Ostaisitko mieluummin asunnon jossa on hieman kulahtanut keittiö vaiko sellaisen jossa on sisustusmuovilla tyylikkäästi tuunatut kaapit ja työtasot?
Tasoilla marmorijäljitelmä ja kaapin ovissa mattavalkoiset muovit jotka saavat keittiön näyttämään täysin uudelta ;)
Kommentit (48)
Halvemman. Ne muovituunatut pitää joka tapauksessa rempata uusiksi. Enemmän kuin pinnat minua kiinnostaa roskakaappi sisäpuolelta ja astiakaapin ritilöiden kunto. Ne kertovat enemmän kuin muovitetut ovet.
Ja jos nimenomaan OSTAISIN talon enkä vuokraisi niin todellakaan ei mitään muovipintoja. Tulisi tunne että niillä jotain peitellään, halutaanko etten huomaa. Mitähän muuta on peitetty.. ei ei ei.
Ei muovia mullekaan, mutta mä katsoisin lavuaarien alapuolet kyllä kaikista tarkimmin.
Kulahtaneen koska puoliso on kalusteasentaja ja minä suunnitttelija.
Vierailija kirjoitti:
Halvemman. Ne muovituunatut pitää joka tapauksessa rempata uusiksi. Enemmän kuin pinnat minua kiinnostaa roskakaappi sisäpuolelta ja astiakaapin ritilöiden kunto. Ne kertovat enemmän kuin muovitetut ovet.
Astiakaapin ritilät on vaihdettavissa, net ei kerro yhtään mitään.
Zinc
Roskakaapin sisäpuoli kyllä menee vanhoissa yleensä aika heikkoon asentoon ..
Vierailija kirjoitti:
Kulahtaneen koska puoliso on kalusteasentaja ja minä suunnitttelija.
Minä taas olen suunnittelija ja asentaja.
Zinc
Kai´k samas paketis
Vai´k vanha ketju onkin, kuten oli tämä päiväkin. Näin saman äijän tekemässä samoja töitä tänään kun 20 vuotta sitten. JA AIVAN SAMASSA PAIKASSA.
Zinc
Juubajuu .. Murmelin päivä tänäänkin ..
Jos ostaisin asunnon itselleni, niin on ihan sama minkälainen keittiö olisi, sillä se lähtisi ensimmäisenä. Jos asunto tulisi taas vaikka opiskeluasunnoksi lapselle, niin keittiön ei tarvitsisi olla priima, silloin molemmat kävisivät sen mitä tarvitsee.
Itse en todellakaan ihaile mitään muovituksia keittiön pinnoissa ja vastauksesta päätellen muut ovat sama mieltä. Älä siis laita rahojasi ja aikaasi sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kumpi on, remonttiin se menee kuitenkin.
Miksi ihmeessä jos keittiö näyttää tuunauksen jälkeen upouudelta?
Kulahtanut keittiö on kuitenkin kaapistoltaan vanha eli siellä on alakaapit eikä laatikostot, myöskään roskien lajittelulle ei ole tarpeeksi tilaa. Vanhoissa keittiöissä ei myöskään ole tarpeeksi pistorasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Eipä välttämättä ritilöitä pysty noin vain vaihtamaan, uusissa voi olla eri mitoitus.
Inhoaisin niitä resuisia teippejä ja nauraisin teippaajalle joka luulee niiden nostavan hintaa. ei päästäisi kauppoihin, heti olisi rempattava.
Mieluummin kulahtaneen. Muovit on yleensä rumia, ja mietityttäisi mitä niillä yritetään peittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ritilät voit vaihtaa, mutta minä katson myös niiden pidikkeiden kunnon. Harva huomaa, että nekin kannattaisi vaihtaa samoin kuin astiakaapin takaseinä.
Mieleeni tulee yksi tilanne, jossa sisustusmuovit voivat olla järkeviä: jos asuntoon on tulossa kolmen vuoden sisällä putkiremontti, jossa samalla uusitaan keittiö. Tällöin ei ole edes ostajan mitään järkeä tehdä keittiöremppaa, mutta muoveilla voi vähän siistiä kulahtanutta ilmettä.
Tyylikäs ja sisustusmuovi eivät sovi samaan lauseeseen.
Kulahtaneen ja remppaisin sellaiseksi kun itse haluan.
Vierailija kirjoitti:
Kulahtaneen, koska todennäköisesti se tulisi kuitenkin rempata tarpeita vastaavaksi.
Tarve on laittaa ruokaa. Kaikenlaiset muotivillitykset eivät ole tarpeita. Ne ovat mielihaluja.
Sisustusmuovi ja tyylikkyys eivät mahdu samaan keittiöön.
Kulahtaneen. Näkisi heti kunnolla mitä saa. Muovipinnoite voisi aluksi huijata luulemaan että kunto on parempi kuin on ja se voisi ärsyttää kun pian ovien pinta repsottaa ja ruuasta jää tahrajäljet tasoon.
Sit voisin ottaa sen fiksatun jos siitä sanottais suoraan että pinnat on just muovilla laitettu, kestää parista kuukaudesta pariin vuoteen ja tässä on kuva alkuperäisestä keittiöstä.