Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haluatko, että sinua dominoidaan?

Vierailija
13.05.2020 |

?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies tykkää alistumisesta?

Arvaisiko päälle päin?

Itseni lisäksi muutaman tunnen. Mielestäni ainoastaan yhdestä näkee päälle, hän käyttää pantaa dommensa käskystä jatkuvasti. Muuten olemme kaikki ihan ”normaaleja” ulkoisesti.

Itse pukeudun siististi, pyrin pitämään itsestäni fyysisesti huolta, olen korkeakoulutettu, hyvässä työssä jne... Ainoat asiat mistä itsestäni sen voi ulospäin nähdä on mustelmat ja ruhjeet, mutta niitä ei ikinä ole näkyvillä paikoilla. Toinen mistä voisi ehkä joskus päätellä on esimerkiksi istumisongelmat, joita joskus tulee voimakkaiden kipusessioiden jälkeen, mutta eipä noita kukaan ole koskaan ainakaan ääneen minulta ihmetellyt.

Kenelle olet kertonut tästä harrastuksestasi,

tietääkö joku ystävistäsi?

Pitääkö paikkansa että löytyy paljon työelämässä johtavassa asemassa olevia miehiä?

En osaa sanoa johtavissa asemissa olevista yleisellä tasolla. Tuntemani submiehet, ja switchit, ovat ihan hyvin koulutettuja kyllä, mutta vain yksi heistä on varsinaisesti korkeassa johtavassa asemassa.

Olen kertonut aika monelle (en kaikkea, mutta yleisellä tasolla esimerkiksi pitäväni alistamisesta, kivusta ja sen tuottamisesta). Sisaruksille, vanhemmille, monelle ystävälle ja muutamalle työkaverille. Ihan kenelle tahansa en kertoisi, enkä tätä mitenkään liikaa levittele. Yksityiskohdista keskustelen lähinnä ainoastaan vaimoni ja samoista asioista, eli kinkyilystä ylipäätään, kiinnostuneiden ystävieni kanssa.

Vierailija
42/44 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen switch-nainen ja tykkään siis myös alistaa miestä. Parasta siinä on se, kun saa viedä oman seksuaalisen valtansa äärimmilleen. Viettelee miehen, kiusoittelee, määrää tekemään mitä sanon. Rankaisen "huonosta" suorituksesta. Ja kun mies kaiken jälkeen konttaa nöyränä, palvoo minua ja on valmis ihan mihin vain palvellakseen ja tuottaakseen nautintoa niin onhan se aika hienoa. :)

Mieheni tykkää välillä myös tosi rankasta sanallisesta nöyryytyksestä, ja sitä minun on pitänyt vähän opetella. Ne kun on sellaisia juttuja ettei kyllä tulisi tosielämässä sanottua kenellekään. Mutta näissäkin kun näkee hänen nautintonsa niin uskaltaa viedä homman hyvinkin pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääpeli kirjoitti:

Riippuu kengänumerosta ja koron pituudesta. Ruoskia saa vappuhuiskulla, mutta ei lujaa eikä paljaalle iholle.

Vappuhuiska ei tässä riitä kyllä mihinkään.

Vierailija
44/44 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. mielenkiintosta, ei ole tästä naisena kokemusta.. mutta johtaako tuo sitten ihan seksiin, eli saako se nainen siinä sitten muuta. Vai saako se nainen kiksit vaan siitä miehen alistamisesta? Vai onko siinä kokonaan kyse sen miehen nautinnosta ja naisen ei oo tarkotuskaan oikeen saada mitään?

Päinvastoin, naisen siinä just on tarkoitus saada tyydytys ja mies jää odottamaan muna pystyssä seuraavaa kertaa jospa nainen silloin antaisi luvan laueta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän