Miten saan tyttöystäväni leipomaan voileipäkakkua?
Hän leipoo kyllä paljon ja usein mutta ei koskaan voileipäkakkua koska ei itse tykkää siitä ja on kuulemma niin työlästä. Ja nyt kun korona on perunut kaikki sukujuhlat ei sitä saa muualtakaan. Mitä teen?
Kommentit (30)
Tässä Sinulle, uusavutonta leikkivä, ohjeet: Katso netistä sopivat tarvikkeet, osta ne ja pullo kylmää skumppaa. Laita tarvikkeet keittiön pöydälle ja pyydä kaunokaisesi vähän neuvomaan ja auttamaan skumpan nauttimisessa. Näin helposti opit voileipäkakun valmistamisen ja osaat tehdä sen seuraavalla kerralla ihan itse.
Kävele lähimmän s-marketin tai k-kaupan palvelutiskille ja sanot "Hyvää päivää, haluaisin tilata voileipäkakun. Saisinko nähdä luettelon tilauskakuista?". Myyjä ojentaa sinulle sitten kansion, jossa kuvia ja hintoja. Siitä sitten vaikka sormella osoitat sopivaa ja täytät lapun, tai myyjäkin voi täyttää sen sinulle jos et osaa sitäkään. Kakku ilmestyy lähikauppaasi noudettavaksi muutamassa päivässä. Ole hyvä.
Tehkää yhdessä voileipäkakku. Sitä ei tarvitse leipoa, vaan vuokaleivästä tai jopa paahtoleipäpaloista sellaisen voi koota mieluisilla täytteillä.
Se on hauskaa puuhaa, ja niin helppoa, että voi jutella samalla mukavia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kauhea miten vihaisia vastauksia ihan harmittomaan kysymykseen :o
Vierailija kirjoitti:
Kauhea miten vihaisia vastauksia ihan harmittomaan kysymykseen :o
Ne on nämä eineksiä mussuttavat pussimuusimammat, jotka ei osaa itsekään sitä voileipäkakkua tehdä.
Miehen pitää kyllä nikkaroida ja putsata lattiakaivot.
Osta kaupasta valmis kolmioleipä. Asettele lautaselle, levitä majoneesia päälle ja koristele persiljalla.
Voileipäkakkua ei leivota, se kootaan. Ison voileipäkakun tekemiseen menee yllättävän paljon aikaa, se hämmästyttää minua ihan joka kerta. Jos aloittaja osaa tehdä itselleen voileivän, hän osaa tehdä myös voileipäkakun. Itselleen kun tekee saa just sellaisen, mistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Jätät sen. Ketjun räksyttäjät ei osaa itsekään kokata, ja miesvihakiimassaan soittavat vain suutaan.
Semmonen päiväuni. Voileipäkakun tekeminen ei ole rakettitiedettä, mutta valmistekuihin menee ikö ja terveys. Leivistä reunat pois, täytteiden pilkkominen ja sekoittaminen. Sen jälkeen kasaus ja kostutus on tarpeen, sitten kun on kasattu, niin kelmu ympärille ja paino päälle ja seuraavana aamuna kuorrutus ja koristelu.
Tykkään voileipäkakusta, mutta en todellakaan tee pelkästään itselleni, koska on niin suuritöinen.
Ap voi etsiä vaikka kotikokista mieleisen reseptin ja tehdä itse.
Siinä ei maistuisi rakkaus.