Mistä löytyy ujot kauniit naapurintytöt?
Kommentit (47)
1900-luvulta. Lopeta olemattomien tavoittelu.
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Dubaista hummustelemasta.
Mä haluan tietää, mitä tää tarkoittaa? Aina luen tästä palstalta, mutta mitä se meinaa? Että miehet kakkaa naisen suuhun?
Miten niitä lähestyä, jos on sellaisen jo löytänyt?
Täällä minä olen, mutta odotan omaa Michael Corleonea....
Ujot jätkät lähtee joka kerta jännä naisen matkaan. Sanotte muuta teette toista, hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tällaisella kiltillä miehellä ole edes tuollaisiin mitään asiaa. Naapurissa sen sijaan jännittävät pakarat liikkuvat tänäkin iltana rytmisesti ylös alas ylös alas ja rakkauden sukkula porautuu nautinnosta ulisevan naisen Eedeniin.
Yök! Kuka miehekäs mies kirjoittaa näin??? Ei ihme että olet yksin. Olet oksettava
Et ymmärrä herkästä runokielestä mitään, etkä tällaisesta korkeakulttuurista.
Oman 'naapurinpojan' vieressä täällä sängyssä köllöttelen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasit sukupuoleni väärin.
Olen täällä kotona kirjoittelemassa av:lle. Mistä sinut AP löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasit sukupuoleni väärin.
Sukupuolellasi ei ole merkitystä vaan luulollasi.
Lapsi tuntemattoman kanssa Riina on naapurintyttö. Miksei ole kelvanut kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Lapsi tuntemattoman kanssa Riina on naapurintyttö. Miksei ole kelvanut kenellekään?
Onko hän kaunis? Villi veikkaus: jos hän muistuttaisi kropaltaan ja kasvoiltaan missiä, ottajia riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tällaisella kiltillä miehellä ole edes tuollaisiin mitään asiaa. Naapurissa sen sijaan jännittävät pakarat liikkuvat tänäkin iltana rytmisesti ylös alas ylös alas ja rakkauden sukkula porautuu nautinnosta ulisevan naisen Eedeniin.
Yök! Kuka miehekäs mies kirjoittaa näin??? Ei ihme että olet yksin. Olet oksettava
Siis mitävittua, mitä tuo liittyi miehekkyyteen mihinkään suuntaan? Itse ainakin nauroin eläväiselle kuvaukselle naisesta jota mukavaa ja kunnollista miestä esittävä jännittävä panochad panee. Panon jälkeen mies poistuu paikalta myhäillen ja pyyhkäisee mennessään loput koronaspermat naisen ovenkahvaan.
M/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitävittua, mitä tuo liittyi miehekkyyteen mihinkään suuntaan? Itse ainakin nauroin eläväiselle kuvaukselle naisesta jota mukavaa ja kunnollista miestä esittävä jännittävä panochad panee. Panon jälkeen mies poistuu paikalta myhäillen ja pyyhkäisee mennessään loput koronaspermat naisen ovenkahvaan.
M/40
Oot ällöttävä ja tuskin saat edes naista tai jos saat naises on jotain ö-luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksin mä aina liikun.
Useimmiten vielä vanhempien luo ja takaisin.
Toivottavasti eivät sekaannu miehiin jotka etsivät ujoa naapurintyttö koska sellaista etsivät miehet todennäköisesti etsivät vain jotta voivat tuhota, sillä vahvaa ei ujoa on vaikeampi tuhota. Eli ap olet alistaja ja seurassasu entinen ujo naapurintyttö jää vain muistoksi, jos siis jää henkiin.
Yöööh keski-ikäiset äijänkäppänä etsivät naaperuTYTTÖÄ? Mikä teitä ääliöitä vaivaa? etsikää ikäistänne seuraa.
Dubaista hummustelemasta.