Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erityisherkkä, mitä työtä teet?

Vierailija
13.05.2020 |

Etsin uutta suuntaa. Hoitoala uuvuttaa ja vie voimat täysin. Olen ymmärtänyt olevani todella erityisherkkä ja kuormitun työssä todella helposti. Kaipaan rauhallisempaa työtä ja pienempää tai jopa olematonta työyhteisöä.
Mitä työtä sinä teet, jos koet olevasi erityisherkkä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani erityisherkkä.

Vierailija
2/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysalalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliala terveydenhuollon koulutuksella ja itsekin mietin alanvaihtoa! Ei vaan jaksa enää 😑

Vierailija
4/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantastinen trendidiagnoosi. Pitää alkaa käyttämään useammin. 

Vierailija
5/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä julkishallinnossa ja liian sosiaalista mulle. Tarvitsisin jonkun työn, jossa tapaa vähän ketään ja kokouksetkin ois aina etänä. Nyt onneksi on.

Erityisherkkyys ei ole diagnoosi, se on osa luonnetta. Omalla kohdallani ihmiset vie energiani, kaikki hälinä, hektisyys, värit, äänet, hajut, liike häiritsee tosi paljon. Omassa rauhassa oon erittäin tehokas ja tuottava.

Haaveilen et oisin kirjailija, kunhan ei tarvitsisi sit markkinoida kirjaa tai käydä missään kiertueilla.

Vierailija
6/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä erityisherkkä paskanyhverö työskentee huumeidenkäyttäjien kanssa. Työyhteisö pienehkö, työkaverit tasapainoisia aikuisia, jotka ei kitise ja hössötä. Asiakkaatkin pysyy rauhallisina kun ollaan karsittu kaikki mölösälä ym pois työympäristöstä ja todella panostettu ilmapiiriin, joka on kiireetön. Töihin aina kiva mennä ja usein tulee tehtyä pitkää päivää.

Vierailija
7/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työmaaruokalan lounaskassa.

Vierailija
8/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä. Sopii hyvin minulle, erityisherkälle extrovertille introvertille 😊

Vierailija
9/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konepajalla manuaali koneistajana.

Vierailija
10/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I’m a rap artist.

Andre, Compton

Vierailija
11/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli, juontaja, kirjailija, tinnder-horó ja kaikki julkisuus

Anne, Helsinki

Vierailija
12/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan ammatikseni.

T:ammattivalittaja

Vierailija
13/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy oon erityisherkkä sen johdosta voin olla paskamainen nyhverö. 

Sä taidat olla tietämättäsi erityisherkkä, kun noin voimakkaasti reagoit.

Vierailija
14/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukion aineenopettaja.

Pidän ihmisistä ja kohtaamisista, mutta sosiaalisuus työssä kyllä kuormittaa. Toisaalta työn itsenäisyys ja suuri yksinäisen työn määrä (suunnittelu, korjaustyöt) sopivat minulle.

Unelmoin sellaisesta työstä kouluyhteisössä, jossa voisin tavata ihmisiä enemmän yksittäin kuin ryhmissä. Nuorten kanssa haluan tehdä töitä niin kauan kuin henki minussa pihisee.

Vierailija
15/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tuotekuvauksia erääseen verkkokauppaan. Suht' suuren osan työstäni saan tehdä etänä. Tuotekuvaukset osaamillani kielillä, tuotekuvien hallinta yms... oikeastaan ihan kivaa työtä. Pohdin kyllä miten tästä pääsisi sellaiselle tasolle joka tyydyttäisi laajemmin: kaupan ala nyt on luonteeltaan eläimellistä jatkuvaa kilpailua josta ei saa ikinä mitään kiitosta... Esimiehet vaan saavat rahaa uusiin sijoitusasuntoihin ja luksusautoihin. Olen koittanut kartoittaa erilaisia koulutusaloja ja laskeskella että mihin kouluttautuminen voisi onnistua.

Tein yhdessä vaiheessa töitä myymälässä. Sieltä irtosi kyllä tosi upeita fiiliksiä koska osasin eläytyä asiakkaan osaan hyvin ja moni asiakas oli silminnähden tyytyväinen siihen "ongelmanratkaisuun" jonka hänen kohdallaan tein. Toisaalta työpäivän jälkeen teki mieli vain mennä kotiin, laittaa verhot kiinni ja olla hiljaa pimeässä... kunnes tuli seuraava työpäivä. Eli elämänlaatu ei kyllä oikein osunut kohdilleen.

Vierailija
16/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuolen puukolla puulusikoita ja puuesineitä. Näistä pientä pimeää tuloa saan. Muuten oon työkkärin korvauksilla ja saan sossusta rahaa. 

Vierailija
17/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy oon erityisherkkä sen johdosta voin olla paskamainen nyhverö. 

Sä taidat olla tietämättäsi erityisherkkä, kun noin voimakkaasti reagoit.

Kiitos, vihdoinkin voin kutsua itseäni uskottavasti erityisherkäksi saatuani ulkopuolisen diagnoosin. 

Vierailija
18/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtön

Vierailija
19/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan perehtyä aiheisiin ennen kuin kommentoi...

Vierailija
20/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen tuotekuvauksia erääseen verkkokauppaan. Suht' suuren osan työstäni saan tehdä etänä. Tuotekuvaukset osaamillani kielillä, tuotekuvien hallinta yms... oikeastaan ihan kivaa työtä. Pohdin kyllä miten tästä pääsisi sellaiselle tasolle joka tyydyttäisi laajemmin: kaupan ala nyt on luonteeltaan eläimellistä jatkuvaa kilpailua josta ei saa ikinä mitään kiitosta... Esimiehet vaan saavat rahaa uusiin sijoitusasuntoihin ja luksusautoihin. Olen koittanut kartoittaa erilaisia koulutusaloja ja laskeskella että mihin kouluttautuminen voisi onnistua.

Tein yhdessä vaiheessa töitä myymälässä. Sieltä irtosi kyllä tosi upeita fiiliksiä koska osasin eläytyä asiakkaan osaan hyvin ja moni asiakas oli silminnähden tyytyväinen siihen "ongelmanratkaisuun" jonka hänen kohdallaan tein. Toisaalta työpäivän jälkeen teki mieli vain mennä kotiin, laittaa verhot kiinni ja olla hiljaa pimeässä... kunnes tuli seuraava työpäivä. Eli elämänlaatu ei kyllä oikein osunut kohdilleen.

Koen aivan samoin. Olen työssäni ahkera ja pidetty ja todella tunnollinen. Ongelma on se, että kaikki energia kuluu töissä ja perheelle ei jää mitään. Se taas ahdistaa jos ei jaksa kotona mitään kuin vaan kerätä voimia seuraavaan työpäivään. Kamala kierre. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi