Pelottaako irtokarkit
Kukaan kenen kanssa olen jutellut ei myönnä luulevansa että irtokarkeista voisi saada koronan, mutta ilmeisesti joku foliohattupää niitä karttaa kun ovat viimeviikkoina olleet niin kuivia.
Kommentit (28)
Minä poikahan ostin kerran jotain yli 600 rammaa irtskareita ja söin paris kolmes tunnis kaiken melkei tyhjään amhaan no se viel midn, vaan ko sitten puole päivä jälkee huitasin mahaan tavan kotiruuan päiväälisen siis nii olipahan järkky inssuliiniähky ja pysty van tököttää vaikeroiden sohvalla pari kolme kvarttia.
Naisekko ei uskalla punasta lihaa ja punamaitoa syyä eikä oikeaa voita nii jäähä s ärssyttävä pikkunälkä joka saa tartumaan irtskarikauhaan ja sitten möhvätään jätesäkillinne sinne nannaa ja katotaa loppuilta frendejä tahi emmelraadia netliksistä
Pelottaa siksi koska ne lihottaa. Syön silti viikoittain. Meidän kaupassa on kertishanskoja kauhojen vieressä että kauhat pysyy puhtaampina. Yleensä tungen koko kauhan hedelmäpussiin ja sit otan nameja.
Minusta kyllä ressi ja yövalvonta lihoottavat enemä kö mitkään syömmiset Ontullu mahanahan ja siksbägin väliin selvästi raasvaa, koska istuksin aika paljo masentuneena toolissa ja oon netisä. Lihomisen takai en siis irtskareita välttele, pelottaa vaan että jos oppii sokerin sietokykyk kasvaa ja tulee sokuritaati tai jokin hammasmätä tunkeaa syvemmäs. 11.3.2008 viimeks kävin h-lääkäris ja välil yläpåoskihammast avihlasee vähä. Hammassärky, ahmmaskiven kerryntä ja sokeritaatipalko siis ennenmuuta saavat minut olemaan irtskarilakosa
En ostanut niitä ennen koronaakaan. Niissä kun on kaikkea kivaa ulostejäämistä lähtien.
Mutta mammat mussuttaa tyytyväisenä
dgh kirjoitti:
Ne gorillapäät ovat aika pelottavia sekä noitapillit ja norsunmuotoset Nään monesti painajaisia joissa gorilla ratsastaa norsulla ja puhaltaa kamalan rumalla äänellä panevan noitapilliin
Piti tulla sanomaan gorilloista samaa mutta sää ehdit ensin. :D
Ostin niitä Halpa-hallista, mutta olivat niin kovia että hyvä kun uskalsi syödä ilman että hampaat hajosi. En kyllä enää toista kertaa osta, jos en ole varma että ovat tuoreita.
Kyllä pelottaa vaikkei olisi koronaakaan. Nimittäin hammaslääkärin lasku. Vanhat paikat iloisesti lohkeilevat varsinkin, jos erehtyy jotain merkkareita mussuttamaan. Paras kun pysyttelee kettukarkeissa.