Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut useita kuukausia ilman kalliita naamarasvoja jne

Vierailija
13.05.2020 |

Ja kyllä on hyvä iho! En ois ikinä uskonut. Naaman pesen lactolinella ja apteekin perusvoide päälle.

Onko jollain muulla samankaltaisia kokemuksia tai kenties päin vastaisia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomio. Mitä monimutkaisempi tuoteseloste, sitä turhempi tuote.

Vierailija
2/14 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt muutaman vuoden tummelia, aiemmin kuiva ja hilseilevä iho todella hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä päinvastoin. Olen 2 kk ollut ilman rasvoja, tuotteita yms. Naamani on karhea ja hilseilee kuin raastinraudan jälkeen. Kahden päivän tehohoidon jälkeen iho on taas sileä ja pehmeä. En käytä ihmeellisiä rasvoja, vaan apteekin perusrasvaa yms. mutta jotain mun iho kaipaa selkeästi.

Vierailija
4/14 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä halvempi voide, sitä enemmän sitä on varaa levittää; kunhan se on hajusteetonta.

Vierailija
5/14 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asti olet ollut ilman niitä? Moni on ollut viimeiset 3 kk paljon sisällä. Ei altistu sään vaihtelulle, saasteille ja auringolle yhtä lailla.

Mulle tärkeää on suojata iho auringolta ulos mennessä. Muuten laiminlyön ihonhoitoa aika hävettävän paljon.

Vierailija
6/14 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin parikymmentä vuotta Sensain tuotteita, koska pidin niiden "tyylistä" ja minulla oli varaa niihin. Ihoni oli upea. Viimeisten viiden vuoden aikana ei ole ollut varaa muuhun kuin marketin halvimpaan Niveaan, ja seerumit ja kasvovedet ovat jääneet pois kokonaan. Ihoni on edelleen upea.

Vierailija
7/14 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä halvempi voide, sitä enemmän sitä on varaa levittää; kunhan se on hajusteetonta.

Mitä parempi voide, sitä vähemmän sitä tarvii läträtä.

Vierailija
8/14 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös toisinpäin. Ennen ihan perusrasvat ja iho oli läikykäs ja kuiva. Nyt kalliit mömmöt ja tehokosteuttavat niin iästä on tippunut vuosia, iho tasainen ja pehmeä. Itseasiassa otin ihan selfien kasvoista siksi että olisin verrannut entiseen kuvaan ihoani. Luulin että minulla oli kauniskuva toiminto päällä kun näytti iho niin hyvälle ja tasaiselle, mutta ei ollut. Ennen olisi tarvinnut olla maksimilla filtteri, jotta samanlaisen kuvan olisi saanut.

Vierailija
9/14 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kohta vuoden ilman minkäänlaisia voiteita. Ihoni on rupsahtaneen keski-ikäisen akan sekaiho. Ei tämä iho hyvältä näytä nytkään mutta silti paremmalta kuin voiteita käyttäessäni.

En taida enää koskaan käyttää kasvoilleni mitään voiteita.

Ainoa hyöty voiteissa on se, että silmänalusryppyjä ne kyllä hetkellisesti turvottavat pienemmiksi, mutta noin muuten mitään hyötyä noista ei ole.

Ja olen kauneusalan ammattilainen.

Markkinoin työkseni kosmetiikkaa...Suutarin lapsi jne.

Vierailija
10/14 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytin parikymmentä vuotta Sensain tuotteita, koska pidin niiden "tyylistä" ja minulla oli varaa niihin. Ihoni oli upea. Viimeisten viiden vuoden aikana ei ole ollut varaa muuhun kuin marketin halvimpaan Niveaan, ja seerumit ja kasvovedet ovat jääneet pois kokonaan. Ihoni on edelleen upea.

Se perinteinen, paksu Nivea-voide sinisessä metallirasiassa on todettu tutkimuksissa paremmaksi kuin moni muu, kallis kasvovoide. Kosteutti ja siloitti ihoa hyvin vertailutuotteisiin verrattuna.

Vierailija
11/14 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sen takia se onkin niin hauska seurailla kosmetiikkaketjuja, joissa perusrasvan ja edullisten tuotteiden kuten juuri Lactolinen pesunesten nimeen vannovia pilkataan ja luullaan, että iho ei voi olla oikeasti olla hyvässä kunnossa ilman 20 vaiheista korealaista ihonhoitorutiinia tai muuta ruljanssia.

Vierailija
12/14 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ilman kalliita naamarasvoja yli 50 vuotta. Ihoni on upeampi kuin nuoremmalla siskollani.

Vierailija
13/14 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ilman kalliita naamarasvoja yli 50 vuotta. Ihoni on upeampi kuin nuoremmalla siskollani.

Sama. Joko perit hyvät geenit, tai et. Elämä on.

Vierailija
14/14 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuotteen hinnasta ole kiinni vaan sopivuudesta omalle iholle. Itsellä ainakin suurin parannus ollut se, että pesee ihoa hyvin hellävaraisilla tuotteilla eikä millään vaahdoilla ja käyttää kosteuttavaa voidetta sellaisen paksun jankin sijaan. Näitä löytyy kaikissa hintaluokissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme