Onko kauhean epäeettistä ostaa Niken kengät
Olisi ihan hirveän hyvä malli. Mutta nälkäpalkoilla ne kai teetetään
Kommentit (27)
Kaikki melkein on epäeetistä jonkun mielestä. Se Italia kenkien nahkani tulee Aasiasta.
Osta käytettynä ne kengät, jos muuten ahdistaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, jos haluat nälkiintyneen Bangladeshilaisen 6v pikkutytön tekemän tossut.
Tue osaltasi maailman paskuutta!
"olis nyt ilonen että saa penska edes jotain duunia.."
Eli mikä on siis hyvä vaihtoehto sinun mielestä?
Mulla on hyvät niken kengät, joku air react.
Hyviä reebokeja myös ollut itelläni.
En usko lainkaan viherpesijöiden pro p a g andaan. Kaikki me riistämme tietäen tai tietämättä.Se, että pahuus rehottaa, johtuu juuri tällaisista ihmisistä, jotka eivät tajua omien kulutuspäätöstensä seurauksia.
Tämä on selvää, maailman pahuus tulee minusta.
Politiikka seis, sillä en edusta oikeanlaista mielipidettä.
Lihaa en ole syönyt vuosikymmeniin - maitotuotteita kyllä ja luomumunia.
Saat uskoa pahuudesta mitä haluat, mutta varo oikeassaolemisen ansaa.
Kaikki ei ole siltä mitä näyttää.
Olen jo muutaman vuosikymmenen palloa tallannut - kävelyoongelmani poistuivat kunnon tukevilla lenkkareilla. 🐣 ja taas mennään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, jos haluat nälkiintyneen Bangladeshilaisen 6v pikkutytön tekemän tossut.
En usko lainkaan viherpesijöiden pro p a g andaan. Kaikki me riistämme tietäen tai tietämättä.Se, että pahuus rehottaa, johtuu juuri tällaisista ihmisistä, jotka eivät tajua omien kulutuspäätöstensä seurauksia.
Politiikka seis, sillä en edusta oikeanlaista mielipidettä.Lihaa en ole syönyt vuosikymmeniin - maitotuotteita kyllä ja luomumunia.
Kaikki ei ole siltä mitä näyttää.Olen jo muutaman vuosikymmenen palloa tallannut - kävelyoongelmani poistuivat kunnon tukevilla lenkkareilla. 🐣 ja taas mennään!
Varsin kätevää. Olisi tuollainen supervoima aika kiva, että orjuuden kärsimys nollautuisi kun kengät päätyisivät juuri minun jalkoihini. Sun pitäisi ostaa kaikki maailman hikipajojen tuottamat riistolenkkarit niin maailma pelastuisi!
22
haluaa viisastella vielä tämän:
Tuo Lombardiassa oleva tehdasalue, kiinalaisten pyörittämä, toimii kiinan työehdoilla. Palkka on pikkarainen kuin rusina. Työntekijöiden asuntola (huokaus) paloikin taannoin -> ruumiita.
Laki sallii tämän, pikku-kiina italian sisällä. Järkyttävää.
Kaikki tämä, että tuotteeseen saadan teksti:
Made in Italy.
Ei sen epäeettisempää kuin kotimaiset marjat. Ei ole epäeettistä, jos riistetty hyväksyy tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Politiikka seis, sillä en edusta oikeanlaista mielipidettä.Lihaa en ole syönyt vuosikymmeniin - maitotuotteita kyllä ja luomumunia.
Kaikki ei ole siltä mitä näyttää.Olen jo muutaman vuosikymmenen palloa tallannut - kävelyoongelmani poistuivat kunnon tukevilla lenkkareilla. 🐣 ja taas mennään!
Varsin kätevää. Olisi tuollainen supervoima aika kiva, että orjuuden kärsimys nollautuisi kun kengät päätyisivät juuri minun jalkoihini. Sun pitäisi ostaa kaikki maailman hikipajojen tuottamat riistolenkkarit niin maailma pelastuisi!
Täytyy silakallakin jokin ajattelutapa olla, ei logiikka ole kaikilla sama, ei.
Juu meinasin jo kysyäkin mikä malli tähtäimessä - kun sovitin viime syksynä omani stadiumissa ja myyjä horisi jtn ettei enää tätä mallia tule.
Kiitos vinkistä siis, tarviin joka tap. pohjan, jossa hyvä tuki ja olen näistä niin tykännyt.