Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahojen palautus Norwegianilta

Vierailija
13.05.2020 |

Onko joku saanut Norwegianilta rahaa takaisin? Omat lentoni peruttiin lentoyhtiön puolelta pari kuukautta sitten. Tein heti hyvityspyynnön, eikä edelleenkään näy eikä kuulu mitään. Alkaa pikkuhiljaa kärsivällisyys loppua. Ymmärrän kyllä, että on ruuhkaa, mutta joku roti

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. lafka on käytännössä konkurssissa, et tule saamaan senttiäkään.

Vierailija
2/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niillä kestää normaaliaikanakin todella kauan, joten näin korona-aikana tulee varmasti viemään vielä kuukausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulunut mitään. Olen ottanut sen asenteen, että ne ovat mennyttä samoin kuin pari muutakin lentoa jotka olin eri yhtiöiltä ostanut.

Vierailija
4/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään saanut. 

Mutta joo. Olin itse järjestämässä isoa tilaisuutta maaliskuun loppuun. Ja vaikka meillä puhutaan vaan muutamasta tuhannesta osallistujasta, niin maksujen palautus on todella, siis TODELLA työlästä. Vaatii ihan tosi paljon manuaalista työtä...  Yhtäkään järjestelmää ei ole suunniteltu siten, että kaikki maksun palautettaisiin. 

Eli yritän olla kärsivällinen.

Vierailija
5/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

26.3 asti odotellut palautusta.

Vierailija
6/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norwegianin kassa on tyhjä ja viimeisillä rahoilla maksetaan johdon palkat, joten rahat on mennyttä.

Vierailija
7/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet luottokortilla maksanut lentosi niin on hyvin mahdollista että tulet saamaan rahasi takaisin. Joskin tähän tulee menee vuosi pari.

Vierailija
8/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortilla olen maksanut kaikki lentoni totta kai. Miten tämä nyt siis käytännössä menee, pitääkö ensin odotella, että Norwegianilta tulee joku signaali ennen kuin voin vaatia rahoja luottoyhtiöltä?

AP

Vierailija
9/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta rahojen vaatiminen luottokortilta tehdään? Pitääkö olla yhteydessä omaan pankkiin, vai tehdäänkö Netsin sivulla oleva hakemus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi