Miesyställä kirjahyllyssä säilöttyinä poistetut virtsa- ja munuaiskivet sekä poikana poistettu umpisuoli
olen itsekin nuorena saanut sappikiveni purkissa mukaan sairaalasta kun toivat ne äytille niin halusin itselleni mutta ovat hukassa tai heitetty menemään, näittivät ihan manteleilta. Se umpisuoli näyttää aivan sellaiselta sinimustalta pyörän sisuskumelta
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Luepa otsikkosi uudelleen
Miesyställä kirjahyllyssä säilöttyinä poistetut virtsa- ja munuaiskivet sekä poikana poistettu umpisuoli
Tirsk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirsk.
Poikana=lapsena tirsk
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirsk.
Poikana=lapsena tirsk
Joo, ei muutunut ainakaan paremmaksi tuolla.
Esinahasta saa näppärän ja uniikin avaimenperän.
Vierailija kirjoitti:
Esinahasta saa näppärän ja uniikin avaimenperän.
Repesin :D
Ei h*lvetti!?! No noihan se kiva nähtävyys kirjahyllyssä onkin. Kaikenlaista ne ihmiset säästääkin....
Plot twist: Ne ei oikeasti ole hänen, keksi vain hienon tarinan sua varten. Kannattaa varautua heräämään kylpyammeesta jäiden seasta muutamaa elintä vailla.
Minulle vaihdettiin lonkkanivel. Taidanpa tehdä niistä entisistä lonkkaluista tuulikellon takapihalle.
Umpisu8lta ei poisteta. Se vain käännetään se umpipussi nurinpäin.
Yhden kaverin äidillä oli säilötty kaverini ensikakka pakastimessa!!
Ja toinen kaveri on säästänyt lapsiensa naoatyngät, siis ne jotka lähtee vauvalta jossain vaiheessa irti.
Vierailija kirjoitti:
Yhden kaverin äidillä oli säilötty kaverini ensikakka pakastimessa!!
Ja toinen kaveri on säästänyt lapsiensa naoatyngät, siis ne jotka lähtee vauvalta jossain vaiheessa irti.
☆napatyngät
Minulla oli vauvoja pakastimessa. Valitettavan yhteensattuman johdosta pääsivät sulamaan.
- Äiti Oulusta.
Ja eräällä naisella uusiokäytössä mies kukkapenkissä, koko kropsu.