Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAASTATELTAVIA haussa lehtijuttuun: Vaiettu raha Huom!! Haastattelut NIMETTÖMINÄ

Vierailija
15.05.2020 |

Moi kaikki!

Olen taloustoimittaja, yrittäjä ja valmentaja. Kirjoitan parhaillaan naistenlehteen juttua vaietuista rahakysymyksistä.
Tarvitsisin haastateltavia, jotka ovat kohdanneet tilanteen, jossa rahasta ei ole voinut puhua: Miksi rahasta ei voinut puhua, mihin se on johtanut ja kuinka asia on ratkennut, jos on ratkennut? Haastatteluissa ei tarvitse paljastaa nimeään, jos ei halua!

Tai onko läheisellänne ollut tällainen tilanne?
Tai tuleeko teille mieleen tilanteita, joissa raha-asioita olisi tosi vaikeaa ottaa puheeksi, vaikka ette tilannetta itse olisikaan kohdanneet.
Nimettömänä saa kertoa! Kommentoikaa tätä viestiä tai laittakaa meiliä!

eeva.pesonen@viestiavia.fi

Meillä on tottakai erilaiset kynnykset puhu asioista, mutta hankalia tilanteita voi löytyä esimerkiksi liittyen kuolemaan, työttömyyteen, uusperheeseen, taloudelliseen menestykseen, palkkatasa-arvoon jne.
Kommentoikaa tähän alle, en laita kenenkään kommentoijan nimeä tietenkään juttuun. Jos voisitte tulla haastatelluksi lehteen, laittakaa mulle yksityisviestiä, kiitos!
Tässä vähän osviittaa: eri rooleissa; esimerkiksi

💲 Omat raha-asiat (esim. velkaantuminen, menestyminen)
🤦‍♀️Puolisona (esim. avioehto, avioero)
Uusperhetilanne
💲 Tyttärenä (esim. vanhojen vanhempien raha-asiat, perinnöt yms., avun pyytäminen),
🤦‍♀️Sisarena (esim. perinnönjako)
💲 Omassa tai läheisen sairastumistilanteessa (esim. työkyvyttömyys, vakuutukset yms),
🤦‍♀️Läheisen kuoleman kohdatessa
💲Ystävänä (esim. rahan lainaaminen)
🤦‍♀️Äitinä (esim. pienet lapset, isot lapset, aikuiset lapset)
💲Työntekijänä (esim. palkat, palkankorotukset, palkkatasa-arvo, keskustelut kollegojen kanssa, työttömyys),
🤦‍♀️Yrittäjänä (esim. menestyksestä kertominen, heikosta tilanteesta puhuminen),
💲Työnantajana
ja niin edelleen...
Jään jännityksellä odottamaan mitä löytyy!🙂
KIITOS! Eeva

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listasta puuttui

Parinmuodostus, deittailu (työttömyys)

Sisältö jatkuu mainoksen alla