Miten olette järjestäneet tupakoivalle naapurille häädön?
Oma terveys menee pilalle tuon kanssa ja koko kämppä haisee pinttyneelle tupakalle jo.
Kommentit (10)
Sellaista tapausta ei ole. Häätö ei muutenkaan ole yksinkertaista hommaa, tuommoisen syyn vuoksi vielä vaikeampaa, vaikka toki juridisesti mahdollista onkin.
No sitten pitää alkaa metelöimään klo 7-22 väli. Niin paljon ettei naapuri kestä ja lähtee itse.
Pitäisikö miettiä mikä talon ilmastoinnissa ja ovien tiivisteissä on vikana. Ei pitäisi tulla naapuriasuntoon liikaa. Voit pyytää naapuria tupakoimaan ulkona tai parvekkeella suurimmaksi osaksi, jos hyväkuntoinen että pääsee kulkemaan - kerro ilmastoinnin ongelmista. Jos voit muuttaa niin muuta. Parvekkeilta se voi tulla myös toisen ikkunaan, ellei ole sopinut että mihin aikaan tuulettaa.
Oon kuullut sellaisen niksin että pussi kananpaskaa omalle parvekkeelle. Sitä kun kastelee välillä niin haisee niin hiton pahalle ettei lähiparvekkeilla kukaan halua olla.
Sinua varjellaan tupakoitsikoilta jopa yökerhoissa (ja hyvä niin) mutta kotonasi olet lainsuojaton!
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullut sellaisen niksin että pussi kananpaskaa omalle parvekkeelle. Sitä kun kastelee välillä niin haisee niin hiton pahalle ettei lähiparvekkeilla kukaan halua olla.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö miettiä mikä talon ilmastoinnissa ja ovien tiivisteissä on vikana. Ei pitäisi tulla naapuriasuntoon liikaa. Voit pyytää naapuria tupakoimaan ulkona tai parvekkeella suurimmaksi osaksi, jos hyväkuntoinen että pääsee kulkemaan - kerro ilmastoinnin ongelmista. Jos voit muuttaa niin muuta. Parvekkeilta se voi tulla myös toisen ikkunaan, ellei ole sopinut että mihin aikaan tuulettaa.
Ilmastointi ottaa ilman juurikin sieltä parvekkeelta. Se on pahin mahdollinen paikka tupakoida. Tupakois mielummin sisällä kämpässään ja haistelis savut itse.
Onneksi sain selville, että naapurini polttaa sisällä, koska muuten en olisi ikinä saanut tietää, että se on laillista. Onhan tämä kerrostaloasuntoni ihan omistuksessa, mutta luulin aina, että joku laki kieltää sisällä polttamisen juurikin tämän savun ja hajujen leviämisen takia. Nyt voin itsekin hyvällä omallatunnolla poltella menemään heti herättyäni sängyssä. Mitä luksusta!
Jos teille tulee noin pahasti jonkun muun asunnon tupakan savut sisälle, niin sinuna olisin enemmänkin huolissani paloturvallisuudesta.
Eipä niille mitään voi. Oma naapurini röökaa sisällä, tästä ovat kaikki tietoisia. Levitellään käsiä, ei muuta.