Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituutta vain 155 cm ja polkupyörää mietin, olisi nätti 28" mutta runkokoko 51 cm, taitaa olla tuhoontuomittu yritys?

Vierailija
14.05.2020 |

Mitä mieltä muut samankokoiset? Minkä kokoisia pyöriä teillä on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti pyörän tyypistä ja rungon geometriasta. Oon itse 160 cm ja mulla hybridipyörän rungon koko on S/48.  Ei ole ihan nappi, voisi olla vieläkin pienempi, tai sitten pitäisi olla vähän erilaiset mittasuhteet rungossa. Tarpeeksi pieniä / sopivan kokoisia runkoja voi olla hankala löytää, jos on lyhyt - oon todennut sen itse.

Vierailija
2/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy koeajaan, sillähän se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 48 ja oikein passeli 165-senttiselle.

Vierailija
4/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin sinun mittainen ja minulla on pyörässä runko 17 ja se on juuri hyvä. Sattui löytymään noin pieni runko. Jäänyt joku edellisen vuoden malli yli. Tietysti kehon rakenne ja mittasuhteet vaikuttaa, mutta tuskin 155 cm on niin pitkät jalat, että 51 cm runko kävisi. Se on sinulle liian iso. Monella on liian iso pyörä. Jos arvot kahden koon välillä ota se pienempi.

Vierailija
5/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin 48 kokoinen ja oon 160 cm pitkä. Harkitsin myös 51 kokoista Crescentiä.

Vierailija
6/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 156cm ja löysin 26' renkailla olevan 43cm runkoisen pyörän, aivan ihana kun ei ole liian iso. Jos ei saa mainostaa niin (xxl vilma nuorten pyörä)

Vierailija
7/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ..

Zinc

Vierailija
8/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 156cm ja löysin 26' renkailla olevan 43cm runkoisen pyörän, aivan ihana kun ei ole liian iso. Jos ei saa mainostaa niin (xxl vilma nuorten pyörä)

Tuota Vilmaa mäkin päädyin nyt harkitsemaan, harmi kun ei ole liikkeessä mutta netistä saa tilattua, ainakin tuo 28" ja 47 cm. Täytyypä katsoa tuo nuorten versio myös.

Vierailija
9/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pienen oloinen kyllä tuo nuorten Vilma, jos tuota pinkkiä tarkoitat? Olen joskus joutunut ajelemaan liian pienellä pyörällä eikä sekään herkkua ole kun täytyy polkea niin kovasti ja polvet melkein kurkussa (no ei nyt ihan mutta melkein :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän