Kunnioituksesta Dianaa kohtaan, Camillasta ei tule kuningarta vaan prinsessa. Sitten joskus kun Charles on kuningas.
Tämä oli ihan uusi tieto minulle. Kuulostaa hyvältä!!!!!!!!Pidin Dianasta enemmän.
Kommentit (21)
Ei, vaan hänestä tulee queen consort.
Vierailija kirjoitti:
Charles jää eläkkeelle :)
Miksi ihmeessä jäisi?
Ei siinä ole kyse kunnioituksesta vaan etiketistä. Ei Dianastakaan olisi tullut kuningatarta, ja Philip ei ole kuningas vaan prinssi.
Diana oli maanis-depressiivinen lellipentu.
Vierailija kirjoitti:
Diana oli maanis-depressiivinen lellipentu.
Sinä kuolleita herjaava sydämetön nilkki.
Mä en niin kauheasti pitänyt Dianasta.
Ja se "sydänten prinsessakin" on kuulemma käännösvirhe. Oikeasti se kuulemma on se herttakuningatar niinku pelikorteista.
Vierailija kirjoitti:
Ja se "sydänten prinsessakin" on kuulemma käännösvirhe. Oikeasti se kuulemma on se herttakuningatar niinku pelikorteista.
Samanlainen herttakuningatar kuin Liisa Ihmemaassa:”Pää poikki!”
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole kyse kunnioituksesta vaan etiketistä. Ei Dianastakaan olisi tullut kuningatarta, ja Philip ei ole kuningas vaan prinssi.
Kyllä olisi tullut, jos olisi hengissä ja pysynyt naimisissa Charlesin kanssa.
Kate Middletonistakin tulee kuningatar aikanaan, jollei eroa Williamista. Suomessa ja monessa muussakaan kielessä ei yleensä erotella hallitsevaa kuningatarta ja pelkkää kuninkaan puolisoa.
Philipin kohdalla tilanne on eri, koska kuningas on arvonimenä kuningatarta ylempi, joten Philip on pelkkä prinssi.
Kyllä Dianasta olisi tullut kuningatar jos ei olisi eronnut ja kuollut.
Siinä tapauksessa jos Charlesista olisi tullut kuningas.
Mä tykkäsin Dianasta kun hullu puurosta mutta nykyään kun kattelee pätkiä ja lukee hänestä niin välittyy hyvin narsistinen vaikutelma. Tuskin tänä päivä olisi saavuttanut tai nauttisi sellasesta kansansuosiosta kun aikanaan.
Itse asiassa Camillasta tulee kuningatar, mutta ei halua titteliä käytettävän. Lain mukaan kuninkaan puoliso on kuitenkin kuningatar, kutsuttiin häntä miksi tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin Dianasta kun hullu puurosta mutta nykyään kun kattelee pätkiä ja lukee hänestä niin välittyy hyvin narsistinen vaikutelma. Tuskin tänä päivä olisi saavuttanut tai nauttisi sellasesta kansansuosiosta kun aikanaan.
En ole koskaan ymmärtänyt tuota hänen suosiotaan. Selkeästi manipuloiva ihminen, joka tykkäsi ottaa uhrin viitan. Manipuloi poikiaankin isäänsä ja isän puolen sukua vastaan. Koko kuningasperhe olisi varmaan hajonnut jos Diana ei olisi kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan voit youtubesta katsoa haastattelun missä hän toivoo olevansa ihmisten sydänten kuningatar. Nimenomaan kuningatar ei prinsessa. Tota lausahdusta pidettiin täysin törkeänä kuningatar Elisabethia kohtaan.
Luuseri-Charlesille jää pelkkä luu käteen.
En koskaan ymmärtänyt Dianan suosiota. Eihän se ollut edes kaunis! Iso ja vähän kolhon näköinen nainen.
CMilla ei halunnut kuningattareksi eikä kuninkaan vaimoksi. Siksi Charles joutui tyytymään Dianaan.
Ihme ettei tälläsellä petetyllä sydänten kuningattarella ollut sympatiaa muita naisia kohtaan vaan jahtasi aina varattuja miehiä.
William pitäis olla suoraan kuningas
Taitaa kuolema viedä Charlesin ennen Elisabethiä. Hän pysyy hengissä silkkaa pahansisuisuuttaan.
Charles jää eläkkeelle :)