Kysytään näin päin välillä.Mistä tietää että miehen kiinnostus on lopahtanut?
Kommentit (17)
Helppo.
Ja näkyvä.
Ei keikistelusi edessä oikein veri pakkaa.
Jos kyllästykseni on lopahtanut, olen lopettanut yhteydenpidon. Kun syytä on kysytty, olen vastannut, että tunteita valitettavasti ole tarpeeksi suhdetta ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Helppo.
Ja näkyvä.
Ei keikistelusi edessä oikein veri pakkaa.
Tällainen tilanne ollut vuosia. Ei silti halua erota.
Mies. kirjoitti:
Jos kyllästykseni on lopahtanut, olen lopettanut yhteydenpidon. Kun syytä on kysytty, olen vastannut, että tunteita valitettavasti ole tarpeeksi suhdetta ajatellen.
Ghoustaaja
Ainakin mun miehen kiinnostus lopahti ja hänestä tuli rouskuttaja, eikä rouskuttamiselta enää välittänyt minusta.
Vierailija kirjoitti:
Mies. kirjoitti:
Ghoustaaja
En ole koskaan ghoustannut ketään, koska olen vastannut puheluihin ja viesteihin.
Monilla kiinnostus lopahtaa heti kun inhimillisempiä piirteitä alkaa tulla esiin. He säikähtävät epätäydellisyyttä ja siirtyvät seuraavaan. Vaikka todellisuudessa tuttavuutta pitäisi syventää - se kaikista kiinnostavin osuus!
Paljosta jäävät paitsi.
Mä tiesin siitä, että hän ei enää katsonut minua samalla tavalla kuin ennen.
emt, mut ainaki oon huomannu että ku lisäsin mun leveestä pepusta kuvia niin miehet lopetti juttelemisen. :'DDDDD ja itse vielä tyytyväinen et harvinaisen leveä peppu..
Vierailija kirjoitti:
Lerpahti
Se nyt voi johtua monestakin jutusta.
Ei ole kiinnostunut siitä, mitä sinulle kuuluu. Simppeliä. Ei kannata jäädä odottelemaan. Kysy "ota tai jätä?" ja jatka elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
emt, mut ainaki oon huomannu että ku lisäsin mun leveestä pepusta kuvia niin miehet lopetti juttelemisen. :'DDDDD ja itse vielä tyytyväinen et harvinaisen leveä peppu..
Nyt ei ole kyse mistään netti jutteluista.
Ei vastaa puhelimeen