Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummoni on pihi. Kysyi kylässä ollessani haluanko kahvia. Keitti sitten 2 kuppia..

Vierailija
14.05.2020 |

Pihiyden huippu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keitän aina 2 kuppia. Koska tykkään juoda tuoretta. Jos halutaan lisää, niin keitetään lisää.

Zinc

Aina tuoretta, eikä mitään tunteja seisonutta kuraa. Mummosi ymmärtää laadun päälle, sinä et !

Vierailija
2/14 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penni on miljoonan alku, sanoi vanha kansa 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Teitähän oli kaksi.

Vierailija
4/14 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin meilläkin on tehty aina. Keitetään kuppiilinen per juoja ja siinä vaiheessa, kun näyttää, että alkaa olla kuppi ensimmäisellä tyhjentymässä kysytään, että keitetäänkö lisää ja taas keitetään sen mukaan kuinka monta haluaa lisää. Ei seisoteta sitä kahvia pannussa.

Vierailija
5/14 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole huvittavaa, että mulla on JUST nyt 2 kuppia kahvia keitettynä ;)

Zinc

Vierailija
6/14 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa tölvänät eivät keitä ollenkaan, kylässä käydessä kyllä kelpaa kuitenkin.

Vierailija
7/14 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti juon näin "aamulla" 4. Tuli yöllä käytyä Turussa, niin meni aamu vähän myöhäiseksi ;)

Zinc

Vierailija
8/14 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä tule kuin 1 iso mukillinen, eikö mummo juonu ite ollenkaan?

Vierailija
9/14 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti juon näin "aamulla" 4. Tuli yöllä käytyä Turussa, niin meni aamu vähän myöhäiseksi ;)

Zinc

Kiinnostaa kiveekin 😒

Vierailija
10/14 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua sitten ärsyttää kun mies keittää aina pannun vähintään puolilleen ja juo siitä vain pienen osan. Menee valtavasti kahvia hukkaan. Heitin kahvinkeittimen mäkeen ja mies keittelee kahvinsa nyt kattilassa vain sen verran mitä juo.

Vierailija
11/14 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummosi ei ole pihi vaan köyhä. Vie ensi kerralla kahvipaketti mukanasi.

Vierailija
12/14 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua sitten ärsyttää kun mies keittää aina pannun vähintään puolilleen ja juo siitä vain pienen osan. Menee valtavasti kahvia hukkaan. Heitin kahvinkeittimen mäkeen ja mies keittelee kahvinsa nyt kattilassa vain sen verran mitä juo.

Meillä laitetaan loppu kahvi termospulloon, toki ei sekään tuoreen veroista ole. Ymmärrän että ärsyttää, kahvia voi todella keittää vai senverran mitä kerralla juodaan.

Vierailija
13/14 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä laitetaan loppu kahvi termospulloon, toki ei sekään tuoreen veroista ole. Ymmärrän että ärsyttää, kahvia voi todella keittää vai senverran mitä kerralla juodaan.

vain

Vierailija
14/14 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä jos juo mukista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä