Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti ja tarjosi ystävyyttä

Vierailija
12.05.2020 |

...tuntuu kun saisi näkkärin kun on kuolemassa janoon.
Onko ehdotus uhka vai mahdollisuus?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä molempia tai ei ehkä kumpaakaan. Miksi miehesi jätti sinut?

Vierailija
2/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, sanahelinää, ei ole miehestä kuulunut pihaustakaan, se siitä ystävyydestä ja huom. tämä tapahtui 90 luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kavereita = jaat sitten pesää aina kun eksää sattuu huvittamaan.

Päälle vielä kontrolli ja vahtiminen ettei sulle tule uutta äijää kuvioihin.

Totta, aikuisilla tasapainoisilla ihmisillä ystävyys voi toimia. Mutta jotta pääset/te ersota yli, on parempi ottaa etäisyyttä, ainakin ensimmäiset puoli vuotta. Sen jälkeen saatat ihmetellä miksi koskaan olet tyypin kanssa suhteeseen ryhtynyt. Tai teistä tulee jollain tasolla kavereita tai palaatte yhteen tai mitä tahansa. Ei voi tietää. Alkuun suosittelen ettet ole yhteydessä ollenkaan.

Vierailija
4/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varapinppi olisit.

Vierailija
5/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jotkut voivat olla hyviäkin ystäviä eron jälkeen, jotkut eivät. Siihen tarvitaan molemminpuolinen halu. Totta kai täällä päivystävät ulisijamiehet hokevat pimppijuttuja, mutta oikeassa elämässä on vähän erilaista. Esim. yhden ystäväni paras ystävä on hänen eksänsä, ollut jo yli 10 vuotta heidän eronsa jälkeen. Tunnen monia muitakin entisiä pariskuntia, nykyisiä kavereita. Mullekin kävi kerran niin, että yksi entinen halusi jatkaa ystävinä, minä sanoin, että mä en halua. Oltiin samaa kaveriporukkaa, joten nähtiin kyllä usein ja ihan asialliset välit olivat. Mutta mä ajattelin, että tää on nyt tässä.

Vierailija
6/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua minullekin ja vieläpä useaan otteeseen. Sitten minua on aina sanottu nirsoksi kun en jokaiselle ole välittänyt asioitani tarkemmin avata. En halua olla ystävä sellaisen kanssa joka hylkää.

Vierailija
7/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli varapinppi olisit.

Aika aliarvostava kommentti miehiä kohtaan. 

Vierailija
8/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä, että haluaa kuitenkin pääsyn pöksyihisi jos parempaa ei löydy, vaikka muuten ei halua.

Vierailija
9/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jotkut voivat olla hyviäkin ystäviä eron jälkeen, jotkut eivät. Siihen tarvitaan molemminpuolinen halu. Totta kai täällä päivystävät ulisijamiehet hokevat pimppijuttuja, mutta oikeassa elämässä on vähän erilaista. Esim. yhden ystäväni paras ystävä on hänen eksänsä, ollut jo yli 10 vuotta heidän eronsa jälkeen. Tunnen monia muitakin entisiä pariskuntia, nykyisiä kavereita. Mullekin kävi kerran niin, että yksi entinen halusi jatkaa ystävinä, minä sanoin, että mä en halua. Oltiin samaa kaveriporukkaa, joten nähtiin kyllä usein ja ihan asialliset välit olivat. Mutta mä ajattelin, että tää on nyt tässä.

No ok. sä et ole ollut sitten kovin hyvä pano. 

Vierailija
10/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverikortti on vaan yritys erota helpommin ilman draamaa. Eli uhka, olepa siinä sitten kaveri kun sillä on joku toinen kohta... ehkä etäisyyden ottaminen on kuitenkin ihan tarpeen ennemminkin.

Vierailija
11/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita muuta kuin "erotaan sovussa". Kuuluu sanoa "joo" ja jättää mies rauhaan.

Vierailija
12/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ok. sä et ole ollut sitten kovin hyvä pano. 

Liittyikö tuo viestisi omasta mielestäsi jotenkin siihen, mitä kirjoitin, vai onko tuo vain yrityksesi purkaa pahaa oloasi minuun?

Vierailija
13/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon ole yhtään oikeaa vastausta. Se riippuu miehestä ja sinusta. Järkevintä olisi lopettaa yhteydenpito siihen, mutta joskus sitä kaveruutta on oikeasti tai seksi sujuu, vaikka suhde ei niinkään.

Jos kaveruuteen kuuluu miehen puolelta jonkinlaista omimista ilman halua kunnon suhteeseen, niin juokse.

Vierailija
14/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tarttua tuollaiseen oljenkorteen, se vain pitkittää tuskaa. Eikä mies välttämättä edes ollut tosissaan. Ehkä hän halusi vain puhtaan omantunnon ehdotuksella.

Eikä sinulla ole mitään velvollisuutta olla ystävä miehelle, joka on sinut jättänyt.

Vierailija
15/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla ystävinä, ainakaan heti eron jälkeen eikä ehkä myöhemminkään. Siinä on jokin taka-ajatus yleensä, esim. haaveet yhteenpaluusta (naisella) tai friends with benefits-diili (miehillä useimmin). Ei halua suhdetta, mutta ei tahdo luopua kuitenkaan tuosta sänkypuolesta. Älä suostu. Kaikki yhteydet mieheen katki ja yritä toipua erosta rauhassa. Hankalaa aluksi, mutta vaivan arvoinen ja lopussa kiitos seisoo. Jos otatte aina yhteyttä edes ystävinä et pääse toipumaan erosta kunnolla. Tuo viestittely ns. ystävämielessä voi saada sinut juuttumaan... 

Vierailija
16/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei parisuhde kelpaa, niin miksi pitäisi olla "ystävä"? 

Vierailija
17/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei edes ystävyyttä tarjonnut, ghoustasi vaan... Mutta enpä kyllä haluaisikaan, jos rakastan ja haluan parisuhteen niin ystävyys on tosiaan vitsi siihen verrattuna. Kun kyseessä ei edes ole oikea ystävyys, vaan erotaan kavereina pehmitys. En suostuisi.

Vierailija
18/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei edes ystävyyttä tarjonnut, ghoustasi vaan... Mutta enpä kyllä haluaisikaan, jos rakastan ja haluan parisuhteen niin ystävyys on tosiaan vitsi siihen verrattuna. Kun kyseessä ei edes ole oikea ystävyys, vaan erotaan kavereina pehmitys. En suostuisi.

Ex numero 1 jätti, uhkaili ja ghoustasi, puolen vuoden jälkeen soitteli muina miehinä kun joku akka oli sen lempannut. Yritti saada toosaa.

Ex numero 2 jätti ja ghoustasi, puolen vuoden jälkeen otti yhteyttä ja ehdotteli että voitaisko olla kavereita. En kokenut enää mitään tarvetta kaveerata.

Ap:lle sanoisin, että jatka omaa elämääsi.

Vierailija
19/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just niin tyypillistä miehiltä. Halutaan pysyä kavereina ja sitten esitetään hyvää jätkää kun on erottu kavereina.

Mun ensimmäinen mies ilmoitti haluavansa "omaa aikaa". Muutaman viikon päästä ilmoitti että haluaa meidän olevan enää "ystäviä" ja että suhde on nyt loppu. Oltiin kihloissa ja menossa naimisiin. Olin että mit vit? No sillä oli ollut jo toinen nainen useamman kuukauden, selvisi minulle melkein heti eron jälkeen. Koskaan ei mulle myöntänyt pettäneensä. Enpä ole hänen kanssaan ollut missään tekemisissä eron jälkeen, erosimme vuonna 1996.  Tämä mies kyselee välillä kuulumisia veljeltäni ja veljeni vaan sanoo, että hengissä olen :) En ymmärrä, mitä hänen takamustaan kaivelee enää 24 vuoden jälkeen.

Nykyinen aviomies 20 vuoden ajalta ilmoitti muutama kuukausi sitten, että ei enää rakasta. What? Ei koskaan ole ollut riitoja, paitsi silloin joskus kun mies petti 10 vuotta sitten ja annoin tyhmyyttäni anteeksi (lasten vuoksi). Käsin miestä laittamaan erohakemuksen vireille niin saadaan ositus käyntiin. Haluaa kuulemma aikaa eikä halua laittaa erohakemusta. Jahas. Taas sama sonta käsissä. 

Vierailija
20/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on just niin tyypillistä miehiltä. Halutaan pysyä kavereina ja sitten esitetään hyvää jätkää kun on erottu kavereina.

Mun ensimmäinen mies ilmoitti haluavansa "omaa aikaa". Muutaman viikon päästä ilmoitti että haluaa meidän olevan enää "ystäviä" ja että suhde on nyt loppu. Oltiin kihloissa ja menossa naimisiin. Olin että mit vit? No sillä oli ollut jo toinen nainen useamman kuukauden, selvisi minulle melkein heti eron jälkeen. Koskaan ei mulle myöntänyt pettäneensä. Enpä ole hänen kanssaan ollut missään tekemisissä eron jälkeen, erosimme vuonna 1996.  Tämä mies kyselee välillä kuulumisia veljeltäni ja veljeni vaan sanoo, että hengissä olen :) En ymmärrä, mitä hänen takamustaan kaivelee enää 24 vuoden jälkeen.

Nykyinen aviomies 20 vuoden ajalta ilmoitti muutama kuukausi sitten, että ei enää rakasta. What? Ei koskaan ole ollut riitoja, paitsi silloin joskus kun mies petti 10 vuotta sitten ja annoin tyhmyyttäni anteeksi (lasten vuoksi). Käsin miestä laittamaan erohakemuksen vireille niin saadaan ositus käyntiin. Haluaa kuulemma aikaa eikä halua laittaa erohakemusta. Jahas. Taas sama sonta käsissä. 

Kait sentään sanoit että mies saa etsiä itselleen uuden majapaikan? Ilmeisesti odottaa että sinä haet eron ja hän voi esittää uhria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme