Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverilla on uusi miesystävä, eikä ole pariin kuukauteen ollut minulle aikaa edes soitella.

nurkkaan heitetty rukkanen
15.05.2020 |

Näin aina.
Aina kun on uusi mies kierroksessa, niin paras kaveri (minä) saan unohtua viikoiksi ja kuukausiksi.
Sitten kun ero tulee, niin soitellaan taas joka päivä. Edellisten miesten välissä meni yli puoli vuotta ja parhaimmillaan kaveri soitteli kolmekin kertaa päivässä.
Meillä on kyllä kivaa yhdessä, matkustellaan ja puhutaan kaikesta maan ja taivaan välillä. Yhteinen urheiluharrastuskin, missä menee pari iltaa viikossa. Nyt ei taas ehdi tuonne harrastukseenkaan, kun on se mies.
Itse olen nyt soitellut hänelle kerran tai kaksi viikossa, mutta ei ehdi puhumaan, aina kiire.
Eipä siis auta, kun jäädä odottelemaan, että ensi huuma laantuu tai jotain, niin ehkäpä voisi sitten kuulumiset vaihtaa.
Kohtalotovereita?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen voittaa pulinat.

Kokeile sinäkin.

Vierailija
2/16 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So?

Mulla on kavereita, joiden kanssa yhteydenpidossa voi olla vuodenkin väli.

Silti juttu jatkuu aina siitä mihin viimeksi jäätiin..

Miksi stressata moisesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanivaihe on rankkaa aikaa. Ei siinä jaksa ystäville turinoida.

Vierailija
4/16 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan se on mukavampaa uuden miehen kanssa vällyjen välissä, kuin pälpättää puhelimessa jonkun av mamman kanssa.

Vierailija
5/16 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ymmärtää ystävääsi, hänellä on nyt muuta elämässään. Minä katkaisin yhteen ystävään välit kokonaan, kun vihdoin löysin parisuhteen ja aika meni enemmän uuden miesystävän kanssa. Tämä ystävä alkoi mua syyllistää siitä että olen huono ystävä, ja että hänellä on aina ollut aikaa ystäville parisuhteesta huolimatta. Sanoin että ihan sama sitten, ei olla ystäviä. Poisti mut fb-kavereista, ja on pari vuotta sen jälkeen aina välillä lähetellyt viestejä perääni.

Sillä sun ystävälläsi on oikeus rakastua ja oikeus onneen. Kurja jos ystävät unohtuu kokonaan, mutta täytyy sunkin ymmärtää että sitä aikaa ei välttämättä ole samalla tavalla kuin sinkkuna. 

Vierailija
6/16 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule siellä on nyt pe räsuoli hellänä panemisesta!! Kyllä se taas ens vuonna soitteloo.

Vierailija
7/16 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin "ystävän" vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
8/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kirjoitin tämän aloitukseni tänne eilen, niin tulin todella surulliseksi ja yksinäiseksi. 

Harmituksen ylöskirjoittaminen herätti minut tajuamaan, että ei minulla ole ketään muita ystäviä kuin tämä. 

On hyvänpäiväntuttuja, harrastuskavereita ja työkavereita. Näistä ei ketään ole viime aikoina näkynyt, kun työt ja harrastukset ovat koronan vuoksi olleet tauolla. 

Nyt kun tämä ainoakin kaveri on hylännyt, niin en minä ole kahteen kuukauteen viettänyt aikaa kenenkään kanssa, tai edes saanut jutella asioitani. Naapureille kerran viikossa small talkkaaminen ei ole sama asia.

Vierailija
9/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa keskustella sen ystävän kanssa.

Vierailija
10/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nimimerkki! Etsi uusia kavereita.

Vierailija
11/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lopettaisin soittelun ja antaisin olla. Olen päättänyt tehdä samoin eräälle, jolle harvoihinkin puheluihin vastaaminen on vaikeeta ja kyläily kutsua ei tule koskaan.

Vierailija
12/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattaa keskustella sen ystävän kanssa.

No ei auta keskustella, kun ongelma on nimenomaan, että hän ei ehdi/halua keskustella.

Niin, ehkäpä taas kesää kohti harrastuspaikat aukeaa ja löytyisi väylä tutustua uusiin ihmisiin. 

Mielellänihän minä ystävälle onnen suon parisuhteen muodossa, mutta surettaa kun hän unohtaa minut tyystin kokonaan. Sitten taas kelpaan, kun mies on entinen, siihen menee ehkä muutama kuukausi. 

Tämä on toistunut jo niin monta kertaa, että niin hauskaa kuin meillä keskenään onkin, niin tulee kyllä vähän sellainen varaventtiili-olo.

Vierailija
13/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sama kaverillesi. Hommaa mies ja kun kaveri taas rämpyttelee, olet niiiiin kiireinen.

Vierailija
14/16 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan oikeasti, hanki uusia ystäviä. Kyllä niitä aikuisenakin löytää, vaikkei yhtä helppoa olekaan kuin nuorena, lähde johonkin harrastukseen tai toimeen mukaan, voisiko työkavereita nähdä vapaalla tms. Joka tapauksessa ansaitset parempaa. 

Vierailija
15/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanmoinen kaveri, en ole enää hänen kanssaan tekemisissä.

Vierailija
16/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tämä kaveri saa lapsia, hän unohtaa sinut lopullisesti. Etsi uusia kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi