Käytkö enää ikinä buffetissa?
Kommentit (16)
Pojan kanssa odotamme sushibuffaa.
RAXRAXRAXRAXRAXRAXRAXRAXRAXRAXRAXRAXRAXRAXRAX
Joissakin paikoissa mulle on tullut kammo buffetteihin, kun on paljon pitkätukkaisia naisia siinä jonossa ruokien ääressä ja roikottavat hiuksiaan ruoan päällä tai hiplaavat käsillä niitä hiuksiaan ja seuraavaksi otetaan se kauha käteen. Olen niin hiuksi ruoassa -kammoinen, että pelkkä mielikuva hiuksesta ruoassa saa mulle oksennusrefleksin aikaiseksi.
Ennen tätä kriisiä kävin useita kertoja viikossa buffetlounailla ja kärsin sitten oudoista mahavaivoista mm. närästyksestä. Olen huomannut pakon edessä osaavani laittaa kotona ruokaa,enkä enää kärsi sillä tavalla närästyksestäkään. Toisaalta vaikka en syökään enää liikaa, kuten noilla lounailla, olen siltikin oudosti lihonnut. Noissa buffeteissa söi kuitenkin helposti huomaamattaan kuiten myös paljon kasviksia, vihersalaattia ja muuta vastaavaa oikeasti terveellistä, joka on itse asiassa kallista ja hidasta valmistaa itse. Enää en kuitenkaan edes kaipaa noita lounaita. Tuskin noihin palaan, vaikka niitä joskus taas olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen tätä kriisiä kävin useita kertoja viikossa buffetlounailla ja kärsin sitten oudoista mahavaivoista mm. närästyksestä. Olen huomannut pakon edessä osaavani laittaa kotona ruokaa,enkä enää kärsi sillä tavalla närästyksestäkään. Toisaalta vaikka en syökään enää liikaa, kuten noilla lounailla, olen siltikin oudosti lihonnut. Noissa buffeteissa söi kuitenkin helposti huomaamattaan kuiten myös paljon kasviksia, vihersalaattia ja muuta vastaavaa oikeasti terveellistä, joka on itse asiassa kallista ja hidasta valmistaa itse. Enää en kuitenkaan edes kaipaa noita lounaita. Tuskin noihin palaan, vaikka niitä joskus taas olisikin.
Mä olen huomannut saman, että närästys on vähentynyt. Noissa ruokapaikoissa käyttävät tavallista sipulia ja ruoka on yleensä rasvasempaa.
Kiinalaisen buffettiin heti kun pääsee. On ollut jo ikävä!
Eiköhän lounasruokaloihin nuo palaa kuten minäkin kun taas joskus toimistolle mennään.
En ainakaan seuraavan kahden vuoden sisään. Yksi parhaimpia tapoja saada korona, samaa leveliä esim. risteilyjen ja yökerhojen kanssa. Jos "lähitöihin" palatessa työkaverit alkavat käydä buffetlounailla, syön eväitä.
M/40
Toivottavasti. Sushibuffat <3