkä enemmän tätä tapausta kuin yleisesti koska kerroin josssain vaiheessa vanhemmilleni ja tämän kaverini vanhemnat jopa kävivät meillä asiasta juttelemasta... mies ei tietenkään muistanut mitään tällaista.
Asia on vaivannut itseä ja jollain tasolla häiritsee edelleen. Muistan, että noin 25 vuotiaana itkin asiaa ensimmäisen kerran ja en kai sitä ennen ollut siitä hirmuisesti ympäriinsä puhunutkaan.
Jotenkin tuntuu, että ihmiset pitävät tätä pikku juttuna kun siitä on aikaa ja mitään seksuaalista ei varsinaisesti päässyt tapahtumaan. Minulle ei selvästikään ole pikku juttu (olen muutenkin aika herkkä) ja mietin monesti millä tavoin tämä on vaikuttanut elämääni.
Jos jollakulla olisi kokemusta vastaavasta ja voisi kertoa miten itse päässyt siitä yli. Toki olen ammattilaisillekin joskus tästä puhunut, mutta se on mennyt niin että kerron tapahtumat ja sitten vähän voivotellaan siihen päälle.