Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haluatko, että sinua dominoidaan?

Vierailija
13.05.2020 |

?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. mielenkiintosta, ei ole tästä naisena kokemusta.. mutta johtaako tuo sitten ihan seksiin, eli saako se nainen siinä sitten muuta. Vai saako se nainen kiksit vaan siitä miehen alistamisesta? Vai onko siinä kokonaan kyse sen miehen nautinnosta ja naisen ei oo tarkotuskaan oikeen saada mitään?

Siis eikö nainen nauti pippelin näkemisestä, koskettelusta ja pussien tyhjennyksestä

No en minä oikeesti tiedä, saako joku nainen sitten ne kiksinsä siitä? Varmaankin. Mutta kun itsellä ei ole tuohon taipumusta niin aidosti kiinnostaa että jatkuuko se tilanne sitten jotenkin vai oliko se siinä?

Alistamisesta, siitä että mies on hänen armoillaan. Jos on kiltisti, mies saa jotain enemmänkin.

Suorittaa esim. joitain tehtäviä? Silittää( alasti tietty)vaikka naisen alusvaatteet ja laittaa nätisti kaappiin.

Joo, ja hoitaa lasten iltapuuhat ja nukuttamiset ja sit siivoaa keittiön ja mankeloi lakanat(vaattet päällä tietty).

Vierailija
22/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää oikeasti yleistä?

Kuka harrastanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. mielenkiintosta, ei ole tästä naisena kokemusta.. mutta johtaako tuo sitten ihan seksiin, eli saako se nainen siinä sitten muuta. Vai saako se nainen kiksit vaan siitä miehen alistamisesta? Vai onko siinä kokonaan kyse sen miehen nautinnosta ja naisen ei oo tarkotuskaan oikeen saada mitään?

Siis eikö nainen nauti pippelin näkemisestä, koskettelusta ja pussien tyhjennyksestä

No en minä oikeesti tiedä, saako joku nainen sitten ne kiksinsä siitä? Varmaankin. Mutta kun itsellä ei ole tuohon taipumusta niin aidosti kiinnostaa että jatkuuko se tilanne sitten jotenkin vai oliko se siinä?

Alistamisesta, siitä että mies on hänen armoillaan. Jos on kiltisti, mies saa jotain enemmänkin.

Suorittaa esim. joitain tehtäviä? Silittää( alasti tietty)vaikka naisen alusvaatteet ja laittaa nätisti kaappiin.

Joo, ja hoitaa lasten iltapuuhat ja nukuttamiset ja sit siivoaa keittiön ja mankeloi lakanat(vaattet päällä tietty).

lapsiperhearki tylsää, ja nainen menettää kiinnostavuutta haluttavuutta, kun menee lapsia jonkun kanssa tekemään

Vierailija
24/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä erityisesti pidät tässä asetelmassa? Voitko kuvailla.

usein siitin jäykistyy kun nainen vetää mieheltä kalsarit alas,puhuu rivoja,alkaa tutkimaan ja tarkastelemaan

Nainen näkee miehen alasti ja mies ei koskaan naista, kiihottavan "epäreilu" tilanne ja kun nainen haluaa nähdä pippelin vetämällä mieheltä kalsarit alas

Liittyykö tähän paljonkin sanallista juttua, komentelua tai jonkinlaista nöyryytystä?

parempi jos miehiä joilla pieni vehje niin naiset voi naureskella ja härnätä pientä munaa

Kerrankin pienestä olisi iloa.

Vierailija
25/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies vaihtelemme rooleja, mutta useammin taitaa olla näin päin. On ihanaa laittaa mies rautoihin, riisua hänet, kosketella ja kiusoitella, piiskata... Minulla on vaatteet päällä, ja jos mies yrittää koskea, saa rangaistuksen. Lopulta hyppään ratsaille, pidän miestä ranteista, käytän nautintooni. Ah, alkoipa tehdä taas mieli...

Vierailija
26/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä meidän leikeissä nainen sai. Oli ne kumman tahansa komentelua. Nuolemista, panemista, leluja ja piiskalla opastusta. Sehän on ihan omaa mielikuvitusta mitä haluaa että tapahtuu. Meillä ei ollut mitään varsinaista domina tai master asetelmaa. Kunhan leikittiin ja pidettiin kivaa. Eikä mitään hölmöjä kumi, lateksi tai nahka asuja. Nainen vähän ruukasi tällätä itseään. Se oli ok kun hän kertomansa mukaan pääsi sillä tunnelmaan.

Vierailija
27/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen dominoi miestä? Todella vaikea kuvitella moista tilannetta, eihän ne osaa dominoida edes viestikeskusteluissa saati muussakaan kanssakäymisessä, miehen pitää tehdä kaikki.

Vierailija
28/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mies vaihtelemme rooleja, mutta useammin taitaa olla näin päin. On ihanaa laittaa mies rautoihin, riisua hänet, kosketella ja kiusoitella, piiskata... Minulla on vaatteet päällä, ja jos mies yrittää koskea, saa rangaistuksen. Lopulta hyppään ratsaille, pidän miestä ranteista, käytän nautintooni. Ah, alkoipa tehdä taas mieli...

Miten rankaisit?

Vierailija
29/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupalliset dominat ovat melko hyviä mutta kalliita. Suomessa on muutamia hyviä. Rekvisiittahan tässä on tärkeää myös. Vaatetus, meikki jne. Vaatii dominalta aika paljon eli kaikista ei ole siihen.

Vierailija
30/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen switch. Mä haluan ja pidän kovasti, ehkä hieman merkittävämmässä roolissa itsellä s kuin D. Maksullisilla dommeilla käyn. Vaimo välillä myös tekee juttuja, mutta ei oikein syty. Pari aiempaa naista dominoi vähän myös.

Vierailija
31/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen switch. Mä haluan ja pidän kovasti, ehkä hieman merkittävämmässä roolissa itsellä s kuin D. Maksullisilla dommeilla käyn. Vaimo välillä myös tekee juttuja, mutta ei oikein syty. Pari aiempaa naista dominoi vähän myös.

Mitä niiden maksullisten kanssa puuhaat? Mitä haet?

Vierailija
32/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten rankaisit?

Miten milloinkin. Piiskaa, nännien nipistämistä, naamalle istumista, litsari, tiukemmin sitominen, jääpaloja pakkasesta viilentämään tunteita...

Vierailija
33/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten rankaisit?

Miten milloinkin. Piiskaa, nännien nipistämistä, naamalle istumista, litsari, tiukemmin sitominen, jääpaloja pakkasesta viilentämään tunteita...

Niin ja vettä suihkepullosta, paras koulutusväline!

Vierailija
34/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla miehiltä lisää miten ja miksi nauttivat tästä.

Vierailija
35/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niiden maksullisten kanssa puuhaat? Mitä haet?

Haen useita asioita. Kai ylipäätään kokemuksia, mutta tärkeimpänä henkistä tasapainoa. En voi hyvin ilman dominointiin liittyviä kokemuksia. Olen esimerkiksi sadomasokisti. Kipu on siis yksi mitä haen. Toisaalta pidän nöyryyttämisestä ja alistumisesta ihan ylipäätään. Sessioissa pääsen välillä ns sub-spaceen. Sitä on hankala selittää, jos sitä ei ole kokenut. Se on eräänlainen huumaava tila, jossa kaikki vaan tuntuu täydeltä nautinnolta, eräänlainen oma olemisen tila, jossa ulkomaailma katoaa ja puhdas nautinto täyttää koko olemukseni.

Mitä sitten puuhaan? Asioita joista saan nautintoa ja joita vaimoni ei useinkaan halua minulle tehdä (ja huom. ihan hänen luvallaan ja avoimesti saan noissa onneksi käydä). Usein olen itse täysin alasti, minut pannoitetaan ja konttaan dommen perässä ja teen asioita käskyjen mukaan. Riippuen sessiosta ja toiveistani tehdään sitten erilaisia asioita. Piiskaamista, lyömistä, tukistamista, naisten vaatteisiin pukemista, hengityksen kontrollointia, pakotettua runkkaamista, roikottamista, sähköllä leikkimistä, sitomista, pissaleikkejä ja mitä milloinkin. Ehdoton suosikkini on peppuleikit. Nautin aivan suunnattomasti peggingistä eri asennoissa (keinu ja doggystyle lienevät suosikkejani) ja erityisesti fistaamisesta.

Vierailija
36/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää oikeasti yleistä?

Kuka harrastanut?

En tilastoista tiedä, mutta kyllä kinkypiireissä on aika paljon alistuvia miehiä. Alistamisesta pitäviä naisia on huomattavasti vähemmän.

Vierailija
37/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies tykkää alistumisesta?

Arvaisiko päälle päin?

Vierailija
38/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla miehiltä lisää miten ja miksi nauttivat tästä.

Vaihtelua kun pelkkä pimeässä peiton alla ei riitä. Alistumisesta tai alistamisesta en tiedä. Nämä Jutut on mulle ja toivoakseni myös naiselle olleet pelkkää aikuisten leikkiä.

Vierailija
39/44 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaisiko päälle päin?

Itseni lisäksi muutaman tunnen. Mielestäni ainoastaan yhdestä näkee päälle, hän käyttää pantaa dommensa käskystä jatkuvasti. Muuten olemme kaikki ihan ”normaaleja” ulkoisesti.

Itse pukeudun siististi, pyrin pitämään itsestäni fyysisesti huolta, olen korkeakoulutettu, hyvässä työssä jne... Ainoat asiat mistä itsestäni sen voi ulospäin nähdä on mustelmat ja ruhjeet, mutta niitä ei ikinä ole näkyvillä paikoilla. Toinen mistä voisi ehkä joskus päätellä on esimerkiksi istumisongelmat, joita joskus tulee voimakkaiden kipusessioiden jälkeen, mutta eipä noita kukaan ole koskaan ainakaan ääneen minulta ihmetellyt.

Vierailija
40/44 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaisiko päälle päin?

Itseni lisäksi muutaman tunnen. Mielestäni ainoastaan yhdestä näkee päälle, hän käyttää pantaa dommensa käskystä jatkuvasti. Muuten olemme kaikki ihan ”normaaleja” ulkoisesti.

Itse pukeudun siististi, pyrin pitämään itsestäni fyysisesti huolta, olen korkeakoulutettu, hyvässä työssä jne... Ainoat asiat mistä itsestäni sen voi ulospäin nähdä on mustelmat ja ruhjeet, mutta niitä ei ikinä ole näkyvillä paikoilla. Toinen mistä voisi ehkä joskus päätellä on esimerkiksi istumisongelmat, joita joskus tulee voimakkaiden kipusessioiden jälkeen, mutta eipä noita kukaan ole koskaan ainakaan ääneen minulta ihmetellyt.

Kenelle olet kertonut tästä harrastuksestasi,

tietääkö joku ystävistäsi?

Pitääkö paikkansa että löytyy paljon työelämässä johtavassa asemassa olevia miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän