Onko mustekynä sopiva valmistujailahja merkonomiksk valmistuvalle?
Omasta lapsesta kyse eikä rahaa ole juuri hankkia kovin kummoista valmistujaislahjaa. Katsoin tässä Prismasta niin oli 9.99e eli menisi vielä omaam budjettiin. Ei siis ole mikään kärkitoive lahjalistalla, mutta luulisi että toimiva mustekynä on aina tarpeellinen esim kun kirjoittaa kauppalistaa. Vai voiko lapsi tulkita tämän tahalliseksi piilo vattuiluksi?
Kommentit (48)
Sain kerran kynän lahjaksi äidiltäni. Oli hienossa kotelossa ja oikein kullanvärinen. Mutta ei sillä kirjoittaan pystynyt, oli liian liukas ja huono käteen eikä mustettakaan tahtonut tulla kunnolla. Oli pettymys kyllä.
Esim. hopeiset kissakorvikset 9,90. Mun tyttö ainakin tykkäisi paljon enemmän mistä tahansa kissa-aiheisesta kuin kynästä aikakautena, jolloin kaikki käyttää jotain älylaitetta.
Jos ei viinakset maistu valmistuvalle, niin osta joku alkoholiton lasten kuohari ja suklaalevy.
Tai ässäarpa tms.
Itse olisin kyllä jäänyt mieluummin ilman lahjaa kuin ottanut jonkun kynän. Eikö ole mitään lasta kiinnostavaa, mitä saisi kympillä?
Mieluummin vaikka kymmenen riviä lottoa.
Eikun tämähän tapahtuikin Porvoossa, yrityksestä 1/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta mielummin joku 10 euron skumppapullo ja tee itse niin hieno onnittelukortti kuin pystyt. Siihen kylkeen jos milläään saat hankittua pirkkaruusuja kimpun, niin menee ihan OK onnittelulahjana vähävaraiselta mutsilta noin 15 euron budjetilla.
Mustekynä valmistumislahjana tuntuisi kyllä piruilulta, kun aika monella noita ilmaiskyniä pyörii kotona ja työt tehdään kuitenkin tietokoneella.
Pullo Gambinaa maksaa 9,99...
Mun tyttö ei haluaisi mitään alkoholijuomia, kun ei niitä juo.
Minä sain aikanaan mummoltani valmistujais-/20-vuotislahjaksi valokuvafirman postituskuoren.
M 45
Hopeakoruja saa kyllä kympilläkin, parempi sekin kuin kynä.
Muutama raha-arpa. Olisi ainakin pieni mahdollisuus muuttaa kymppi tonneiksi, tai edes satkuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain aikanaan mummoltani valmistujais-/20-vuotislahjaksi valokuvafirman postituskuoren.
M 45
Toivottavasti kurkistit kuoreen.
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan ettei ole nyt varaa lahjaan tai anna se 10 rahana. Kynä nyt on ainakin ihan kamala lahja.
Hukkaan heitetty kymppi, siis se kynään laitettu.
Itsekin suosittelisin vaikka pieniä hopeakorvakoruja.
Osta sillä kympillä valmistuvalle hopeiset korvakorut. Tai huulipunaa ja jotain meikkejä. Kai kunnon pullo oikeaa kuoharia. Paljon parempi kuin joku paskainen kynä.
Vierailija kirjoitti:
Osta sillä kympillä valmistuvalle hopeiset korvakorut. Tai huulipunaa ja jotain meikkejä. Kai kunnon pullo oikeaa kuoharia. Paljon parempi kuin joku paskainen kynä.
Melkoinen mielikuva, jos kynä oikeasti olisi sellainen.
Jos kynä ei ole "kärkitoive lahjalistalla", niin mikä sitten on?
ks. torista... sieltä löytyy varmaan uuttakin edullisesti.
MArketin kynä ei ehkä ole se ihanin lahja?
Aika noloa, mutta ymmärrän tavallaan. Totta on, että olisit voinut vähän säästää vuosien ajan ja saada hyvän lahjarahan esim. lahjakortin. Taitaa olla provo Porvoosta koko stoori.....
Anna pumpulipuikko tai tulitikku.
10 budjetilla, jos ei käy kynä, kukat, skumppa, korut, ehdottaisin vaikka yhteistä picnic-eväskoria?
Macarons 6 kpl 3,99 e
Coca-Cola-tölkki 0,90 e x 2 kpl= 1,80 e
Mansikat 250 g 1,59 e
Suklaapatukka 0,55 e
Croissant 2 kpl 1,49 e
Ja lisäksi kirjoitat merkonomille kauniin kirjeen, jossa kerrot olevasi ylpeä.
Pullo Gambinaa maksaa 9,99...
https://www.alko.fi/tuotteet/319027/Gambina-muovipullo/