Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllästynyt elämään kivun ja muiden oireiden kanssa jokaikinen päivä

Vierailija
13.05.2020 |

Koko homma alkoi eräänä kevätaamuna 2016. Heräsin aamulla ja jokaista raajaa särki ja kuumotti, vihloi ja kipu liikkui siellä täällä. Niveliin sattui ja esimerkiksi sormien taivutus oli vaikeaa. Kävin siinä sitten lääkärissä joka tutki niveliä ja otettiin verikokeita ja muuta perus tutkimusta. Ei mitään syytä kivuille, joku pikku infektio varmaan kuulemma. Noh vielä tänäkin päivänä sattuu, kipu vaihtaa paikkaa, välillä särkee selkää, alavatsaa, vatsavaivoja muutenkin, outoja tuntemuksia virtsarakossa, väsyttää tai vaihtoehtoisesti en nuku.. Ynnämuuta. Kävin aluksi usein tutkittavana, mutta enää en vain jaksa. Oon ihan liian tottunut siihen että sattuu kokoajan johonkin. Normikipulääkkeet ei auta yhtään mitään. Jossain kohtaa määrättiin Duloksetiinia jos auttaisi kipuun, mutta oksensin sen vain ulos joten siitä ei hyötyä. Niinkuin muistakaan mielialalääkkeistä.

Olenko ainoa mystisien vaivojeni kanssa? Onko joku kenties saanut diagnoosia vastaavissa oireissa? Lisättäköön, että oireilut alkoivat hyvin pitkän stressaavan elämäntilanteen päätteeksi, voiko se purkautua tällaisena loppuelämän oireiluna? Huoh..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lääkäriltä amitriptyliiniä (tuotenimi Triptyl). Krooniseen kipuun. 

Vierailija
2/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eri lailla käyttäytyvää kipua ja oireita, en osaa auttaa sua. Pystyn vaan samaistumaan siihen, kun elämä on kipua ja vaivaa. Monotonista ja turhauttavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan rakasta kivun kanssa elämistä.

Vierailija
4/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaikenlaista vaivaa viitisen vuotta, kaikki tutkittiin eikä mitään löytynyt. Nyt lopetin pari viikkoa sitten e-pillerit ja oireet alkoivat hävitä parissa päivässä.. olisiko sulla joku samankaltainen juttu, oot ennen kipuja alottanut tai lopettanut jonkun lääkkeen..

Vierailija
5/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä lääkäriltä amitriptyliiniä (tuotenimi Triptyl). Krooniseen kipuun. 

Masennuslääke se vasta masentaakin.

Vierailija
6/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amitriptyyli pienenä annoksena, esim 10 mg illalla, nostaa kipukynnystä. Itse olen käyttänyt jo useita vuosia ms kipuun. Masennuslääkkeenä käytetään paljon isompia annoksia.

Onko ap tutkituttanut borrelioosin?

Vierailija
7/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö joka päivä isoin annos (3rkl) MSM, se voi helpottaa nivelkipua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä