Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haluatko, että sinua dominoidaan?

Vierailija
13.05.2020 |

?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Olen switch, eli tykkään d/s-dynamiikasta molemmin päin. Ehkä dominoiva rooli on kuitenkin enemmän se oma juttuni, tai ainakin siinä olen valmis menemään pidemmälle.

Vierailija
2/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen taholta siis, laitetaan se nyt selvennykseksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä erityisesti pidät tässä asetelmassa? Voitko kuvailla.

Vierailija
4/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiihottava tilanne, kun nainen dominoi ja lypsää kassit kuiviin

Vierailija
5/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haluan. Kun leikittiin niin lähes aina minun piti olla komenteleva osapuoli. Tykkään olla kumpi vain. Siinä on oma nautintonsa kun nainen saa tehdä itselle melkein mitä huvittaa. Meillä oli sovittuina pari pikku sääntöä että ei mitään sairasta kidutusta. Kaiken varalta sana jos alkaa siltä tuntua että ei kestä. Koskaan sitä sanaa ei käyttänyt kumpikaan.

Vierailija
6/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

usein siitin jäykistyy kun nainen vetää mieheltä kalsarit alas,puhuu rivoja,alkaa tutkimaan ja tarkastelemaan

Nainen näkee miehen alasti ja mies ei koskaan naista, kiihottavan "epäreilu" tilanne ja kun nainen haluaa nähdä pippelin vetämällä mieheltä kalsarit alas

Vierailija
7/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kengänumerosta ja koron pituudesta. Ruoskia saa vappuhuiskulla, mutta ei lujaa eikä paljaalle iholle.

Vierailija
8/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

usein siitin jäykistyy kun nainen vetää mieheltä kalsarit alas,puhuu rivoja,alkaa tutkimaan ja tarkastelemaan

Nainen näkee miehen alasti ja mies ei koskaan naista, kiihottavan "epäreilu" tilanne ja kun nainen haluaa nähdä pippelin vetämällä mieheltä kalsarit alas

Liittyykö tähän paljonkin sanallista juttua, komentelua tai jonkinlaista nöyryytystä?

Vierailija
9/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. mielenkiintosta, ei ole tästä naisena kokemusta.. mutta johtaako tuo sitten ihan seksiin, eli saako se nainen siinä sitten muuta. Vai saako se nainen kiksit vaan siitä miehen alistamisesta? Vai onko siinä kokonaan kyse sen miehen nautinnosta ja naisen ei oo tarkotuskaan oikeen saada mitään?

Vierailija
10/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääpeli kirjoitti:

Riippuu kengänumerosta ja koron pituudesta. Ruoskia saa vappuhuiskulla, mutta ei lujaa eikä paljaalle iholle.

Noi ihan tyhmiä noi luolafetissit tyyliin ruoskaa ja munille potkimista.

Arkiset ja normaalit tilanteet kiihottaa paljon enemmän, kun appelssiini suussa ruoskiminen ja potkiminen

Vierailija
11/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. mielenkiintosta, ei ole tästä naisena kokemusta.. mutta johtaako tuo sitten ihan seksiin, eli saako se nainen siinä sitten muuta. Vai saako se nainen kiksit vaan siitä miehen alistamisesta? Vai onko siinä kokonaan kyse sen miehen nautinnosta ja naisen ei oo tarkotuskaan oikeen saada mitään?

Siis eikö nainen nauti pippelin näkemisestä, koskettelusta ja pussien tyhjennyksestä

No en minä oikeesti tiedä, saako joku nainen sitten ne kiksinsä siitä? Varmaankin. Mutta kun itsellä ei ole tuohon taipumusta niin aidosti kiinnostaa että jatkuuko se tilanne sitten jotenkin vai oliko se siinä?

Vierailija
12/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö nainen nauti pippelin näkemisestä, koskettelusta ja pussien tyhjennyksestä

No varmaan joo visuaalisesti, mutta eihän tuo nyt ole fyysisesti mitenkään seksiin verrattavaa.

Vierailija
13/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä oikeesti tiedä, saako joku nainen sitten ne kiksinsä siitä? Varmaankin. Mutta kun itsellä ei ole tuohon taipumusta niin aidosti kiinnostaa että jatkuuko se tilanne sitten jotenkin vai oliko se siinä?

Alistamisesta, siitä että mies on hänen armoillaan. Jos on kiltisti, mies saa jotain enemmänkin.

Suorittaa esim. joitain tehtäviä? Silittää( alasti tietty)vaikka naisen alusvaatteet ja laittaa nätisti kaappiin.

Vierailija
14/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alistamisesta, siitä että mies on hänen armoillaan. Jos on kiltisti, mies saa jotain enemmänkin.

Suorittaa esim. joitain tehtäviä? Silittää( alasti tietty)vaikka naisen alusvaatteet ja laittaa nätisti kaappiin.

Aa okei. Ei olisi sitten minun juttu jos ei lopulta ihan seksiä olisi.

Vierailija
15/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse pääsisin vaatteet päällä miestä riisumaan ja tutkimaan niin nauttisin kyllä niin paljon että saattaisin laueta ns. mekkooni.

Vierailija
16/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä panoaktia aina tarvii olla, mua ainakin seksuaallisesti härnäävät tilanteet kiihotta enemmän

Vierailija
17/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse pääsisin vaatteet päällä miestä riisumaan ja tutkimaan niin nauttisin kyllä niin paljon että saattaisin laueta ns. mekkooni.

Multa saisit riisua kalsarit alas ja tutkia koska vaan

Vierailija
18/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa okei. Ei olisi sitten minun juttu jos ei lopulta ihan seksiä olisi.

Suoritettuuaan tehtävät, mahdollisesti. Mutta ei heti, vaan vasta palveltuaan naista.

Nainen tietysti tarkastaisi työn jäljen ja laittaisi tekemään pari kertaa uudestaan.

Vierailija
19/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... ehkä saattaisin kiinnostua jostain tällaisesta , enpä ole aiemmin ajatellut.

N

Vierailija
20/44 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kuinka yleistä että leikitään näin päin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme