Mitä sinä saat muiden haukkumisesta?
Mitä siitä saat? Joskus tuntuu että ihmiset väittävät ja väittävät aivan kuin odottaisivat sinun jotenkin ottavan heidän ilkeän mielipiteen itseensä. Aivan kuin se olisi totuus, tuleehan se niinkin tärkeältä ihmiseltä. He tuntuvat rakastan sitä että voivat haukkua töissä alakerran ihmisiä heidän selkänsä takana tms. Tai täällä naista jota on jonkun muun toimesta kehuttu kauniiksi.
Tuleeko siitä teille jotenkin parempi olo tai mieli? Tarvitsetteko tätä teennäistä nostetta?
Tuleeko tästä negatiivisesta käytöksestä parempi olo kuin siitä että olisitte jollekin mukava?
Hakekaa ihan oikeasti apua.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, valitusvirtesi osui nyt omaan nilkkaasi, sillä tekstisi oli todella ikävää ihmisten haukkumista ja syyttelyä.
Olen yleensä täällä palstalla asiallinen, mutta aloituksen luettua nousi hieman karvat pystyyn, sillä veikkaan ap:n olevan yksi pahimmista ikävyyksien kirjoittajista, ainakin teksti oli todella vihamielistä. Rauhoitu ap ja jos et mielestäsi saa täältä sitä mitä haluat, niin älä tule palstalle. Kukaan ei pakota sinua tänne.
Yksikään ihminen ei ole vieläkään vastannut kysymykseeni, ihan turha yrittää ampua viestintuojaa.
Kritiikin esittäminen ei millään tavalla määrittele minua.
Hyökkäys on joskus paras puolustus ap ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, aina. Jos olet itse ikävä, niin muutkaan eivät viitsi alkaa mielistelemään sinua, ei naamatusten eikä täällä.
Hienosti sait tähänkin sisällytettyä loukkauksen. Minä en käytä täällä tai muuallakaan aikaani muiden haukkumiseen.
Kysyin miksi haukutte muita, heiden ulkonäköä, henkilökohtaista elämää, kanssapalstailijoita, mitä te siitä saatte?
Lue aloitus uudestaan. Se että kysymykseni loukkaa sinua kertoo sinusta jotain, ei minusta.
Ap ei katso peilistä omia kirjoitustaitojaan :D
Narsisti ei tosiaan pysty katsomaan peiliin.
Palstalla on uusi trolli: Miksi et vastaa kysymykseeni -trolli :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, valitusvirtesi osui nyt omaan nilkkaasi, sillä tekstisi oli todella ikävää ihmisten haukkumista ja syyttelyä.
Olen yleensä täällä palstalla asiallinen, mutta aloituksen luettua nousi hieman karvat pystyyn, sillä veikkaan ap:n olevan yksi pahimmista ikävyyksien kirjoittajista, ainakin teksti oli todella vihamielistä. Rauhoitu ap ja jos et mielestäsi saa täältä sitä mitä haluat, niin älä tule palstalle. Kukaan ei pakota sinua tänne.
Yksikään ihminen ei ole vieläkään vastannut kysymykseeni, ihan turha yrittää ampua viestintuojaa.
Hyökkäys on joskus paras puolustus ap ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, aina. Jos olet itse ikävä, niin muutkaan eivät viitsi alkaa mielistelemään sinua, ei naamatusten eikä täällä.
Kysymykseni loukkaa sinua, koska olet yksi näistä ihmisistä jotka saavat jotain enemmän siitä että ovat ilkeitä, sen sijaan että sanoisit muille jotain mukavaa, tai vaikka kehuisit jonku ulkonäköä.
Edelleen, kysyin mitä sinä siitä saat.
Miki kuvittelet, että keään kiusaajaa kiinnostaisi tulla vastaamaan sinulle? Sinulle vastaavat ne ihmiset säälistä, jotka ovat mukavia. Siksi et saa vastauksia. He vastaavat, koska pyysit vastauksia. Silti haukut heitä.
Toki, jos se että sinä potkaiset minua ja minä kutsun sinua potkijaksi on haukkumista.
Se on haukkumista vain henkilöstä joka ei pysty myöntämään että hän potkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on uusi trolli: Miksi et vastaa kysymykseeni -trolli :D
Palstalla on paljon täysin vastuuntunnottomia ihmisiä.
Ap menet hukkaan tällä palstalla. Eivät nämä ihmiset halua nähdä totuutta itsestään.. He aloittavat syyllistämisen, uhritumisen. Ehkä lapsuudesta opittuja puolustus keinoja.
Mä en oleeee haukkunut muita enkä hauku.
Täällä ei porukat halua katsoa totuutta silmiin, vaan kiertelevät asiaa. Ja pistävät leikiksi. Ja näillä on äänioikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymykseni loukkaa sinua, koska olet yksi näistä ihmisistä jotka saavat jotain enemmän siitä että ovat ilkeitä, sen sijaan että sanoisit muille jotain mukavaa, tai vaikka kehuisit jonku ulkonäköä.
Edelleen, kysyin mitä sinä siitä saat.
Miki kuvittelet, että keään kiusaajaa kiinnostaisi tulla vastaamaan sinulle? Sinulle vastaavat ne ihmiset säälistä, jotka ovat mukavia. Siksi et saa vastauksia. He vastaavat, koska pyysit vastauksia. Silti haukut heitä.
Toki, jos se että sinä potkaiset minua ja minä kutsun sinua potkijaksi on haukkumista.
Se on haukkumista vain henkilöstä joka ei pysty myöntämään että hän potkaisi.
Ei vaan haukut kiusaajaksi nyt niitä ohikulkijoita, jotka näkivät kun sinua potkaistiin.
Vierailija kirjoitti:
Ap menet hukkaan tällä palstalla. Eivät nämä ihmiset halua nähdä totuutta itsestään.. He aloittavat syyllistämisen, uhritumisen. Ehkä lapsuudesta opittuja puolustus keinoja.
Kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap myös itseään jalustalle nostava ihminen haukkuu muita; kuten snä.
Niin että jos kiusaajaakin sanoo kiusaajaksi on se hänen haukkumista, asiasta pitäisi olla vaan hiljaa?? :D
Älä nyt viitsi!
Kauneuden vastakohta on ruma, joka kauneuttaan ylistää, se muita rumiksi haukkuu.
Miten sinä antaisit kiusaajalle rakentavaa kritiikkiä?
Miten se tulisi muotoilla että kelpaa?
Olisin todellakin vastannut asiallisesti ketjuusi (ap), koska aihe on tärkeä. Lähdit kuitenkin "haastamaan" kiusaajia jolloin keskustelusi jättää ulkopuolelle
A) Asiallisen keskustelun
B) Kiusaajat
Suhtauduit jokaiseen vastaajaan kuin kiusaajaan
C) Väärä oletus
D) Epäreilu kohtelu
= Sait sitä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Paistattelette täällä päivät pitkät teennäisessä paremmuuden tunteessa, joka tulee muiden haukkumisesta. Terve itsetunto ja tasapainoinen ihminen ei tällaista tarvitse.
Mitään ette myönnä. Mitä pelkureita.
Kukahan se tässä nyt haukkuu?
Kerro sinä ap, miltä se tuntuu kun saa vielä tykkäyksiä muiden haukkumisesta? Näin se vaan taitaa jokainen haukkumistapaus mennä.