Kuvitteletko eläväsi ihan toisenlaista elämää kuin oikeasti elät?
Itse teen sitä joskus. Kuvittelen työpaikkani ja työtehtäväni hienommaksi kuin ne ovat. Kuvittelen kotiini lisäneliöitä. Kuvittelen autoni hienommaksi kuin se on.
Kommentit (14)
Voi kyllä. Tai jotain sinnepäin. En tienyt tästä kun tein oman aloituksen: https://www.vauva.fi/keskustelu/3760253/muita-samassa-tilanteessa-olevi…
Kuvittelen välillä olevani hyvin suuren perheen äiti. Kuvittelen "mielikuvituslasteni" syntymäajat ja nimet jne. Ja kotiini huonejärjestystä, jossa mahtaisimme elämään. Enkä siis oikeasti haluaisi olla suurperheen äiti. 😀
En kuvittele.
Ennemminkin vähättelen elämääni. Minusta sekin on mukavaa, oikein rauhoittavaa yksinkertaistaa asioita.
Joo, elän päivittäin fantasiatodellisuudessa kun oikea todellisuus on prseestä
Ajattelin, että aloitus koskisi tilannetta, jossa jostain syystä luulisin eläväni toisenlaista elämään. Ei siis niin, että tietoisesti mielikuvittelisin niin.
Vastaus kysymykseen on 'en kuvittele'.
Fantasiat ja unelmat on tärkeitä ja voi haaveilla jostain mitä voisi olla
Mutta tuohon kysymykseen sanon myös tämän toiset kuvittelevat mun elävän ihan muunlaista elämää kuin mitä elän ja sen takia myös pilaavat elämääni että en voisi elää elämää jota he kuvittelevat mutta sitten ei voi elää oikein minkäänlaista elämää
Elän haavemaailmassa suurimman osan ajasta. Mielikuvituselämässäni olen Al Pacinon esittämän Michael Corleonen vaimo. Kohtaamme Italian matkallani ja Michael tulee luokseni haluten tehdä tuttavuutta. Hän kutsuu minut perhejuhliinsa, jossa tanssimme kauniissa Italian maisemissa illan hämärtyessä. Rakastumme syvästi ja pian Michael kosii minua. Meillä on italialaiset häät ja järjestämme asiat niin, että minä voin muuttaa hänen luokseen Italiaan pysyvästi.
Tosielämässä olen yksinäinen 26v sinkkunainen ja tylsässä toimistotyössä..
Pakko.. ei muuten jaksa tätä harmaata elämää
Tekeeköhän tätä pääasiassa naiset vai miehetkin?
No en kuvittele, mutta sen tiedän etten elä oman tahtoni mukaista elämää.
Elän ison massan ohjailemaa valtatietä.
Olen saavuttanut kaikenlaista, mutta olen vain myöntynyt mukaan muiden näkymättömästä painostuksesta.
Ja olen hirveän hyvä siinä mihin ajaudun.
Minulla on myös hienoja lapsia ja hieno puoliso, mutta alunperin en kyllä suunnitellut sellaista.
Toisaalta eihän mehiläinenkään suunnitellut sitä että on todellisuudessa osa kukkaa, eikä itsenäinen osa mehiläispesää.
Olen vain ajatteleva sykli isossa hyytelössä jonka liimaa yhteen ilmakehän kaasut.
En ole erillinen ja pikkuhiljaa en enää ahdistu siitä. Menen vain hyytelön mukana haaveillen omasta tahdosta.
Kuvittelen aina poistuvani työpaikalta klo 16, mutta todellisuudessa jään työpaikalle vangiksi työnjohtajan painostuksesta ja pääsen ulos vasta klo 19 :(
Ajattelen että työelämä on reilu, mutta mitään ylityölisiä ei saa, vaikka koko perhe odottaa minua kotiin päivälliselle.
Ehkä yksi syy pidän soittamisesta sims. Keskityn aikani luomiseen ja talon rakentamiseen. Se on hauskaa ja ajattelen aina, että haluan suunnitella taloni tällä tavalla. Mutta tosielämä on tietysti vaikeampaa. Tulossa melko pian!
En :D elämäni on sellaista millaiseksi olen sen tehnyt, toki jotain haaveita on vielä toteuttamatta, pikkuhiljaa.
Tämähän oli hauska! Pitääpä yrittää.