Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90% lapsista koulussa

Rinnakkaistodellisuus
15.05.2020 |

AV-mammojen lapsista on juttujen perusteella kotona 90%. Mistä valtava ero johtuu? Samoin palstalaisten enemmistö kannattaa maskipakkoa ja käyttää maskia, mutta ulkona maailma näyttää aivan erilaiselta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan täällä vauhkoovat.

Vierailija
2/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on paljon perzuja ja syrjäytyneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ja persuhenkiset. Jos heistä puolet ovat jättäneet lapset kotiin, tulos on 10 %.

Vierailija
4/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan ainakin terve lapsi ja ei pääse korona pureutuu keuhkoihin 🤡

Vierailija
5/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hatusta heitetty prosenttiluku.. käyppä itä-Helsingissä katsomassa.

Vierailija
6/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi just persujen lapset jääny kotiin? Omani ovat kotona eikä olla persuja.

Vierailija
7/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosluokkalaisen luokalla 21/25 oli paikalla.

Vierailija
8/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin tänään lehdestä, että jonkin kyselyn mukaan suurin osa suomalaisista kannattaa hallituksen rajoitustenpurkutoimia. Tämän palstan meuhkaajat ovat äänekäs vähemmistö.

Olen opettaja ja melkein kaikki oppilaat ovat koulussa ihan tyytyväisinä. Muutama on ihan oikeista terveyssyistä poissa.

Muut poissaolijat koostuvat etupäässä niistä, joilta en ole saanut etätehtäviä eli jotka eivät halua tai pysty opiskelemaan ja jotka ovat onnistuneet kotona puhumaan kyvyttömiltä vanhemmilta lisää "lomaa". Nämä vanhemmat ilmaisevat mukamas suurta huolta lapsestaan, joka ei nyt millään voi tulla kouluun. Sen sijaan heitä ei näytä huolettavan se, että lapsi ei ole käytännössä opiskellut pian kolmeen kuukauteen.

Vierailija
9/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistään taviksien maskeista ei ole mitään hyötyä. Bakteerit vaan kerääntyvät samaan maskiin jota kuitenkin käyttävät pitkään. Itse ihmettelen kun vinosilmillä niitä eniten ollut jo ennen tätä koronaakin? Miksi? Pelkäävätkö levittävänsä jotain tautia itse vai saavansa sen muilta? Suomessakin poikkeuksetta vinosilmillä maskit? Maskit kun suojaavat vaan siltä, etteivät tartuta muita niin helposti.

´´

Japanilainen vaimoni käyttää maskia ja perustelee sitä sillä, ettei pärski muiden päälle. Ei ne kuvittele sen itseä suojaavan.

Vierailija
10/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän perussuomalaisia ja minun lapseni ovat koulussa. En ymmärrä, miten perussuomalaiset ja lasten koulussakäynti mitenkään korreloi keskenään.

KTM

Vierailija
11/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestän perussuomalaisia ja minun lapseni ovat koulussa. En ymmärrä, miten perussuomalaiset ja lasten koulussakäynti mitenkään korreloi keskenään.

KTM

Minunkin havaintojeni mukaan punavihreät naiset ovat enemmän huolissaan koronasta kuin kokkaripersumiehet.

Vierailija
12/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KTM

Mun mielestä sä olet sekaisin.

Vierailija
13/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni luokalta (alakoulu) 8/22 oppilaasta on kotona. Myös oma lapseni. Emme ole persuja ja lapseni on tehnyt etäkoulun tehtävät hyvin ja saanut opettajaltakin niistä kiitosta. Koulussa tehdään tällä hetkellä samoja asioita kuin etänäkin. Ei mitään järkeä ottaa riskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi