Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä näin TODELLA omituista unta yöllä

Vierailija
30.07.2008 |

nimittäin, että katselin kalenteria ja siinä oli torstailla hehkutusta vauva! ja piirretty sydämiä ympärille yms. ja tarkoitti siis, että olen raskaana. tuo päivä milloin selailin tuota kalenteria oli torstaita edeltävä keskiviikko. muistan vielä miten unessa ajattelin et jos tänään ei ala menkat niin sitten olen varmasti raskaana ja teen torstaina testin joka on takuulla positiivinen.

oli mielenkiintoinen tunne tajuta herätessään tuosta unesta, että tänään on oikeasti keskiviikko ja menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä.

pistää vain miettiin mikä tuonkin unen sai aikaiseksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että olin kyberpunk-maailmassa tulevaisuudessa ja otin osaa miesten ja naisten väliseen taisteluun.

Vierailija
2/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat toivoa vauvaa, salaa tai tietoisesti?

Tässä sulle outo uni: kaivoin ei-niin-tutun tätini kanssa perunapellosta kannibaali-isoisäni muumiota, jolla oli ruskea jussipaita päällä. Ruskea neste vaan valui muumiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali toiveuni.

Vierailija
4/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lasta edes toiveissa. tuo uni hätkäytti juuri siksi.

Vierailija
5/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se on pelkoa, että tulet raskaaksi, vaikka et haluaisikaan. Ei edelleenkään mitään outoa.

Vierailija
6/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa olin Martina Aitolehden synttäreillä ja muut vieraat jo lähti ja jäätiin juttelemaan tuntikausiksi Martsun kanssa. Sitten lähtiessäni martina vielä sanoi, että mulla on synnyttäneeksi naiseksi hyvä kroppa ja varsinkin vatsanseutu;)

Todella outo uni siksi, että en juurikaan pidä koko naisesta ainakaan julkisuuskuvan perusteella..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan