Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnioituksesta Dianaa kohtaan, Camillasta ei tule kuningarta vaan prinsessa. Sitten joskus kun Charles on kuningas.

Vierailija
12.05.2020 |

Tämä oli ihan uusi tieto minulle. Kuulostaa hyvältä!!!!!!!!Pidin Dianasta enemmän.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles jää eläkkeelle :)

Vierailija
2/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan hänestä tulee queen consort.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charles jää eläkkeelle :)

Miksi ihmeessä jäisi?

Vierailija
4/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole kyse kunnioituksesta vaan etiketistä. Ei Dianastakaan olisi tullut kuningatarta, ja  Philip ei ole kuningas vaan prinssi.

Vierailija
5/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana oli maanis-depressiivinen lellipentu.

Vierailija
6/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana oli maanis-depressiivinen lellipentu.

Sinä kuolleita herjaava sydämetön nilkki.

Vierailija
7/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en niin kauheasti pitänyt Dianasta.

Ja se "sydänten prinsessakin" on kuulemma käännösvirhe. Oikeasti se kuulemma on se herttakuningatar niinku pelikorteista.

Vierailija
8/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se "sydänten prinsessakin" on kuulemma käännösvirhe. Oikeasti se kuulemma on se herttakuningatar niinku pelikorteista.

Samanlainen herttakuningatar kuin Liisa Ihmemaassa:”Pää poikki!”

Vierailija
9/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole kyse kunnioituksesta vaan etiketistä. Ei Dianastakaan olisi tullut kuningatarta, ja  Philip ei ole kuningas vaan prinssi.

Kyllä olisi tullut, jos olisi hengissä ja pysynyt naimisissa Charlesin kanssa.

Kate Middletonistakin tulee kuningatar aikanaan, jollei eroa Williamista. Suomessa ja monessa muussakaan kielessä ei yleensä erotella hallitsevaa kuningatarta ja pelkkää kuninkaan puolisoa.

Philipin kohdalla tilanne on eri, koska kuningas on arvonimenä kuningatarta ylempi, joten Philip on pelkkä prinssi.

Vierailija
10/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Dianasta olisi tullut kuningatar jos ei olisi eronnut ja kuollut.

Siinä tapauksessa jos Charlesista olisi tullut kuningas.

Vierailija
11/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Dianasta kun hullu puurosta mutta nykyään kun kattelee pätkiä ja lukee hänestä niin välittyy hyvin narsistinen vaikutelma. Tuskin tänä päivä olisi saavuttanut tai nauttisi sellasesta kansansuosiosta kun aikanaan.

Vierailija
12/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa Camillasta tulee kuningatar, mutta ei halua titteliä käytettävän. Lain mukaan kuninkaan puoliso on kuitenkin kuningatar, kutsuttiin häntä miksi tahansa.

Vierailija
13/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin Dianasta kun hullu puurosta mutta nykyään kun kattelee pätkiä ja lukee hänestä niin välittyy hyvin narsistinen vaikutelma. Tuskin tänä päivä olisi saavuttanut tai nauttisi sellasesta kansansuosiosta kun aikanaan.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota hänen suosiotaan. Selkeästi manipuloiva ihminen, joka tykkäsi ottaa uhrin viitan. Manipuloi poikiaankin isäänsä ja isän puolen sukua vastaan. Koko kuningasperhe olisi varmaan hajonnut jos Diana ei olisi kuollut.

Vierailija
14/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan voit youtubesta katsoa haastattelun missä hän toivoo olevansa ihmisten sydänten kuningatar. Nimenomaan kuningatar ei prinsessa. Tota lausahdusta pidettiin täysin törkeänä kuningatar Elisabethia kohtaan.

Vierailija
15/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri-Charlesille jää pelkkä luu käteen. 

Vierailija
16/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ymmärtänyt Dianan suosiota. Eihän se ollut edes kaunis! Iso ja vähän kolhon näköinen nainen.

Vierailija
17/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

CMilla ei halunnut kuningattareksi eikä kuninkaan vaimoksi. Siksi Charles joutui tyytymään Dianaan.

Vierailija
18/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei tälläsellä petetyllä sydänten kuningattarella ollut sympatiaa muita naisia kohtaan vaan jahtasi aina varattuja miehiä.

Vierailija
19/21 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

William pitäis olla suoraan kuningas

Vierailija
20/21 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kuolema viedä Charlesin ennen Elisabethiä. Hän pysyy hengissä silkkaa pahansisuisuuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän