Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanebon 38 oli pettymys.

Vierailija
04.07.2006 |

Vaikka ripset taivuttaa, tämä ripsari kyllä suoristaa ne. Enkä saa ripsiä tuuhean näköisiksi tällä. Harmi, kun halusin vedenkestävän ripsarin, joka olis helppo poistaa. Helposti tämän saakin pois, mut hyvät ominaisuudet loppuivatkin siihen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ensin tavallista tuuheuttavaa ripsaria, ja sitten hetken päästä kaneboa päälle. Näyttää hyvältä ja pysyy. Sain vinkin eräältä kempparin myyjältä ja toimii.

Nimimerkillä ohuet ripset

Vierailija
2/15 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripset jäi tosi suoriksi ja ei se minusta niin kovin helposti edes irronnut pesemällä.

Myin hutiksessa omani pois melkein täyteen hintaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä se on vaikee poistaa kun se lähtee hahtuvina ne menee aina silmän sisälle ja sattuu!!

Vierailija
4/15 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta edes pysynyt kauhean hyvin, kai minulla vuotaa kuumia kyyneleitä:)

Vierailija
5/15 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ripseni se tekee aivan tönköiksi ja sitä paitsi 38-asteinen vesi tuntui minusta aivan liian kuumalta.

Vierailija
6/15 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin lumenen räkämeikkivoiteen ja rapapuuterin jälkeen, kun ostin kanebon meikkivoidetta ja puuteria ensi kertaa, olen todella iloinen :)

Meikkivoiteen levittyminen siististi on ihanaa ja helppoa ja puuteri on tositositosi hyvää!

Vierailija
7/15 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sitä tosiaan joutuu hankaamaan poistettaessa, eli melkein sama olis vaan käyttää vedenkestävää ja pyyhkiä pois vaikka vauvaöljyllä.

Vierailija
8/15 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedän jumppia työkseni ja mikään muu kuin tuo kanebo ei pysy silloin kunnolla, joten jos haluan näyttää siistiltä työssäni niin tuo on ainoa vaihtoehto. Suihkussa jumpan jälkeen sen saa helposti pois, kun tulee silloin muutenkin lotrattua lämpöisen veden kanssa. Muuten käytän kyllä tavallista ripsaria.

Vierailija
9/15 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosikausiin käyttänyt mitään muuta ripsaria, koska pyöräilen paljon ja silloin helposti silmäni vuotavat. Aluksi minäkin vähän vierastin tuota kuumaa vettä, mutta hyvin se pois peseminen nykyään sujuu ;-)

Vierailija
10/15 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tyytyväinen. Ei minulla ainakaan ripset suoristu, kun ennen vaan taivuttaa.

Pois peseminen on helppoa. Käyn kuitenkin joka ilta suihkussa, joten pesen ripsarit pois aina viimeiseksi. Lähtee helposti pois liuskoina. Eikös tästä ole olemassa joku tuuheuttavakin (kalliimpi) versio?

Minulla ei ainakaan mikään muu ripsiväri pysy yhtä hyvin, vaikka monia on kokeiltu (hintahaitarin päästä päähän). En myöskään tykkää siitä, että vedenkestävät ripsivärit saa pois vain jollain tietyllä aineella.

Vierailija
11/15 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ehdoton! Ei sen poistaminen ole mulla koskaan ollut ongelma eikä myöskään ripsien suoristuminen.

Vierailija
12/15 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi vaikea saada pestyä pois.

Lisäksi saan siitä allergiaa, vaikka muille meikeille en ole koskaan ollut allerginen.

Vierailija
13/15 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt yhtäkään muuta karisematonta ja yhtä riittoisaa ripsaria.

Itse käytän joka tapauksessa ripsentaivuttajia ennen meikkaamista, eivät ainakaan silloin suoristu ripsivärin laittamisen jälkeen.

Ja hyvin lähtee pois.

Vierailija
14/15 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväinen kanebooni, oon käyttänyt sitä jo kauan...

tiesittehän, että kun kaneboa levittää, niin eka alaripset, sitten lisää väriä ja harjataan ripset ylhäältäpäin ja sitten vasta niin kuin normaalisti ripsari levitetään, alhaalta päin. näin tulee mulle ainakin tuuheat ripset ;)

ainoa haittapuoli on toi vaikea peseminen. monesti saa " repiä" viimeiset ripr´sarin rippeet. ei hyvä :(

Vierailija
15/15 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripset taipuu luonnostaan ripsarin ansiosta. Jännä, miten eri ripset reagoi eri tavoin. Olen ollut Kanebon tyytyväinen käyttäjä heti kun se tuli markkinoille. Saattoi se poistaminen olla aluksi omituista, mutta äkkiä siihen tottui. Lämpimällä, kostealla meikinpesusienellä kun kevyesti painaa aluksi ripsiä, se irtoaa kuin itsestään. Missään nimessä ei kannata hinkata voimalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi