Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tullut tarjoamaan apua mt-ongelmiinne aikuisena?

Vierailija
12.05.2020 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut. Käskivät ottaa itseä niskasta kiinni. Kyllä oli paljon apua.

Vierailija
2/8 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te toimisto kun en löydä töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan päinvastoin laitetaan asiat vielä huonommin tosin niin sitä "hoidettu" aikaisemminkin eli laitettu asiat vielä huonommin toisilla ei minkäänlaista tilannetajua ei saanut hoitoa ja sitten taas ihan väärin ja estetty se oikea hoito eli jäljelle jää että pitäisi hoitaa itse

Vierailija
4/8 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla on hullujen ongelmat

Vierailija
5/8 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ollaan vain huudettu!

En ole saanut yhtäkään ainutta ohjetta apuun mt-ongelmaani. Lääkitykselleni oltaisiin voitu antaa ohjeita mutta en ole saanut yhtäkään ohjetta, olen oppinut elämään ihan itse lääkkeeni kanssa ja olen kyllä muille antanut ohjeita.

Vierailija
6/8 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15% vain pakkohoidosta saa oikeaa hoitoa, tämä on minun karkea arvio.

Eilen puhuin entisen hoitajan kanssa ja kysyin että lääkittiinkö sinun hoitajan työn aikana väärin tahallaan potilaita ja hän sanoi että muut työntekijät lääkitsivät potilaita jotta työntekijät voivat puhua paskaan toimistossaan ja olla hoitamatta potilaita ja kuin hän kritisoi tästä gollegoilleen niin häntä kiusattiin.

Jos on lääkekielteinen eikä ymmärrä pakkohoidossa systeemin tarkoitusta niin se ei ole hoitajan tai lääkärin työ ylilääkitä. Ihmisten pitää ohjata muita ihmisiä. Se ei ole mikään mahottomuus antaa ohjeeksi esimerkiksi nesteyttää kehoa ruoan sijaan nälän tunteelle kuin ohjeistetaan mt-potilaalle neuroleptiä/neuroleptejä. Tuntuisi että näille kaikki on mahdottomuutta.

Vierailija
7/8 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...suomessa on hanavettäkin mistä voi hyötyä mutta ei, "olen hoitaja ja sinä olet hullu"

Tämä entinen hoitaja myös tuomitsi entisen työn gollegoita siitä että he nimittivät potilaita hulluksi, ei ne ole hulluja vaan avun tarpeessa.

On liian paljon ihmisiä jotka valmistuvat ammattiin vain rahan perässä.

Vierailija
8/8 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluilla on hullujen ongelmat

Sinulla ei tunnu olevan mitään luontaista hyvyyttä luonnossasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan