Erikoisimmat kumppaninne
Kertokaa erikoisimmista kumppaneista tai säädöistä joita teillä on vuosien varrella ollut.
Mä tapailin kerran miestä, jolla oli sellainen tupakointijärjestelmä, että poltti maanantaisin 7 savuketta, tiistaisin 6,... ja sunnuntaisin yhden. EN koskaan päässyt krryille, miksi hän toimi näin. Mies oli muutenkin orjallisesti rutiineja noudattava ja tupakan ostoa lukuun ottamatta hyvin pihi, joten osittain näistä syistä tapailu loppui.
Edellinen kumppanini oli yökastelija, nukkui yöt siis vaipoissa. Itseäni tuo ei haitannut, aika äkkiä siihen tottui ja oli omalla tavallaan vähän söpöäkin. Kelpasi ilmeisesti muillekin, kun mies petti minua kahdesti, ja suhde päättyi siihen
N 30
Kommentit (15)
Nainen, joka olisi tahtonut elää kodissaan taaperona, jota minä hoidan. Olisi siis halunnut pissiä vaippaan, imeä tuttia yms. Itse olin valmis leikkimään tätä joskus hänen mielikseen, mutta olisi tahtonut tuota kokoaikaisesti.
Tämä nainen työskenteli johtotehtävissä ja oli hyvin varakas ja menestynyt.
Seurustelin kerran noin 30v akateemisen miehen kanssa, joka oli tosi fiksu ja asiallinen, mutta teki harrastuksenaan Petri Nygårdin tyylistä noloa junttiräppiä
Mies joka äänesti kokoomusta vaikka oli itse töitä vieroksuva laiskimus ja eli tuilla
Meikkiaddiktinainen, joka ei voinut puolen vuoden jälkeenkään olla seurassani ilman meikkejä, edes kotona
Mun yksi entinen poikaystävä oli kai jonkin sortin hullu, kun nauroi aina ihan omituisissa tilanteissa. Sanoi, ettei voinut sille mitään. Tätä tapahtui kavereiden ja perheenkin seurassa. Ja nauru oli sellainen Dr Hibbert -tyylinen Simpsoneista, että sikälikin osui hyvin. En osaa selittää sitä, mutta siis kesken lauseen yhtäkkiä nauroi, nukkumaan käydessä nauroi, kesken elokuvan katsomisen nauroi vaikkei ollut mitään hauskaa... Kertoi ettei naura kun on hauskaa vaan ei vaan voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Meikkiaddiktinainen, joka ei voinut puolen vuoden jälkeenkään olla seurassani ilman meikkejä, edes kotona
Mun eksä ei voinut pieraista mun läsnäollessa. Asuttiin 6 v yhdessä. Meni aina toiseen huoneeseen. En saanut heittää läppää siitä, että kävi pieremässä. Oli tarve pitää yllä illuusio, että Hän ei pierryt. Erikoinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä ei voinut pieraista mun läsnäollessa. Asuttiin 6 v yhdessä. Meni aina toiseen huoneeseen. En saanut heittää läppää siitä, että kävi pieremässä. Oli tarve pitää yllä illuusio, että Hän ei pierryt. Erikoinen tapaus.
Asuin ex-aviomiehen kanssa 12 vuotta yhdessä ja hän oli samanlainen. Olen tullut siihen tulokseen, että "joka pierua pidättää, sillä on pahat mielessä", ei siis olisi kannattanut luottaa häneen. En myöskään koskaan nähnyt hänen per*reikäänsä, siis edes vahingossa sängyssä tai suihkussa, vaan hän puristi pakarat yhteen vaikka se olisi ollut vaivalloistakin.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin kerran noin 30v akateemisen miehen kanssa, joka oli tosi fiksu ja asiallinen, mutta teki harrastuksenaan Petri Nygårdin tyylistä noloa junttiräppiä
Kaikki räppiä tekevät/kuuntelevat 30v+ ihmiset ovat juntteja. Ei ole erikseen junttiräppiä, vaan kaikki räppi on junttia.
Mies. joka piti joulunaikaa viiksissään minikokoisia joulupalloja
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka olisi tahtonut elää kodissaan taaperona, jota minä hoidan. Olisi siis halunnut pissiä vaippaan, imeä tuttia yms. Itse olin valmis leikkimään tätä joskus hänen mielikseen, mutta olisi tahtonut tuota kokoaikaisesti.
Tämä nainen työskenteli johtotehtävissä ja oli hyvin varakas ja menestynyt.
Anna tän naisen numero mulle, kyllä mä voisin vaippoja vaihtaa ja tuttipulloa antaa jos pääsen rikkaisiin naimisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin ex-aviomiehen kanssa 12 vuotta yhdessä ja hän oli samanlainen. Olen tullut siihen tulokseen, että "joka pierua pidättää, sillä on pahat mielessä", ei siis olisi kannattanut luottaa häneen. En myöskään koskaan nähnyt hänen per*reikäänsä, siis edes vahingossa sängyssä tai suihkussa, vaan hän puristi pakarat yhteen vaikka se olisi ollut vaivalloistakin.
Joka pierua pidättää, niin sillä on muutakin salattavaa. Mummuvainaan sanontoja 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka pierua pidättää, niin sillä on muutakin salattavaa. Mummuvainaan sanontoja 😁
Ja joka ääneti pieree, se muutakin vilppiä tekee.
Yhden miehen oli pakko toistaa metron kuulutukset aina naisellisella äänellä
Eräs nainen halusi leperrellä minulle aina kuin pikkulapselle, myös makuuhuoneessa. Se oli vähän erikoista, halusi myös välillä imettää minua
Oli yksi vegaani, joka söi kuitenkin kebabia ja makkaraa välillä. Olivat kuulemma ainoat eläinkunnan tuotteen mitä pystyi syömään