Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen peli on GTA?

Vierailija
14.05.2020 |

Pelaako teidän miehet tai pelaatteko itse?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä ole jotain autolla kaahailua ja strippareita?

Vierailija
2/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoja, ihmisten mälläämistä, naisten álistamista ja rikollisuutta.

Pitäkää lapsianne silmällä!

T. 8-vuotiaasta asti kyseistä peliä pelannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen väkivaltainen, jos pelaa suorittaen tehtäviä. Itse pelaan (pleikkarilla) joskus ihan vain siten, että ajelen ympäriinsä ja menen vaikka rannalle huvipuistoon pyörimään. Pelin karttahan on ihan tajuttoman iso, joten tekemistä riittää.

Vierailija
4/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoja, ihmisten mälläämistä, naisten álistamista ja rikollisuutta.

Pitäkää lapsianne silmällä!

T. 8-vuotiaasta asti kyseistä peliä pelannut

OK, siis onko oikeasti seksuaalista väkivaltaa? ja tarkoittaako mällääminen nyt sitä itteään?

Vierailija
5/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittävä peli, joka antaa lapsille ja nuorille välineitä jäsentää nihilististä maailmaa missä elämme. Pelin uudemmat versiot häikäisevät grafiikallaan ja elävän tuntuisella maailmallaan. Suosittelen.

Vierailija
6/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vanha peli. Ei sitä kukaan enää pelaa.

Vierailija
7/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis APUA, että millainen peli?! Mun poika 12 kuulemma käy kaverilla pelaamassa tuota peliä, mutten ole tajunnut millainen peli oikeasti kyseessä :O

Vierailija
8/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis APUA, että millainen peli?! Mun poika 12 kuulemma käy kaverilla pelaamassa tuota peliä, mutten ole tajunnut millainen peli oikeasti kyseessä :O

Todennäköisesti tappavat ihmisiä ja kaahaavat autoilla.

Vierailija
9/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmoinen peli jossa äijä juoksee kaupungilla ja varastaa autoja ja ampuilee.

Vierailija
10/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole 12-vuotiaalle sopiva peli. Koittakaa vanhemmat pysyä selvillä siitä, mitä lapsenne pelaavat.

Vierailija
11/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli joka kertoo rehellisestä, naisia, poliiseja ja ohikulkijoita kunnioittavasta autokauppiaasta.

Vierailija
12/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelasi, itsekin oli suunnitelmissa, mutta en ehtinyt. Vierestä kyllä katsoin useaan otteeseen.

Muistan kohtauksen, jossa jotain jätkää piti kiduttaa. Se kesti vielä tosi pitkään ja itse piti valita että miten ja vieläkö jatketaan, eli todella osallistuttiin siihen, ei ollut vain video.

Monipuolisia rikoksia, murhia, autovarkauksia, strippareita, kaikkea mahdollista, mitä rikolliseen elämään nyt voi keksiä kuuluvan.

Todellakin K18-peli, joka ei missään nimessä kuulu lapsen pelattavaksi, tämän kieltää myös laki. Tuo K18-ikäraja on ehdoton.

Vierailija
13/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotias on jo tarpeeksi vanha. Ne ikärajat on niinku varmuuden vuoksi aika jyrkkiä. Pelithän on vain viihdettä. Oikeasti väkivaltaa harjoittavat tai kokeneet ei pelejä pelaa.

Vierailija
14/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisen väkivaltainen, jos pelaa suorittaen tehtäviä. Itse pelaan (pleikkarilla) joskus ihan vain siten, että ajelen ympäriinsä ja menen vaikka rannalle huvipuistoon pyörimään. Pelin karttahan on ihan tajuttoman iso, joten tekemistä riittää.

Minä tykkään käydä golfaamassa.

Vierailija
15/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tämmönen:

Eli ei lapsille sopiva, mutta pidän kyllä tätä pelaavaa aikuistakin jälkeenjääneenä.

Vierailija
16/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa (nainen 42-v) pelaan sitä "muuten vaan", paras on musta Vice City. Osaan ne kadut kuin omat taskuni! :D

Vierailija
17/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan HIRVEÄpeli. Naisia kohdellan huonosti ja ha-kataan , sit siinä käydään huo-rissa, on stripparia ja vaikka mitä. Pelaajahahmo on tietenkin mies. Eli ei voi valita itselleen naispelajan ulkoasua.

Naiset on objekteja, alistettavia, ostettavia.

Kielsin MIEHELTÄ tuon pelin, miten joku sntaa lapsen pelata sitä?

Vierailija
18/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa please ettei miehiä oikeasti kiihota tässä pelissä nuo sylitanssit yms. irstailut?...eihän :DDD

Vierailija
19/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan HIRVEÄpeli. Naisia kohdellan huonosti ja ha-kataan , sit siinä käydään huo-rissa, on stripparia ja vaikka mitä. Pelaajahahmo on tietenkin mies. Eli ei voi valita itselleen naispelajan ulkoasua.

Kielsit mieheltä, onko hän alaikäinen? 😄

Vierailija
20/54 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kielsin mieheltä, muttei totellut. Kuvittelin ettei olis niin ääliö ja lapsellinen että pelais jotain ton tasosta. Miten onnistuit kieltämään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän