Pelottaako irtokarkit
Kukaan kenen kanssa olen jutellut ei myönnä luulevansa että irtokarkeista voisi saada koronan, mutta ilmeisesti joku foliohattupää niitä karttaa kun ovat viimeviikkoina olleet niin kuivia.
Kommentit (28)
Just mietin, että tänään pitää ostaa, kun alkaa olla karkit niin vähillä ja vain huonoja jäljellä 🍬🍭
Harmittavan moni kauppa on ottanut irtokarkit ja irtopähkinät pois myynnistä. Tammiston cittarista onneksi löytyy irttareita eivätkä ole kuivia olleet kun 1-2 kertaa viikossa olen ostellut.
Ai täällä ei kyllä ole edes myynnissä.. vai onko tullut takas?
Irtsarit ovat paskaa. Sokeri on myrkkyä.
Kuivia kun kukaan ei ole räkinyt?
Olen kiertänyt ne aina. Perheenjäsenille ostan kokonaisina laatikkoina.
Vierailija kirjoitti:
Irtsarit ovat paskaa. Sokeri on myrkkyä.
Mä ostan aina konvehteja irttarihyllystä, halvempi kilohinta eikä yhtään pahoja. Maksan myrkkyveron. Nam!
Joo pelottaa, kaikki irtot pelottaa, tomaatti, salaatti, kurkku, ostan vain muovitettuja. Perunoita ostan ilman muovia, koska kuorin ne hanskat kädessä.
Olen ostanut nyt poikkeusaikoina enemmän irtokarkkeja kuin yleensä. Ovat usein alennuksessa, koska menekki on pienempää, ja lisäksi hyllyn edusta kerrankin on vapaa jaloissa pyörivistä lapsista. Olen myös huomannut karkkien kunnon olevan nyt parempi kuin yleensä, koska niitä ei ole nuijittu kauhoilla tunnistamattomiksi.
Tuo kuivahtaminen on ainoa riski, eli kannattaa katsoa tarkkaan minkälaista tavaraa ostaa. Ihan hyvin on kyllä tuoreitakin löytynyt joka kerta kun olen irttareita ostanut.
Olen ostanut normaalisti. K-marketissa laarit olleet koko ajan auki. Pääkallot noin muuten vähän hirvittää, en osta niitä.
Mä en jotenkin uskalla. Eihän nuo irtolaarit (leivonnaiset, pähkinät, karkit) mitään hygieenisimpiä kohtia kaupoissa ole. Kuka rähmii kauhaa, kuka jopa käsin niitä laareja. Prismassa on vedetty myynnistä kokonaan, Cittarissa pähkinähylly ja paistopiste tyhjinä. Kai se jotain kertoo? En minä tiedä, mutta en ole ostanut.
Kaupoissa joissa minä olen käynyt ovat laarit olleet suljettuina, joten en ole ostanut. Enkä muutenkaan syö irtokarkkeja kuin ehkä kerran vuodessa, mutta jos nyt haluaisin ja niitä olisi saatavilla niin ostaisin koronasta huolimatta.
Minusta kauhat ovat olleet kerrankin selvästi pestyjä, ja kourut siistejä muutenkin. Eikä ole kuhinaa hyllyn edessä. Annan olla pari päivää kotona pussissa, niin eiköhän mahdolliset pöpöt ole kuollut.
En osta koskaan muutenkaan irtokarkkeja, koska olen pähkinäallerginen ja tarvisin niille oman kauhan.
Ne gorillapäät ovat aika pelottavia sekä noitapillit ja norsunmuotoset Nään monesti painajaisia joissa gorilla ratsastaa norsulla ja puhaltaa kamalan rumalla äänellä panevan noitapilliin
Aikuiset akat rohmuamassa irtokarkkeja laarista on aina yhtä surkuhupaisa näky.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset akat rohmuamassa irtokarkkeja laarista on aina yhtä surkuhupaisa näky.
Kiitos! 😄 En ostanut edes kiloa 😁
Todellakin pelottaa, kun itsekin niitä maistelen ja laitan takaisin jos pahaa.
Ei kai kukaan järjissään oleva näinä aikoina osta irtokarkkeja.
Tänään ihan epähuomioissani nostin kaupan lattialle pudonneen karkin takaisin laatikkoon. Ei varmaa olis pitäny.
En pelkää karkkeja vaan vältän niitä kauhoja