Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei saa koruliikkeestä reikiä korviin? (kyse minusta)

Vierailija
13.05.2020 |

Olin varannut liikkeestä ajan, mutta tulivat siellä sitten siihen tulokseen etteivät tee niitä sillä perusteella että oma ihoni on liian pehmeä ja joustava. Olin että jaa. Sitten aloin miettiä onko olemassa myös muita syitä kuin se että jos iho on liian pehmeä ja joustava rei'ittämiseen, vai onko se sitten ainoa syy siihen etteivät tee liikkeessä korviin reikiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen syy.

Vierailija
2/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen syy.

On se minustakin enjä ole ennen kuulut. Olen kyllä tietoinen siitä että ihoni on tavallista pehmeämpi ja verikokeet on otetti minulta aina niin että ensin tehdään pieni viiltohaava ja sitten työnnetäön se neula, mutta en nyt odottanut eymttä se voisi olla estä korvakoruille.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he epäilivät, ettei ihosi paranisi normaalisti. Ilmaisivat nätisti, että iho on pehmeä ja joustava, vaikka olisivat voineet sanoa ohut ja heikko.

Vierailija
4/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet, että syynä olisi joku muu kuin tuo ilmoitettu?

Vierailija
5/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetistä saa nahkapaskan n. 10 eurolla. 

Vierailija
6/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motonetistä saa nahkapaskan n. 10 eurolla. 

Halvemmallakin pääsee. Tarvitset vain kynttilän ja puhtaan ompeluneulan.

Vierailija
7/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen syy.

On se minustakin enjä ole ennen kuulut. Olen kyllä tietoinen siitä että ihoni on tavallista pehmeämpi ja verikokeet on otetti minulta aina niin että ensin tehdään pieni viiltohaava ja sitten työnnetäön se neula, mutta en nyt odottanut eymttä se voisi olla estä korvakoruille.

Ap

Ihanko totta? Sulla taitaa olla hyvin poikkeuksellinen ihotyyppi sitten, kun ei ole koskaan näytteenotossa vastaan tuollaista, ei edes puhetta, että noin pitäisi menetellä. Tarkoitan siis tuota verinäytteenottotapaa.

Vierailija
8/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruliikkeessä korvat rei'itetään yleensä ampumalla. Jos ihotyyppisi on kuvailemasi kaltainen, niin tylpällä korulla tehty rei'itys ei edes onnistuisi.

Jos haluat korviisi reiät, suosittelen käymään lävistysliikkeessä kysymässä onnistuuko. Siellä lävitys tehdään neulalla, niin onnistuminen voisi olla varmempaa. Tosin, jos verikokeetkaan eivät onnistu ilman viiltohaavan tekoa, niin lävitykset voivat olla mahdottomuus.

Vierailija
9/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koruliikkeessä korvat rei'itetään yleensä ampumalla.

Anteeksi, mutta tämä lause on kyllä Fingerpori-matskua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme