Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyy ujot kauniit naapurintytöt?

Vierailija
12.05.2020 |

?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi mutta en ole enää tyttö.

Vierailija
42/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tällaisella kiltillä miehellä ole edes tuollaisiin mitään asiaa. Naapurissa sen sijaan jännittävät pakarat liikkuvat  tänäkin iltana rytmisesti ylös alas ylös alas ja rakkauden sukkula porautuu nautinnosta ulisevan naisen Eedeniin.

Yök! Kuka miehekäs mies kirjoittaa näin??? Ei ihme että olet yksin. Olet oksettava

Siis mitävittua, mitä tuo liittyi miehekkyyteen mihinkään suuntaan? Itse ainakin nauroin eläväiselle kuvaukselle naisesta jota mukavaa ja kunnollista miestä esittävä jännittävä panochad panee. Panon jälkeen mies poistuu paikalta myhäillen ja pyyhkäisee mennessään loput koronaspermat naisen ovenkahvaan.

M/40

Ei jeesus, ei kai keski-ikäisetkin miehet toistele noita nuorison lautajuttuja? Vai onko vain kyse siitä, että aloittaja haluaa esiintyä useammalla nimimerkillä? Toivon jälkimmäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liikuin nuorempana baareissa ihan normaalisti ja olin muutenkin "saatavilla", mutta eipä kukaan minusta kiinnostunut. Ei siis kiltti naapurintyttömäisyys ainakaan silloin ollut mikään valttikortti. Seksiseuraa olisi tietenkin ollut tarjolla, mutta se ei ole minun juttu eikä kiinnosta. Nykyisin en käy baareissa enkä muutenkaan ihmisten ilmoilla eikä korona ole juurikaan elämääni muuttanut, koska käyn vain lenkkeilemässä ja kaupassa. Edelleen olen kiltti vaikkei minusta tyttöä saa enää tekemälläkään.

N43

Vierailija
44/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee tonne itikseen

Se on täynnä ujoa (nyrkillä kasvatettua) hunnutettua naista ..kauniitakin ovat

Kun vertaa räväköihin tatuoituihin cybershopista hiusvärinsä ostaviin suomalais neitosiin.

Vierailija
45/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin mä aina liikun.

Useimmiten vielä vanhempien luo ja takaisin.

Juuri niin.

Vierailija
46/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tällaisella kiltillä miehellä ole edes tuollaisiin mitään asiaa. Naapurissa sen sijaan jännittävät pakarat liikkuvat  tänäkin iltana rytmisesti ylös alas ylös alas ja rakkauden sukkula porautuu nautinnosta ulisevan naisen Eedeniin.

Yök! Kuka miehekäs mies kirjoittaa näin??? Ei ihme että olet yksin. Olet oksettava

Siis mitävittua, mitä tuo liittyi miehekkyyteen mihinkään suuntaan? Itse ainakin nauroin eläväiselle kuvaukselle naisesta jota mukavaa ja kunnollista miestä esittävä jännittävä panochad panee. Panon jälkeen mies poistuu paikalta myhäillen ja pyyhkäisee mennessään loput koronaspermat naisen ovenkahvaan.

M/40

Ei jeesus, ei kai keski-ikäisetkin miehet toistele noita nuorison lautajuttuja? Vai onko vain kyse siitä, että aloittaja haluaa esiintyä useammalla nimimerkillä? Toivon jälkimmäistä.

En ole kirjoittanut näitä. Aloitus ei liittynyt mitenkään kilttiksiin. Tinderissä nämä ujot naiset ei näytä viihtyvän. Naapurintytöllä tarkoitin sitä, että ei olisi pinnallinen.

Ap

Vierailija
47/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt, mutta se ujo kaunis naapurintyttö-look voi olla kuule tunnin meikkaamisen tulosta. Sen pidemmän, mitä tärkeämpää on näyttää siltä, ettei ole meikannut.

Ei ollut puhe meikistä, vaan luonteesta.

Ap

Elisiishaluathelppoapillua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän