Naiset, rakastan teitä kaikkia!
En ymmärrä miehiä, jotka tulee tänne nillittämään omaa katkeruuttaan. Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista skismaa naisten kanssa, vaan päinvastoin olen tullut heidän kanssaan aina mainiosti toimeen. Minulla on ollut työkavereinakin aina pääasiassa naisia ja aina ollaan tultu mainiosti toimeen.
Mahtaneeko johtua positiivisesta suhtaumisestani naissukupuoleen, että minulla ei ole koskaan ole koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa löytää kumppania, vaan olen pärjännyt ihan hyvin myös parisuhdemarkkinoilla.
En jaksa ymmärtää miehiä, jotka tulee tänne oksentamaan pahaa oloaan.
Mutta älkää naiset välittäkö, meissä miehissä on myös ihan mukaviakin kaiffareita, ei kaikki ole mulkkenssoneja :)
M38
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Näin kilttinä miehenä sanoisin että helppohan sinun on naisia rakastaa, koska he ovat aina validoineet sinut, ja antaneet sinulle yltäkyllin lempeä. Omituista olisi jos et rakastaisi niitä.
Ymmärtääkseni ihan kiltti mies olen minäkin. En ole koskaan ilkeillyt kenellekään, en varsinkaan naisille.
M38
Miten noin niinkuin meni omasta mielestä ?
Zinc
Minuakinko? Minua ei ole koskaan rakastaneet kuin pakkomielteiset hullut ja viimeisinkin toiveikas kipinöinti sammui miehen puolelta. Tämä ketju lohduttaa edes vähän, kiitos ❤️
Vierailija kirjoitti:
Miten noin niinkuin meni omasta mielestä ?
Zinc
Meni mikä?
Nyt ap saa kaikki vauvapalstan vihaiset miehet kimppuunsa kun hän loukkaa heidän ymmärrystään maailmanjärjestyksestä ja omasta vastuusta :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap saa kaikki vauvapalstan vihaiset miehet kimppuunsa kun hän loukkaa heidän ymmärrystään maailmanjärjestyksestä ja omasta vastuusta :)
Ollaan hyvin hyvin vihaisia ;)
Zinc
Jos ap:lla niin hyvin menee, niin mitä se täällä tekee ;)
Vierailija kirjoitti:
Minuakinko? Minua ei ole koskaan rakastaneet kuin pakkomielteiset hullut ja viimeisinkin toiveikas kipinöinti sammui miehen puolelta. Tämä ketju lohduttaa edes vähän, kiitos ❤️
Totta kai myös sinua :)
Uakoisin että sinuun on muutkin ihastuneet, kuin vain pakkomielteiset hullut. He vaan eivät ole syystä tai toisesta rohkaistuneet riittävästi, että olisivat tuoneet ihastumisensa julki. Olen kohtuullisen varma, että sinullekin vielä onni koittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Terve vaan ap. Saat myös vihaiset naiset kimppuusi kun teet noin säälittävän aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kilttinä miehenä sanoisin että helppohan sinun on naisia rakastaa, koska he ovat aina validoineet sinut, ja antaneet sinulle yltäkyllin lempeä. Omituista olisi jos et rakastaisi niitä.
Ymmärtääkseni ihan kiltti mies olen minäkin. En ole koskaan ilkeillyt kenellekään, en varsinkaan naisille.
M38
M38 = Marjatta 38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan hyvin hyvin vihaisia ;)
Zinc
Jos ap:lla niin hyvin menee, niin mitä se täällä tekee ;)
Eli mielestäsi täällä pyörii ainoastaan elämässään epäonnistuneet miehet. Kertoo ainakin sinusta kaiken oleellisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus miten lapsellinen aloitus. Joko aloittaja on joku Jonne 14wee joka kuvittelee persettä nuolemalla saavansa naisia tai sitten Yrjö 52wee joka edelleen kuvittelee persettä nuolemalla saavansa naisia. Kukaan ei pysty suhtautumaan noin idioottimaisesti kaikkiin ihmisiin. Vai rakastatko niitä kaikkia kamalia kanoja jotka elämäsi varrella tuli vastaan?
Elämässäni on ollut vain ihania kanoja, rakastan heistä jokaista <3
M38
Lopeta valehteleminen. Kenenkään elämässä ei tule vastaan vain ihania ihmisiä. Sitäpaitsi koulu alkaa taas huomenna joten nukkumaan mars!
Etkä rakasta, koska mä olen vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus miten lapsellinen aloitus. Joko aloittaja on joku Jonne 14wee joka kuvittelee persettä nuolemalla saavansa naisia tai sitten Yrjö 52wee joka edelleen kuvittelee persettä nuolemalla saavansa naisia. Kukaan ei pysty suhtautumaan noin idioottimaisesti kaikkiin ihmisiin. Vai rakastatko niitä kaikkia kamalia kanoja jotka elämäsi varrella tuli vastaan?
Elämässäni on ollut vain ihania kanoja, rakastan heistä jokaista <3
M38
Tämä ei ollut aloittajan kirjoitus. Minä en nimittele naisia. Harmi, että pahoinvoivat miehet ottivat nyt minut maalitaulukseen, kun uskalsin olla positiivinen naisten suhteen.
M38
Näköjään joku tuli pelleilemään identiteetilläni ketjuun. Mutta rakastan teitä siltikin!
M38
Muistakaa naiset, myös hyviä miehiä on olemassa
Niin minäkin<3