Mitä kuuntelet?
Kommentit (6)
Rockia, punkia, popia, heviä, bluesia, kantria, bluegrassia, skata, brittipoppia, amispoppia, vanhaa diskoa, iskelmää, humppaa, jenkkaa, klassista, grungea ja toisinaan instrumentaaliversioita hyvistä biiseistä.
Vierailija kirjoitti:
Rockia, punkia, popia, heviä, bluesia, kantria, bluegrassia, skata, brittipoppia, amispoppia, vanhaa diskoa, iskelmää, humppaa, jenkkaa, klassista, grungea ja toisinaan instrumentaaliversioita hyvistä biiseistä.
Unohtui tuosta listasta että joskus myös progea, mutta harvemmin.
J.Vartiaista.
Juhanan puheet ovat niin hyvää unilääkettä....
Voi olla termit ihan hukassa, mutta paljon metallimusiikkia ihan laidasta laitaan. Varsinkin 80-luvulta ja samantyylisiä nykybändejä ( glam, sleaze). Toisaalta myös paljon muunlaista kuten powermetallia sekä joskus ihan black-metalliin saakka. Sen lisäksi metalcore, post-hardcore ja punk kuuntelussa. Tietenkin myös kaikenlainen rock musiikki. Näiden lisäksi joskus pop sekä jonkintyylinen ( vaikeaa määritellä) räp-musiikki kuuntelussa. Lisäksi pidän musiikista mihin tavallaan yhdistetään jotain kansanperinnettä mukaan sekä country- musiikista. Näistä oikeastaan saan parhaan fiiliksen. Toisaalta joskus kuuntelen muunlaistakin. Voin listaa laittaa, kun innostuin taas vähän liikaakin. Jos tätä oikeasta pitäisi selostaa musiikkimakunsa niin olisi helpompi sanoa mitä en tykkää kuunnella. Olen itse aika nuori ( jos siis 25-v on nuori, kun jossakin ketjussa sitä mietitään). Näitä olen nyt kuunnellut :
Crazy Lixx - Silent Thunder
Crashdiet - Chemical
H.e.a.t -Living On The Run
The Amity Affliction- This could be heartbreak
Bullet For My Valentine - Piece Of Me
Dead by April - As A Butterfly
Sentenced - Killing Me Killing You
Powerwolf - Army Of The Night
In Flames- Stay with me
Behemoth - Ben Sahar
The Dreadnoughts - Back Home In Bristol
Shawn James & The Shapeshifters - American Hearts
Florida Georgia Line - Sippin’ On Fire
Canaan Smith - Love You Like That ( nitty gritty boy 😂)
Lil Peep- Broken smile
Best of 90's club